TomekL Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Super, zazdroszczę, tak tylko dla zasady zapytam, jaki kolor? :) Z kolorem był kłopot, bo wszystkie wyglądają fajnie :) W końcu padło na klasyczny czerwony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Nie no, jak Ducat to czerwony !! Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Gratuluję zakupu :crossy: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ktoś kiedyś pytał o spalanie - dzisiaj pierwszy raz policzyłem ręcznie - wyszło 7,1 litra a wg komputerka 6,6. Ale przebieg jeszcze mały - 730 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Ktoś kiedyś pytał o spalanie - dzisiaj pierwszy raz policzyłem ręcznie - wyszło 7,1 litra a wg komputerka 6,6. Ale przebieg jeszcze mały - 730 km.No to troche zassała MultiBaby, a dymnamiczna jazda czy raczej spoko, jakie tryby, pewnie często zmieniałeś????Dobrze byłoby, np na "urban" i nie zmieniać miedzy tankowaniami ustawień. Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 No to troche zassała MultiBaby, a dymnamiczna jazda czy raczej spoko, jakie tryby, pewnie często zmieniałeś????Dobrze byłoby, np na "urban" i nie zmieniać miedzy tankowaniami ustawień. Jazda raczej dynamiczna (o ile można o tym mówić na docieraniu) tryby głównie touring i urban. Ten motocykl bardzo prowokuje do odkręcania gazu bardziej niż potrzeba :) i nie bardzo nadaje się do spokojnego pyrkania. Wyjeździłem w sobotę jeden zbiornik na trasie poza miastem i wyszło 6,6 wyliczone i 6,5 komputer, więc nie jest źle wg mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dobra, gadka-szmatka, ale podstawowe pytanie brzmi - kiedy dasz mi się przejechać? :icon_twisted: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dobra, gadka-szmatka, ale podstawowe pytanie brzmi - kiedy dasz mi się przejechać? :icon_twisted: Ty latasz po torze jak gupek i zaraz mi popsujesz zabawkę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Jazda raczej dynamiczna (o ile można o tym mówić na docieraniu) tryby głównie touring i urban. Ten motocykl bardzo prowokuje do odkręcania gazu bardziej niż potrzeba :) i nie bardzo nadaje się do spokojnego pyrkania. Wyjeździłem w sobotę jeden zbiornik na trasie poza miastem i wyszło 6,6 wyliczone i 6,5 komputer, więc nie jest źle wg mnie.Czyli wychodzi średnia bo w touring ma 150 KM, a w urban 100 KM, spróbuj sam Urban. Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czyli wychodzi średnia bo w touring ma 150 KM, a w urban 100 KM, spróbuj sam Urban. Większość jednak w trybie touring. Nie da rady przejechać pełnego zbiornika czy choćby 100 km w trybie urban ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Większość jednak w trybie touring. Nie da rady przejechać pełnego zbiornika czy choćby 100 km w trybie urban ;)Rozumiem doskonale, jezdziłem i najwięcej frajdy po asfalcie daje SPORT w końcu spalanie to sprawa drugoplanowa :) Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Niestety, co mnie trochę negatywnie zaskoczyło, pojawił się już pierwszy problem. Wczoraj po powrocie z jazd nie chciał zauważyć kluczyka i dać się uruchomić - pomogło dopiero wyjęcie i włożenie ponowne baterii. Mam nadzieję, że to jednorazowy wybryk elektroniki. I jak ta elektronika się sprawuje?? Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 I jak ta elektronika się sprawuje?? Poza tą jedną zawiechą bez problemów jak na razie - odpukać w niemalowane :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 TomekL i jak multi? Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Odpukać w nie malowane - jak na razie wyśmienicie :) 3 tys z haczykiem przejechane, zero problemów. Tylko paliwo, kontrola ciśnienia w oponach, stanu oleju (nic nie ubywa), naciąg łańcucha i jazda :) od czasu do czasu mycie ;) Radocha z jazdy jest nieziemska :) Z uwag - podczas jazdy po lokalnych drogach w zasadzie prawie się nie korzysta z 6 biegu - ma bardzo długie przełożenie i gwałtowniejsze przyspieszenie przy 100-110 km powoduje wibracje. To jest typowy overdrive do oszczędzania paliwa na przelotach. Nie ma to jednak większego znaczenia, bo prędkość max jest osiągana na 5 biegu - to że jej osiąganie na drogach publicznych nie jest zdrowym pomysłem to zupełnie inna sprawa ;)Silnik nie lubi za bardzo jazdy poniżej 3 tys obrotów (jeśli już, to ze stałą prędkością), tak naprawdę zaczyna żyć od jakiś 3,5 tys obrotów. Po mieście używa się tak naprawdę 1 i drugiego biegu, żeby wrzucić trójkę musi być naprawdę luźno na ulicach. Skrzynia biegów jeśli chodzi o komfort obsługi, to odbiega dość mocno od japońskich standartów ;) Regulowane przyciskiem zawieszenie to genialny pomysł, a możliwość modyfikacji każdego z trybów jeszcze genialniejszy :) Z modyfikacji które planuję zrobić, to zmiana szyby. Oryginalna generuje niestety turbulencje na wysokości głowy i robi się baaardzo głośno w kasku - zacząłem jeździć w zatyczkach do uszu. Sporo osób na to narzeka, więc zaczęły się pojawiać szyby aksesoryjne, w końcu coś wybiorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.