Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Jednym słowem CBF 1000 stanie się jednym z najpopularniejszych motocykli w Polsce . To nie jest złe , przy ewentualnej kontroli można podyskutować o wspólnie użytkowanym motocyklu i zbić parę punktów . Może któryś z panów policjantów zawita na forum ? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć !

Ostatnio czytałem jakiś test motocykla i między innymi napisano , że sprzęgło na linkę a mimo to można dwoma palcami wysprzęglić , gdzieś tekst - że hydrauliczne i pracuje mięciutko na dwa paluszki , znowu gdzieś , że hydrauliczne i najsłabsza kobieta może . Moje niestety dwoma palcami z wielkim trudem nacisnę - ale ze dwa razy, a po mieście całą łapą trzeba ściskać , bo przy wielokrotnym wysprzęglaniu - sami razumiecie . Jak u Was działa ? A może jakiś patent ?

Tak mi się marzy dwoma paluszkami - leciutko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Też mnie łapa boli. Wiele razy zastanawiałem sie jak jest w 600 z linką - lepiej czy gorzej ? Generalnie jak dojezdzam do światełek to wrzucam luz bo nawet na chwile nie chce mi się trzymać wciśniętego sprzęgła. Wystarczy że poćwiczę podczas jazdy w Warszawskich korkach i już łapa boli. Podsumowująć jest ciężko !

 

pozdr.

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o jazdę po Warszawie to współczuję. Ja wyniosłem się z miasta na wiochę i teraz dopiero żyję.

Każdemu polecam! A sprzęgło, cz ja wiem... Wydaje mi się, że moje chodzi raczej lekko. Ale z drugiej strony

w młodości nadźwigałem się sztangi, więc pojęcie ciężko-lekko mogę mieć nieco wypaczone. Pzdr. klemens

 

PS.przyjrzałem się też wskaźnikowi paliwa i stwierdziłem, że mój bardzo wiernie pokazuje stan paliwa. Nie wiem jak możliwe są takie różnice między motorkami. Albo brak powtarzalności konstrukcji albo w moim już coś poprawili (kupiłem go w lutym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie. Mianowicie przeglądając ogłoszenia natknąłem się na ogłoszenie sprzedaży motocykla z wersją ABS i było napisane ze tylko tył. Czy to możliwe czy błąd w sztuce. Zawsze wydawało mi się iż ABS to oba koła i nie ma opcji przód/tył.

 

Wyprowadzcie mnie z błędu jeżeli się myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć !

To ciekawe , że w tym samym modelu taka różnica w działaniu sprzęgła , a u Klemensa jeszcze wskaźnik paliwa precyzyjnie działa . To jednak nie są prawdziwie japońskie produkty , tak różnie działają włoskie motocykle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Co do sprzęgła, to tak jak pisałem - mogę mieć nieco wypaczone pojęcie lekkości ale mogę je wciskać nawet 1 palcem, tyko co wtedy zrobić z pozostałymi he,he? Mam jeszcze taki mały temat. W moim moto od nowości zauważyłem rożnicę na kreskach z obu stron tylnego koła (ok 1-1,5 mm). Na przeglądzie po 1000 km zapomniałem o tym a mechanik podciągając łańcuch tą różnicę zachował.

I teraz nie wiem, czy to włoski brak precyzji w oznaczeniu czy też koło cały czas idzie skosem. Naciągając łańcuch samemu po raz kolejny, zniwelowałem tą różnicę na razie do połowy. Czy u Was koło tylne idzie precyzyjnie równo wg kresek czy może się za bardzo czepiam szczegółow? pozdro.klemens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Ja mam równo na kreskach . Możesz sprawdzić osiowość kół domowym sposobem . Potrzebna długa prosta listwa (taka naprawdę idealnie prosta)kolega użył aluminiowej łaty murarskiej . Przykładasz równolegle do tylnego koła , do obydwóch krawędzi i sprawdzasz czy jest równoległa do przedniego koła . Albo prościej w warsztacie laserowym miernikiem . Popatrz też na tylną oponę - czy równo się zużywa , ale niestety to widać dopiero przy dużym nierównomiernym zużyciu .

Warto sprawdzić osiowość , to ważny parametr , nie tylko rżniesz oponę , ale zębatki , łańcuch , mocno nadwyrężasz łożysko wałka zdawczego , łożyska koła .

Motocykl gorzej się prowadzi (pamiętaj też o efekcie żyroskopowym koła ) może ściągać przy hamowaniu .

Przyjemnych snów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Ja mam równo na kreskach . Możesz sprawdzić osiowość kół domowym sposobem . Potrzebna długa prosta listwa (taka naprawdę idealnie prosta)kolega użył aluminiowej łaty murarskiej . Przykładasz równolegle do tylnego koła , do obydwóch krawędzi i sprawdzasz czy jest równoległa do przedniego koła . Albo prościej w warsztacie laserowym miernikiem . Popatrz też na tylną oponę - czy równo się zużywa , ale niestety to widać dopiero przy dużym nierównomiernym zużyciu .

Warto sprawdzić osiowość , to ważny parametr , nie tylko rżniesz oponę , ale zębatki , łańcuch , mocno nadwyrężasz łożysko wałka zdawczego , łożyska koła .

Motocykl gorzej się prowadzi (pamiętaj też o efekcie żyroskopowym koła ) może ściągać przy hamowaniu .

 

Hej! Dzięki za wnikliwe rozpracowanie tematu. Ustawiłem po prostu równo po kreskach i myślę, że mogę o problemie zapomnieć. Pzdr.klemens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

No i moj Messerschmitt zestrzelony. W piatek w drodze do Kletna ok. 19:15 trafilem w sarenke :(. Bidna, ciezko ranna, nie przezyla tego :(.

 

Ja nie wyrznalem, a moto ma rozwalona chlodnice. Od sily uderzenia wgielo ja w strone silnika i jedno jej mocowanie wbilo sie w "zeberka" chlodnicy. Proby klejenia zakonczyly sie fiaskiem, moto zwiozlem do Rybola na przyczepie.

 

Nowa chlodnica 2kzl. Szukam uzywanej, jedna na oku mam...

 

No i coz. Mialem kupe szczescia... Szkoda mi tylko tego biednego zwierzaka :(.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...