dj moto Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Ostatnio supermoto stało się bardzo modne , może wiecie ile kosztują felgi i opony do tego typu motocykli i czy ewentualna przeróbka enduro pociągałaby oprócz wymienionych jeszcze jakieś dodatkowe koszty :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Lutego 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Już kiedyś o tym mówiliśmy. Profesjonalny zestaw do supermoto to koszt pod 6000 zł: felgi (do czarnych Exceli dopłata), szprychy i nyple, piasty, opony, dętki, duża tarcza na przód, adapter do zacisku przedniego hamulca, przednia i tylna zębatka, łańcuch. Dla wizulanej radochy - krótki błotnik z przodu. Dodatkowa i przydatna rzecz to stalowe przewody hamulcowe na przód. Oczywiście dobry jest także skórzany kombinezon, chroniący doskonale w razie ślizgu na asfalcie. Buty producenci również robią pod supermoto - baza ta co w crossowych, ale inna podeszwa i brak okucia na czubku. Tyle w skrócie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=20635825 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 wawrzyn po co dajesz linka do takich dziadowych kol a swoja droga jak ktos chce to moge dac namiar na priv do goscia co koszt calych kol kompletnych felga exela szprychy opony piasty zamknie sie do 4000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 ...warto też przy przeróbce na supermoto(jeśli mowa o poważnej przeróbce) przystosować nieso zawieszenie bo doskonale spisujące sie w terenie na ulicy będzie kiepskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 lepsze motorki przecież maja regulacje wiec to nie problem chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Lutego 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 wawrzyn po co dajesz linka do takich dziadowych kol a swoja droga jak ktos chce to moge dac namiar na priv do goscia co koszt calych kol kompletnych felga exela szprychy opony piasty zamknie sie do 4000zl Felgi od Duka są "dziadowe" :arrow: :? ? Hmmm... dziadowe mogą być pseudoprzeróbki kół z motocykli szosowych pod supermoto, owszem. Ale chyba nie od Duka, który jest wariacją właśnie na temat supermoto... Kwestioa gustu, mi się podobają, niestety do EXC nie pasują. Poza tym pisząc o cenie 6000 za komplet miałem na myśli zakup legalny, w sklepie, z fakturą. Za 4000 zł trudno kupić oryginalny zestaw, skoro same piasty to wydatek 1600 zł, opony to 1000 zł, zestaw napędowy to 600 zł, kolejne kilkaset zł na tarczę i adaptor do zaciki. Nawet nie liczę felg Excela, sprzych, nypli itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 wszystko legal z rachunkiem ale nie podaje tutaj kontaktu do tego goscia bo nie chce byc posadzony o robienie reklamy itp :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Lutego 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 To musi mieć naprawdę dobre dojścia, skoro ja załatwiałem ostatnio koledze komplet supermoto do 520EXC i wyszło 6000 minus 10% rabatu. I to naprawdę sporo szukaliśmy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Ostatnio przeglądająć stare czasopisma znalazłem artykuł (MOTOCYKL nr 9, wrzesień 1995) jak gość przerobił SuzukiDR 800 na supermoto. Nie mam akurat pod ręką skanera dlatego pozwolłem sobie zrobić zdjęcie zdjęcia (mam nadzieję, że nikt nie obrazi się za łamanie praw autorskich). Według mnie sprzęt wygląda naprawdę nieźle nawet na tle współczesnych supermoto.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.