Bruno Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witam Pytanie jak w temacie. Dzisiaj oglądając przednią oponę (Batllax 020 Bridegstone bieznik 3mm) stwiedziłem, że czas na wymianę. Z tyłu zamontowana jest prawie nowa Batllax 054 . Ze względu na koszty, pomyślałem o wymianie tylko przedniej na Pilota Road. Teoretycznie producenci zalecają wymianę na oponę tego samego typu. Wiem, że tylna Batllax 054 to taka sobie opona, jak myślicie jak będą one wspóldziałać? plusy minusy..itd Moto to Bandit 1200, przejezdżam w sezonie ok. 12 000 km turystycznie, sporadycznie jade poćwiczyć na tor Poznań (mam blisko). Kierownik ciężki ponad 100 kg. Jeżeli Pilot Power Road to jaki typ jedno czy dwuskładnikowa lub może macie inne swoje typy. Wymiary opon przód 120/70/17 tył 180/70/17 Jazda 80% główne drogi 20% boczne dzęki Bruno . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 po prawej u góry masz wyszukiwarkę. wpisujesz opona/ opony, a potem dłuuugo czytasz. to samo można zrobić kolejno z nazwami modeli interesujących Cię opon tak, masz rację: producenci odradzają dwie różne opony na obu kołach. sprawa Twojego zdrowia i tego typu kwestii czy się do tych zaleceń zastosujesz. szansa, że ktoś akurat miał taki zestaw na identycznym motocyklu jest raczej marna, a wróżek tu nie spotkałem, żeby ktoś przewidział co się będzie działo na asfalcie w różnych warunkach drogowych jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 A co nie tak z tą Bridgestone ? Bo 3 mm prawie nowa opona ( nowa 3,8 mm ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 mam 2ct na tyle mojej RR-ki i niczym mnie niezachwicila specjalnie, nagrzewa sie dlugo i znika w oczach :icon_eek: moze na przodzie lepiej sobie poradzi... :lapad: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ja mam Pilot Roady 2CT w gixxerze i... Moim zdaniem to dobra opona do turystycznego moto do spokojnej jazdy. Do sporta i sportowego turystyka (przy ostrzejszej jezdzie) to pomylka. Ja zalozylem u siebie, bo mialem zaliczac miesiac pobytu w Hiszpanii i chcialem miec na miejscu jakis srodek transportu... Na wakacje nie pojechalem i musze sie bujac z tymi kapciami... Moje uwagi sa takie: - nagrzewa sie dlugo, - jak jest zimna i na mokrym, to potrafi sie usliznac (i to wcale nie po najechaniu na pasy, itp.) - w stanie j.w. z manetka trzeba sie ostroznie obchodzic... Wrecz b. ostroznie... :biggrin: - jak jest nagrzana i na suchym to przy mocnym odkreceniu tez sie slizga... - przy strzale ze sprzegla, to...tez czesto sie slizga... - w zlozeniu dosyc stabilne (jak na drogowe opony). Jak sie uslizguja, to delikatnie daja o tym znac zawczasu ;) - przejechalem na nich jakies 8 tys. km. i moim zdaniem zupelnie nie widac sladow zuzycia... Bardzo czesto mialem taka sytuacje, ze jak mocno szarpnalem manetka, to tam gdzie na spotrowych kapciach podnosilo mi przod, na tych gumach slizgal mi sie tyl. Jak dobrze pamietam, to mieszanka tam jest taka: - przod: srodek-srednia, boki-miekka, - tyl: srodek-twarda, boki-srednia. Ja bym zaryzykowal zalozenie ich do B12, bo to chyba wlasnie opona na taka jazde do jakiej Bandit jest przeznaczony. Kumpel ma je w jajku i sobie chwali (przejezdza tez kilkanascie tys. w sezonie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 (edytowane) potwierdzam w 100% to co napisal Carlos. Ja moje zalozylem obie nowe w czerwcu w tym roku wlasnie do B12. Dobre opony (nie wariackie) do normalnej jazdy, trwale a na cieplo i ladnie zakrety biora (miekkie na bokach) Poprzednio mialem Continental Sport Attack, i po zalozeniu tych przy mojej jezdzie myslalem ze sie zabije :eek: (mialem wrazenie ze ciagle sa zimne hihi) ... no ale po 8 tys km to z Conti z tylu nic juz nie zostawalo :icon_mrgreen: Jesli jezdzisz ostro i chcesz zawsze max gripa zawsze to odradzam. Wez cos bardziej miekkiego. Ale jesli troche turystyka i duzo kilometrow a czasem jakis zakrecik ostrzejszy to jak najbardziej godne polecenia. PS. Po przejsciu z Conti na te gumy latwiej sie tasmy ciagnie ze swiatel :icon_twisted: Edytowane 5 Grudnia 2008 przez JackRM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.