Hipolit Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Jest jakiś sposób żeby naprawić te listki by przylegały tak jak powinny ? I czy przez to może nie chcieć palić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 no przewaznei listki wymienia sie na nowe:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 mogą być problemy bo po pierwsze nie ma wstępnego spręzania w skrzyni korbowej (bo podczas spręzania mieszanka wraca sie do gaźnika ) te listki muszą przylegać i nie da sie ich naprawić wymień to Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg33 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) Witam przepraszam ze nie umieszczam tego tematy w nowych lecz nie moge wracajac do rzeczy mam wielka prosbe do forumowiczow poszukuje schematy elktryki do piaggio zip 125 gdyz mam taki problem jak krece ze startera to iskra raz sie pokazuje po wylaczeniu startera i ponownym wlaczeniu iskra znowu raz sie pojawia co to moze byc kostki wszystkie wyczyscilem masy itd cewke tez prosil bym zeby administrator i moderatorzy nie z*ignorowali tego posta przepraszam jeszcze raz prosze o szybka odp Edytowane 31 Stycznia 2009 przez szpieg33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 W silnikach czterosuwowych Piaggio są układy zapłonowe CDI zasilane z akumulatora (DC-CDI), nie będziesz więc miał możliwości odpalenia bez akumulatora lub przy rozładowanym akumulatorze. Masz zapłon z immobiliserem? Przede wszystkim sprawdź impulsator (rezystancję oraz indukowanie się napięcia). Schemat układu zapłonowego znajdziesz na stronie, którą podałem w moim temacie w dziale dane serwisowe motocykli. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.