Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Goramo, na pewno będziesz zadowolony. Ja przymierzałem się raczej do Tigera a CBFka trafiła mi się trochę przypadkiem i fuksem. Nie ukrywam, że kupiłem ją m.in. ze względu na cenę. Teraz jednak uważam, że był to bardzo dobry wybór. A mojej żonce tak się spodobała jazda (w charakterze plecaczka oczywiście), że kręci nosem na jazdę autem. Aż skóra mi ścierpła jak wyraziła chęć zdobycia prawa jazdy kategorii A . Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Dzisiaj dzwonił do mnie gościu od innego dealera Hondy, u którego pytałem się wcześniej o dostępność CBF.

 

Mówił, że dzisiaj obdzwonił wszystkie rewiry i okazuje się, że została jeszcze tylko jedna sztuka w Polsce za 28,9t pln ale dealer, który ją ma nie chce odstąpić innym salonom gdyż ma zainteresowanie...

 

A zatem załapałem się na przedostatnią sztukę w kraju :icon_mrgreen: :biggrin:

 

 

 

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Goramo, na pewno będziesz zadowolony. Ja przymierzałem się raczej do Tigera a CBFka trafiła mi się trochę przypadkiem i fuksem. Nie ukrywam, że kupiłem ją m.in. ze względu na cenę. Teraz jednak uważam, że był to bardzo dobry wybór. A mojej żonce tak się spodobała jazda (w charakterze plecaczka oczywiście), że kręci nosem na jazdę autem. Aż skóra mi ścierpła jak wyraziła chęć zdobycia prawa jazdy kategorii A . Pzdr.

 

Qrcze z moją żoną jest podobnie. Zapowiedziała, że ostatni sezon jeździ na plecaczka :eek:

Za dobre te CBF-y :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie koledzy - czy jest jakieś forum polskojęzyczne poświęcone modelowi CBF (600 i 1000)?

 

Ja nie znalazłem. Owszem jest topik założony tutaj, który już ciągnie się jak guma w gaciach i jak się che znaleźć jakąś konkretną informację to szlag trafia od wertowania jego stron.

 

Owszem jest forum anglojęzyczne - ale nie wszystkim odpowiada przeglądanie forum w obcym języku - zwłaszcza, że często na takim forum porusza się tematy techniczne i czasem ciężko zaczaić niektóre teksty.

 

Osobiście brakuje mi osobnego forum traktującego i zrzeszającego użytkowników i miłośników lub po prostu zainteresowanych modelami CBF.

Takiego forum wzorem np. forum Bandita (banditpolishcrew) lub np. forum intruder.polska na którym często bywam z racji posiadania też Intrudera, czy np. CB1300 lub innych modeli.

 

Na takich forach jest mnóstwo informacji logicznie i sensownie pogrupowanych i łatwiej jest rozmawiać, umawiać się, wymieniać informacjami.

 

Czy jest wśród nas ktoś, kto łapie się w obsłudze i prowadzeniu tego typu forum i byłby chętny do założenia i poprowadzenia takiego foruma?

 

Myślę, że każdy z nas chętnie by zaglądał na takie osobne forum.

 

 

Ja osobiście odkąd natrafiłem na forum intrudera to praktycznie w ogóle przestałem zaglądać na FM bo tu jest ogólnie rzecz mówiąc jeden wielki burdel.

 

 

Pozdrawiam i podnoszę dyskusję na temat założenia osobnego forum poświęconego modelom CBF.

 

P.S.

Ja się za to niestety nie wezmę, bo jestem mało "komputerowy"...

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Powoli pakuję się do wyjazdu do Rumuni i na Ukrainę - jeszcze jest chwilka czasu - może ktoś chętny ?

pzdr.

Synek

Cześć Marek! Ja niestety nie mam już prawie urlopu a poza tym rozerwałem bark (po locie z roweru oczywiście) ale ciekaw jestem, co na temat jakości dróg (i paliwa na Ukrainie) mówią koledzy na Virażkach, którzy mieli jechać tam wcześniej. Pzdr.Klemens.

 

Mam jeszcze pytanko z innej beczki: co ile km wymieniacie olej w silniku, co przepisowe 12 kkm czy częściej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam również pytanko o oliwę - jaką lejecie do swoich sprzętów?

 

Do Intruza używam Motula 5100ester 10W40, a do Hani myślałem o Motulu 7100ester 10W40 - dobry będzie? Czy jakiś inny polecacie?

 

Dzięki

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Ja swoj motocykl eksploatuje wlasnie na Motulu 7100 10W40 i jest ok. Zmieniam co 12kkm i przez ten dystans nie musze nic dolewac.

Wlasnie mi wchodzi 60kkm na szafe, czyli silnik juz sie nadaje do kapitalki ;), a jednak pelnego syntetyka prawie nic nie znika.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wlasnie mi wchodzi 60kkm na szafe, czyli silnik juz sie nadaje do kapitalki ;)

 

 

:D :D :D

 

Jak dobijesz do jakichś 150 tys to pewnie będzie można zacząć myśleć o remontach... :wink:

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ,

Patrzcie jaka zgodność , ja też jeżdżę na Motulu 7100 . Pierwszy raz miałem wymieniany w serwisie po tysiącu km (gwarancja). Po 6 tys.wymieniłem sam . Po 12 tyś. serwis i po 18 tys. też sam wymieniłem - oczywiście Motul 7100 . Yamaha Virago jeździ na Motul 5100.

Tomku - nie widziałem się z nimi , zmienili plany i wyjechali później niż pierwotnie planowali .

pzdr.

Marek

PS. w serwisie wlewają chyba Repsol , ale nie mam pewności.

Edytowane przez SynekM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś się orientuje czym się różni Motul 300V Factory Line 10W40 od 7100ester 10W40?

 

Jeden i drugi syntetyk i o tej samej klasie lepkościowej, więc co w nich jest innego? :rolleyes:

 

Poza tym, że 300V FL kosztuje 70 zł za litr, a 7100e 58 zł za litr....

 

 

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

300V Factory ma wyższą liczbę zasadową (tz. ma lepsze właściwości myjące i neutralizujące kwaśne produkty spalania ), wyższy wskaźnik lepkości (im wyższy wskaźnik , tym zmiana lepkości wraz ze zmianą temperatury mniejsza ), proste - jest lepszy . Ma jeszcze tzw. Double Ester - podobno zwiększa moc silnika .

Jest jeszcze 300V Chrono 10W-40 - 135zł /l.

300V High RPM 0W-20

300V Le Mans

300V Power i Power Rancing

pzdr.

Synek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Myślę , że nasze silniki nie są zbyt mocno wysilone , 7100 jest wystarczająco dobrym olejem . Parametry między 300V i 7100 są zbyt małe by dopłacać te kilkadziesiąt złotych do każdej wymiany . Sądzę , że zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest częstsza wymiana oleju .

pzdr.

Synek

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...