major000 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Stan płytek, sworzni, tulejek świadczy o zużyciu łańcucha. Odciąganie łańcucha od zębatki czy naciąg łańcucha według mnie o niczym nie świadczy. Jeszcze zostaje kwestia zapinki która też ulega zniszczeniu a większość osób to olewa. KTM-y zjadają w szybkim tempie zapinki, po 2 miechach potrafi być cienka jak żyletka i trzeba ją wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladimirec Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witam.Odnośnie łańcucha chciałem jeszcze się zapytać o jego prawidłowy naciąg.W instrukcji napisane jest że motocykl stawiamy na stopce bocznej, podnosimy łańcuch do wahacza i odległość powinna między nim wynosić 15mm.A co jeżeli nie ma stopki, albo jest ale motocykl na niej "siada" inaczej(bardziej lub mniej zależy jak go postawimy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) Ktm ze względu na sysytem mocowania amortyzatora bezpośrednio do wahacza potrzebuje luźnego łańcucha. Motocykl na stojak, naciskasz łańcuch(pod wahaczem) zaraz za ślizgiem do góry w stronę wahacza, odległość między wahaczem a łańcuchem ma wynosić około 0,5cm. Jeśli łańcuch dotyka wahacza w tym miejscu to jest za luźny. Druga metoda polega na ściśnięciu tylnego zawiasu na tyle ile masz siły, w tym momencie łańcuch nie może być mocno napięty. Edytowane 7 Marca 2011 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) a w czym miałeś? kamsel ma w mocniejszym sprzęcie od mojego dlatego pytam ;]Założyłem, pojeździłem i stwierdzam że nie kupie już takiego łańcucha. Co jazde trzeba naciągać po 2 wypadach w teren naciągłem o pół regulacji. Wcześniej miałem did'a zmarnowanego życiem a nie wymagał tak częstego naciągu. Pojęcia nie mam dlaczego ten łańuch się tak wyciąga. Edytowane 20 Marca 2011 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 czy moge bez obaw montowac DID VX2 wzmocniony do LC4 620 ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 czy moge bez obaw montowac DID VX2 wzmocniony do LC4 620 ?Śmiało. Ja następnym razem zakupue dida albo renthala. Szkoda kasy na tani shit. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 W sklepach gdzie sprzedają części do traktorów i maszyn sprzedają też łańcuchy 520 na metry, metr chyba 20zł, jesli 4 takie lańcuchy wytrzymają jednego DIDa to sie dalej opłaca :icon_biggrin: czekam tylko aż ktoś to przetestuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 W sklepach gdzie sprzedają części do traktorów i maszyn sprzedają też łańcuchy 520 na metry, metr chyba 20zł, jesli 4 takie lańcuchy wytrzymają jednego DIDa to sie dalej opłaca :icon_biggrin: czekam tylko aż ktoś to przetestuje.Kup sobie i napisz nam recenzje :bigrazz: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 jak dozyje tech wiekopomnej chwili :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) jesli 4 takie lańcuchy wytrzymają jednego DIDa to sie dalej opłacatylko pytanie czy ty i twoje moto przezyje ciągłe zrywanie łańcucha :icon_mrgreen: panowie, a słyszeliście cos o łancuchach marki THC ? mam cos takiego oringowego w kacie, wyglada bardzo solidnie, grubsze niz did oingowy. kolor wpadajacy w złoty, spaliłem juz ok 5 zbiorników i jeszcze nie wymaga naciągania Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.