max264 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 kurcze obawiam sie ze taka grubosc korka moze pekac przy ciaglym zalanczaniu i rozlanczaniu sprzegła... a moze ktos z waszych znajomych ma takowe sprzeglo? w niedziele jest bajzel w katowicach to sie przejade moze akurat sie trafi. i tak musze poszukac nowych linek w szarym oplocie. a tak na off topie to niewiecie czy kola w wfm i pierwszych wsk-ach byly malowane czy chromowane. chodzi mi dokladnie o obrecze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 a tak na off topie to niewiecie czy kola w wfm i pierwszych wsk-ach byly malowane czy chromowane. chodzi mi dokladnie o obrecze Obawiam się że były malowane na szaro. W tamtych latach nikt nie wciskał luksusu jakim jest chrom. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 napewno tego nie znajdziesz.pierwszy raz widze takie sprzeglo w komarze.to nie zadna adaptacja z innego modelu motoroweru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) napewno tego nie znajdziesz.pierwszy raz widze takie sprzeglo w komarze.to nie zadna adaptacja z innego modelu motoroweru? Nie jest to zadna przerobka...czysty oryginal. popatrz tutaj: komar jest to model Komar 4 model 2328 oraz model 2338 Edytowane 4 Grudnia 2008 przez max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 to był Pegaz typu 700 on miał silnik typu 0-10 z wnętrzem przejętym z S-38SH z Komara 2328 potem jeszcze Romet typu 750 miał bak nad tylnym kołem Nom. To było coś takiego właśnie. Był zielony z czarnymi błotnikami chyba jeśli dobrze pamiętam. I na błotniku miał napis "prototyp" czy "egz. próbny" jakoś tak. Kumpel dostał go od jakiegoś urzędasa z urzędu miasta/gminy a ten go dostał kiedyś tam z jakiejś okazji. A że miasteczko koło Bydgoszczy to i Romet pewnie sponsorował "gadżety". :biggrin: Chodziłem do zespołu szkół technicznych przy ZZR Romet w Bydzi i byłem ostatnim rocznikiem jaki się kształcił w tej placówce, przyszła reforma i szkoła zniknęła. A w czasie praktyk braliśmy udział w "rozszabrowaniu" Rometu który był potężnym zakładem. Jedna z hal miała 20 tys metrów kwadratowych powierzchnię. A po innej, mniejszej jeździło się rowerem na koniec hali żeby szybciej tam dotrzeć. :biggrin: Pozostałe maszyny, przyrządy, części z magazynów itp. ładowaliśmy na ciężarówki i wyjeżdżały w siną dal. Największa zabawa była z tokarniami które ważyły po kilka ton. :banghead: Wiecie że Romet miał nawet tor testowy na swoim terenie? :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 qrium A wyobraź sobie rozbebeszanie zakładów WSK Świdnik nowiutkie lakiernie pociete i na złom ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Serce sie kraje czytajac takie posty... :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 dobra Panowie..zalatwilem 2 sprzeglo na czesi... i tam jest odlepiona jedna okladzina cierna... czy moge ja przykleic... przypomne ze lata pracowalo to w oleju i dalej tak bedzie... musi byc przykolejone do aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Pewnie ze mozna tylko trzeba miec odpowiedni klej... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 przykleilem wujku MOC pasta stalowa:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Mysle ze takie sprzegło jest do dostania nowe, jezdziło w róznych pegazach a czeci do pegaza sa, musze zapytac koło mnie jest taki sklep z czesciami, prowadzi go koles od stu lat, ma kontakty namiary i czasem wyciaga takie fanty ze hoho, a co do klejenia, proponuje najpierw pomoczyc w benzynie a potem osuszyc zeby rozpuscic olej który tam ciagle siedzi bo inaczej zaden klej nie da rady, zawsze sie odlepi. Taki komarek to zacna maszyna, kiedys to były fanaberie a dzis normalka sprzegło odsrodkowe, szkoda ze nasi nie ciagneli tego pomysłu, szkoda ze była komuna nic sie wtedy nie opłacało produkowac za wyj. czołgów...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 a wiec tak. odtluscilem to dokladnie wszystko i skleilem pasta stalowa. i jak narazie trzyma.... kurde jak to fajnie jezdzi to masakra:P tylko pedalowac trza przy ruszaniu;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.