kiki Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jak w temacie, vectra b. Ale jest jeden myk - płyn wyrzuca ze zbiorniczka przy kreceniu kierownica tylko na wyłączonym silniku (rosnie poziom płynu i w końcu siknie przez korek). Jak go zapale- poziom płynu opada około 1-2 cm i jest git. Co wy na to ?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Ja zaczoł bym od samego korka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 To nie wina korka,prawdopodobnie poziom płynu jest za wysoki. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 no tak -ale czy na wyłaczonym silniku (nie chodzi pompa) poziom płynu może rosnąć? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ODYS Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 masz przy zbiorniczku dwa przewody doprowadzający olej do pompy i odprowadzający olej z przekładni do zbiorniczka najprawdopodobniej jeden jest niedrożny {zagięty lub gumowy sparciał ale wewnątrz sprawdź przewody} w najgorszym przypadku zablokowany zaworek zwrotny w pompie wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 a powiedz kolego po co w ogole krecic kolami przy zgaszonym silniku?? rozumiem sporadyczne sytuacje np holowanie ale takto bym sobie tym glowy nie zawracal podejrzewam ze przynajmniej polowa forumowiczow nigdy nie sprawdzala czy nie maja podobnego przypadku jak TY, gdyby wyrzucalo na zapalonym to bym sie zaczol przejmowac dopiero pozdrawiam mauy86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie jestem pewien na 100%, ale zdaje mi się, że to normalny objaw. Choć mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Pewnie ,że tak ma być.Zrób to samo w każdym sam. innej marki i efekt będzie ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.