granat Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Aaaa widzisz, na to nie wpadłem,a przy okazji s38 i "kwadraciak" tez maja rózne katy pochylenia cylindra i np. jajo nie wchodzi do kadeta, a kolanka nie pasuja wymiennie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Elo! Ryszard już odszedł na zawsze. nie ma go. Poprostu nie ma. I koniec. Ryś is no more. :buttrock: Zamieniłem jego zwłoki na ..........................................Jabcoka. Takiego jabcoka. :biggrin: http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...ey=WNOUN5VMpGc# Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 gratulowac, nawet ladny stan no i kompletnosc ... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Tia. Kompletność jest wporzo ale stan to już inna bajka. Ogółem mówiąc - Jabcok jest cały na patencie. Przedni błotnik luźny bo śruby w lagach za krótkie, instalacja robiona na świnię, cewka mocowana do ramy brązową taśma do klejenia kartonów, prawie zero kompresji w silniku, świeca bardzo ciężko się wkręca, brak szczotkotrzymacza w prądnicy, kopniak miał taki luz że wałek a dźwignię jest wbita śruba M6 co by się nie ślizgał na wałku a i tak się ślizga, dźwignia hamulca jest w połowie wysokości silnikai obciera o pokrywę, wskazówka licznika jest przylutowana do swej piasty, moto chyba nie było nawet do końca rozebrane do malowania bo wiele śrub jest pomalowanych na czerwono oraz gumowe elementy na lagach i przy osłonie lampy przedniej. Oś podstawki centralnej isntieje tylko w połowie, chyba że powinny byc tam 2 bolce mocujące podstawkę, linka przedniego hamulca za krótka, z kół ucieka powietrze, silnik cały poskładany na silikon włączie z próbą przyklejenia ułamanego żeberka na cylindrze za pomocą tegoż silikonu, elementy chromowane są malowane na srebrno zwykłym szprajem i wiele innych pasztetów jeszcze w niej jest. Szparunki to złota taśma naklejona na lakier. Ale lakier jest ładny i nawet nieźle położony jak na picowanie pod sprzedaż. W ten oto sposób stałem się posiadaczem chamsko odpicowanego pod sprzedaż pojazdu pełnego lipy, patentów i wad. Ziomek mówił ze nie pali bo uszczelniacz na wale kiepski ale nigdy w to nie wierzyłem. Hmm...ale i tak mam radochę bo za takie grosze lepszej Jawy bym nie kupił a grosze właśnie Ryś mnie kosztował i był baaardzo wybrakowany i czerstwy. Teraz kilka zalet - Jawa ma oba koła i silnik. :biggrin: Ma papier, nie jest wyrejestrowana. Ma działające sprzęgło i wszystkie biegi, jest w jednym kawałku. do tego mam już całą skrzynię biegów wraz z wałkiem kopniaka w dobrym stanie od kolegi. Wygrzebał to gdzieś z piwnicy a że mu przeszkadzało to sobie wziąłem. będę musiał zajrzeć do silnika o chyba zrobić go po swojemu żeby chodził bo wczoraj pomimo usilnych prób nie było żadnego efektu. Wcale się nie zdziwię jeśli w silniku nie będzie pierścieni bo kompresja jest słaba i nie słyszę aby cokolwiek dzwoniło w cylindrze przy kopaniu. :biggrin: Przez otwór świecy widzę że tłok był tylko czyszczony. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 no niestety trzeba jej będzie dać trochę miłości :biggrin: według mnie dila zrobiłeś konkretnego, sam bym się nie zastanawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 No ja też się nie zastanawiałem. Gość przyjechał mochodem i pyta czy idę obejrzeć jego Jawę i czy mi pasuje. A to oglądanie Jawy to była formalność, spojrzałem na nią, pomyślałem - "Ma 2 koła, ma silnik i lampy.Biorę to." :biggrin: nie wnikałem czemu nie chodzi, dalczego kopniak czerstwy a dlaczego coś tam. Brałem zanim się rozmyśli. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Słusznie, fajnie ze nawet w anglii sa jawy do wymiany za rysie:) Wracajac do Ryszarda, bez zalu sprzedałem takowego za 9stówek, jakos mi sie ten pancernik nie widzi, wole komara gejowca:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) Słusznie, fajnie ze nawet w anglii sa jawy do wymiany za rysie:) Wracajac do Ryszarda, bez zalu sprzedałem takowego za 9stówek, jakos mi sie ten pancernik nie widzi, wole komara gejowca:) E tam ryś to górna półka mopedów,ful opcja ABS, ASR poducha powietrzna i w zimie narawdę dobra klimatyzacja :buttrock: :biggrin: A tak naprawdę przez decyzję zwierzchników stracona szansa naszego przemysłu. Na tamte czasy naprawdę elegancko motorower z ciekawymi rozwiązaniami technicznymi. Jako ciekawostkę dodam ,że rysie i żaki próbowano sprzedawać w USA (kolega ma oryginalne foldery reklamowe kupione na amerykańskim e-bay-u) ale z jakim skutkiem? Fabryka zaprzestała produkcji koło 1964 roku więc export na pewno nie był za duży. Edytowane 1 Lutego 2009 przez slaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Prospekty reklamowe widziałem jako skany. SHL M11 i Lynx. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.