Skocz do zawartości

Dolna częśc silnika olejak 89


Paweł B
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dyktanda w podstawówce chyba nie były twoją mocną stroną.

Używaj lepiej edytora tekstu.

 

Dam Ci znać jutro na PW odnośnie silnika 1100.

Znajomy ma taki silnik tylko muszę się dowiedzieć w jakim jest stanie ( był przed wyjęciem z ramy)

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadalem z kolesiem , silnik od B12 pasuje do ramy idealnie , ale musi byc z gaznikami , zaplon zostaje oryginalny , ale w B12 masz sprzeglo hydrauliczne wiec musisz miec rowniez pompe od sprzegla wraz z silnikiem i nie pasuje podejscie do airboksu , koles wstawil stozek K&N -a zamiast puszki airboksu. Niestety calosc jest dosc ciezka , nie zrobisz z tego SS nowej generacji

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym

jak wygląda spalanie w B12 a 1100??

jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100

co przemawia za B12 a za1100?

 

musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie koniecznie Adamie, w "olejakach" alternator jest jakby oddzielny - nie jest montowany na wale. Jeśli chodzi o modele 1100 i 750 to można nimi żonglować między silnikami, bandit niby ma inny- napewno w teorii, ale może sie okaząć że też pasuje.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym

jak wygląda spalanie w B12 a 1100??

jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100

co przemawia za B12 a za1100?

 

musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od B12 kupisz swiezszy i w lepszym stanie - ale jak pisalem jest slabszy od tego 1100 kosztem momentu i pewnie zywotnosci

 

Baba ,nie moze a pasuje.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym

jak wygląda spalanie w B12 a 1100??

jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100

co przemawia za B12 a za1100?

 

musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie

 

Ja mam silnik b12 w ramie gsxr-750, wydaje mi sie ze jesli jest ciezszy silnik b12 od 750 to niewiele.

Moca fabryczna nie masz sie co przejmowac, wstawiasz w gazniki DJ stage3, filtry stozkowe podwojne K&N-a i wydech przelotowy, do tego ignition advancer i cieszysz sie 120 kuca na tylnym kole :icon_mrgreen:

 

co przemawia za b12?

dostepnosc

mniejsze potencjalne przebiegi a jak trafisz to mozesz miec calkiem swiezy silnik jak ja 1 sezonowy z przebiegiem 10 tys.

1100 bedzie tak samo zakatowany jak 750

Edytowane przez redwater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem go juz narazie musze poczekac i sprzedac silnik na części no i czekac na wypłatę :)

za silnik jak będzie spoko to nam nawet 2700 wiedz z kasa niebędzie problemu tylko musze poczekac chwilke ale dobże że jest zima a nie lato i nie widzę jak na E4 bo mieszkam niedaleko drogi, przejezdzają fury to aż łza w oku by mnie się kręciła ze oni jezdrzą a ja nie

a co do silnika to za silnik 2500zł z 2002 roku tylko własnie z jakim przebiegiem za taką cene moze byc?

Edytowane przez Paweł B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do swap-a to mocowania sa takie same, nie pasuje oryginalny kolektor wydechowy z 750, nie pasuja kolektory ssace (te gumowe), jak zalozysz banditowskie to nie pasuje polaczenie z airboxem z 750, modul zaplonowy z 750 hula az miło, rozrusznik i alternator pasuja od 750. Ponadto airbox z bandita ma inny przelot, bo na tym z gsxr silnik sie krztusi i dusi, trzeba na wlocie zalozyc kryze zmniejszajaca ilosc wlatujacego powietrza, lub zalozyc gazniki z gsxr 1100, ale tego nie przerabialem. chlodnice oleju podpinasz z gsxr, jest wydajniejsza :), do tego proponuje zalozyc zestaw napedowy (zebatki) dedykowane b12, te od gsxr sa za szybkie, ponad 260 leci realnie, budzikowo zamyka budzik a wskazowka sie opiera na tym bolcu od ktorego sie zaczyna licznik :D

Spalanie? ok 6l/100, nie udalo mi sie zejsc ponizej nigdy, za to spalanie rzedu 10l/100 to mity, albo brak aerodynamiki w b12, mnie na odcinku autostrady 55km, gdzie jechalem nonstop 220-240km/h spalil 7,8l/100km, przy normalnym uzytkowaniu srednio 6,5l/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...