Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Nie silnik powinien byc z wlasnym rozrusznikiem i alternatorem bo rozrusznik nowszy i w lepszym stanie niz twoj, a altek siedzi na wale pod pokrywami i zawsze jest czescia skladowa silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) Dyktanda w podstawówce chyba nie były twoją mocną stroną. Używaj lepiej edytora tekstu. Dam Ci znać jutro na PW odnośnie silnika 1100. Znajomy ma taki silnik tylko muszę się dowiedzieć w jakim jest stanie ( był przed wyjęciem z ramy) Edytowane 6 Stycznia 2009 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Gadalem z kolesiem , silnik od B12 pasuje do ramy idealnie , ale musi byc z gaznikami , zaplon zostaje oryginalny , ale w B12 masz sprzeglo hydrauliczne wiec musisz miec rowniez pompe od sprzegla wraz z silnikiem i nie pasuje podejscie do airboksu , koles wstawil stozek K&N -a zamiast puszki airboksu. Niestety calosc jest dosc ciezka , nie zrobisz z tego SS nowej generacji Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym jak wygląda spalanie w B12 a 1100?? jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100 co przemawia za B12 a za1100? musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 no nie koniecznie Adamie, w "olejakach" alternator jest jakby oddzielny - nie jest montowany na wale. Jeśli chodzi o modele 1100 i 750 to można nimi żonglować między silnikami, bandit niby ma inny- napewno w teorii, ale może sie okaząć że też pasuje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym jak wygląda spalanie w B12 a 1100?? jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100 co przemawia za B12 a za1100? musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 od B12 kupisz swiezszy i w lepszym stanie - ale jak pisalem jest slabszy od tego 1100 kosztem momentu i pewnie zywotnosci Baba ,nie moze a pasuje. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) yhy a silnik B12 jest dużo cięższyod 1100 z gsxr ? zastanawiam się nad tym i tym jak wygląda spalanie w B12 a 1100?? jesli chodzi o porównanie silników to b12 jest wolniejszy od 1100 co przemawia za B12 a za1100? musze troszke się zorientowac bo tak chop siup silnika niekupie Ja mam silnik b12 w ramie gsxr-750, wydaje mi sie ze jesli jest ciezszy silnik b12 od 750 to niewiele. Moca fabryczna nie masz sie co przejmowac, wstawiasz w gazniki DJ stage3, filtry stozkowe podwojne K&N-a i wydech przelotowy, do tego ignition advancer i cieszysz sie 120 kuca na tylnym kole :icon_mrgreen: co przemawia za b12? dostepnosc mniejsze potencjalne przebiegi a jak trafisz to mozesz miec calkiem swiezy silnik jak ja 1 sezonowy z przebiegiem 10 tys. 1100 bedzie tak samo zakatowany jak 750 Edytowane 7 Stycznia 2009 przez redwater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dzieki redwater za kilka slow od uzytkownika. 7/12 to bardzo dobre malzenstwo :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a w jakich cenach są te silniki??? z którego roku najlepiej kupic i w jakiej cenie ? są? była tylko jedna generacja b12?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jedyny silnik do B12 jaki znalazlem na allegro: tylko chyba troche za drogi na twoja kieszen. http://moto.allegro.pl/item520760810_silni...andit_1200.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) widziałem go juz narazie musze poczekac i sprzedac silnik na części no i czekac na wypłatę :) za silnik jak będzie spoko to nam nawet 2700 wiedz z kasa niebędzie problemu tylko musze poczekac chwilke ale dobże że jest zima a nie lato i nie widzę jak na E4 bo mieszkam niedaleko drogi, przejezdzają fury to aż łza w oku by mnie się kręciła ze oni jezdrzą a ja nie a co do silnika to za silnik 2500zł z 2002 roku tylko własnie z jakim przebiegiem za taką cene moze byc? Edytowane 8 Stycznia 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 co do swap-a to mocowania sa takie same, nie pasuje oryginalny kolektor wydechowy z 750, nie pasuja kolektory ssace (te gumowe), jak zalozysz banditowskie to nie pasuje polaczenie z airboxem z 750, modul zaplonowy z 750 hula az miło, rozrusznik i alternator pasuja od 750. Ponadto airbox z bandita ma inny przelot, bo na tym z gsxr silnik sie krztusi i dusi, trzeba na wlocie zalozyc kryze zmniejszajaca ilosc wlatujacego powietrza, lub zalozyc gazniki z gsxr 1100, ale tego nie przerabialem. chlodnice oleju podpinasz z gsxr, jest wydajniejsza :), do tego proponuje zalozyc zestaw napedowy (zebatki) dedykowane b12, te od gsxr sa za szybkie, ponad 260 leci realnie, budzikowo zamyka budzik a wskazowka sie opiera na tym bolcu od ktorego sie zaczyna licznik :D Spalanie? ok 6l/100, nie udalo mi sie zejsc ponizej nigdy, za to spalanie rzedu 10l/100 to mity, albo brak aerodynamiki w b12, mnie na odcinku autostrady 55km, gdzie jechalem nonstop 220-240km/h spalil 7,8l/100km, przy normalnym uzytkowaniu srednio 6,5l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Głowica oryginał, czy od 1100? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Oryginal jak sadze, i dalej zostaje w zapasie przekladka z przerzuceniem walkow od GSXR 1100. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.