max264 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 (edytowane) witam. mam problem. musze wymienic okladziny cierne w sprzegle odsrodkowym od komara....z czego mozna dobrac takie? i czym potem to przykleic? czy gdybym dobral okladziny hamulcowe zdalo by to egzamin? pomozcie bo juz nie mam pomyslu :banghead: :banghead: wyglada ono tak 1 2 Edytowane 1 Grudnia 2008 przez max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nie wiem czy to dobry pomysl, ale idac tropem normalnego sprzegla ja bym te okladziny przykleil z tego materialu korkowego. Kwestia tylko odpowiedniej grubosci. Co do okladzin hamulcowych to trzeba by zbadac material pod wzgledem odpornosci na olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 dzis sie dowiedzialem ze okladziny odpadaja.. musze zobaczyc sprzeglo od jawy babette Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 nie lepiej wygrzebac gdzies w jakims drugim komarku? to przeciez grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) a co to za komar jest? Edytowane 4 Grudnia 2008 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie lepiej wygrzebac gdzies w jakims drugim komarku? to przeciez grosze Cos mi sie zdaje ze takiego drugiego komarka to troche ciezko bedzie znalezc :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 To Komar czy Kadet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 no wlasnie Panowie ciezko znalezc i to bardzo. To jest komar Mr 232. ale sprzeglo odsrodkowe bylo takie same w kazdym silniku rometa...czy to komar,czy kadet czy 205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 No ja bym się zainteresował tematem pił łańcuchowych, tam też zdaje się jest sprzęgło odśrodkowe tylko nie wiem czy przypadkiem nie suche :-(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 tam prawdopodobnie bedzie suche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 To jest komar Mr 232. ale sprzeglo odsrodkowe bylo takie same w kazdym silniku rometa...czy to komar,czy kadet czy 205 MR 232 ? Takie sprzęgło odśrodkowe miał Komar typu 2328 oraz Pegaz 700, 710. Sprzęgło od Babetty to prędzej podejdzie do Kadeta 110 bo on miał od niej silnik. Mam na wiosce silnik od Babetty typu 28 z 1973 roku, sprzęgło było suche a bęben sprzęgła wirował na zewnątrz silnika i był osłonięty pokrywą silnika. Przepraszam że się wtrącam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 o dzieki...bo wlasnie nie bylem pewien czy babeta miala sprzeglo suche czy mokre:) no to juz osobiscie zostalem bez pomyslu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 no wlasnie Panowie ciezko znalezc i to bardzo. To jest komar Mr 232. ale sprzeglo odsrodkowe bylo takie same w kazdym silniku rometa...czy to komar,czy kadet czy 205 Skoro takie jak w każdym Romecie to nie żadne odśrodkowe tylko zwykłe, manualne. A Rometowskie silniki były z automatem, miałem takiego Komara na tym starym zawieszeniu przednim jeszcze. Jakiś rzadki model bo bak miał na bagażniku z tyłu. Komar był znaczony "prototyp" i w ogóle jakiś dziwny był. Sprzedałem za 40PLN, kumpel chyba go jeszcze ma ale raczej nie sprzeda. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 to był Pegaz typu 700 on miał silnik typu 0-10 z wnętrzem przejętym z S-38SH z Komara 2328 potem jeszcze Romet typu 750 miał bak nad tylnym kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 no to juz osobiscie zostalem bez pomyslu No to ponawiam propozycje z materialem korkowym. Poszukaj starego typu uszczelki pod wszelkie pokrywy rozrzadu czy tez pod miski olejowe np z jakiejs ciezarowki lub osobowki. Przyjrzyj sie takze dokladnie gazetkom szkolnym lub tez jak bedziesz w kosciele to zerknij na ogloszenia parafialne. Tam z reguly jest taka tablica z korka. Mozna dokladnie obejrzec pomacac itd (oczywiscie niczego nie sugeruje :icon_rolleyes: :wink: ). Na pewno w googlach tez sie cos znajdzie. Moim zdaniem material ten w takich warunkach powinien dac rade. Kwestia tylko odpowiedniego kleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.