Frencci Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 To juz jasne jest dlaczego ktos od Was zrezygnowal z zamowionych miejsc :bigrazz: . Szerokiej drogi :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Po rozmowach z doświadczonym jeźdźcami gł. z Włoch większość mówi,ze najlepszy silnik w serii ST to ten w ST3 czyli przerobiony silnik z ss1000 z trzema zaworami na cylinder i chłodzeniem cieczą. Podobno ma najlepsze cechy 2 - 4 zaworowca. potwierdzam slowa Presidente :flesje: silnik ST3 jest zajebisty, bardzo elastyczny i bardzo dynamiczny, czuly na ruch manetki, przy tym bardzo oszczedny, spoko miesci sie w 5ciu litrach a zeby dojsc do 6ciu trzeba go mocno krecic, duuuuuuza frajda :icon_mrgreen: To juz jasne jest dlaczego ktos od Was zrezygnowal z zamowionych miejsc :bigrazz: . Szerokiej drogi :crossy: Jaca, ja nie rezerwowalem i nie rezygnowalem :notworthy: bedzie pewnie jeszcze okazja do spotu, zaluje Golubia bo to rodzinne strony mojego dziadka no ale w termin nijak nie moglem sie wpasowac :( pozdro :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Nie pisalem Jaca o Tobie przeciez :flesje: Trzymaj sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 witam,mam pytanie na temat wymiany paska rozrzadu. wiele sie o tym pisze ale moze ktos powiedziec ile kosztuje kpl.paskow razem z wymiana? mam wprawdzie japonczyka (ale v-ke)ale jestem fanem ducati i czasem mysle o czyms wygodniejszym czyli czyms z seri st. pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ja w ubiegłym roku do mojego ST4S kupowałem paski za 300pln za komplet,a wymiana to tak prosta sprawa że nie warto jeździć z tym po serwisach ale w ubiegłym roku za wymiane w Poznaniu powiedzieli mi 200pln od sztuki czyli w sumie taki zabieg 700pln + koszty dojazdu.Obecnie Ducati podniosło dość znacznie ceny części i z tego co się oriętuje to paski do mojego to już ponad 500pln.Ale jeśli byś się decydował na zakup ST2,ST3 to koszt takich pasków jest mniejszy gdyż w nich jest po jednym wałku rozrządu przez co paski są krótrze i tańsze.A instruktarz do wymiany pasków znajdziesz na www.youtube.com robi się to w kilka minut bez posiadania specjalistycznych nażędzi Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (edytowane) A ja znalazłem coś podobnego do paska 93 zębowego- trza by było tylko sprawdzić czy profil i rozmiar zęba taki sam - Nissan Micra 1,2 rocznik 1982-1988 wg specyfikacji Bowden nr: QTB415 93 x 3/4 , trza by dostać do porównania takoj paseczek- sprawdzilibym i po krzyku...ma kto dostęp do szrotu autowego coby dany element sprawdzić... Pozdr. Janek. Edytowane 16 Kwietnia 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ja w ubiegłym roku do mojego ST4S kupowałem paski za 300pln za komplet,a wymiana to tak prosta sprawa że nie warto jeździć z tym po serwisach ale w ubiegłym roku za wymiane w Poznaniu powiedzieli mi 200pln od sztuki czyli w sumie taki zabieg 700pln + koszty dojazdu.Obecnie Ducati podniosło dość znacznie ceny części i z tego co się oriętuje to paski do mojego to już ponad 500pln.Ale jeśli byś się decydował na zakup ST2,ST3 to koszt takich pasków jest mniejszy gdyż w nich jest po jednym wałku rozrządu przez co paski są krótrze i tańsze.A instruktarz do wymiany pasków znajdziesz na www.youtube.com robi się to w kilka minut bez posiadania specjalistycznych nażędzi dzieki. duzo slychac narzekania na ten temat a jak zwykle strach ma wielkie oczy no chyba ze ktos duzo jezdzi ale wtedy i tak jest duzo wydatkow i to z kazdym motocyklem . pozdrowienia dla brzeczacych i dudniacych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 No właśnie najwięcej n/t awaryjności Ducatów wypowiadają się Ci którzy nawet na oczy nie widzieli, albo mają sporadyczny kontakt i mają chroniczną do Ducatów awersję z powodów np. że ich ulubiony i wyznający podobne poglądy Twinkiwinki nie wygrał tym razem ze Stonerem, albo że ich 1000 cm pojemności - Monster 400 objechał hahaha...a wystarczy przejrzeć Dział Mechaniki ile jest zepsutych Ducatów i na co najczęściej cierpią... a widziałem, wczoraj ładnego ST2 na Motobazarze w Warszawie, co prawda koników ma niewiele, ale śmiganka na 2 osoby fajna... Pozdr. Janek Desmoquatrro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.