Skocz do zawartości

jaki tłok wybrać ? do husqvarny wr 125


KaRaKaN89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

czeka mnie teraz pierwsza wymiana tłoczka w motocyklu HUSQVARNA WR 125 [ 40koni rocznik 2000 )

 

iii mam problem, nie wiem jaki tłok wybrać nie znam się na tłokach do wyczynówek...

chodzi mi tutaj o dwie firmy VERTEX i WOSSNER ?

 

-tłok z jedym pierścieniem czy dwoma ? jaka różnica między nimi jest ?

 

widze że niektóre tłoki są czymś pokryte pokryte ?

 

 

bardzo prosze o pomoc jaki tłok wybrać itp ?

 

 

??????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie firmy są bardzo dobre . Z tym ze ja bym wybrał ten który jest pokryty teflonem i jesli mozliwe to jednopierscieniowy.

 

Jesli ma jeden pierscien i powloke teflonową tzn. , ze jest to tlok zwiekszający kompresje.

 

teflon jest tylko na pierwsze chwile pracy tłoka aby od razu nie zatrzeć cylindra :bigrazz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie firmy są bardzo dobre . Z tym ze ja bym wybrał ten który jest pokryty teflonem i jesli mozliwe to jednopierscieniowy.

 

Jesli ma jeden pierscien i powloke teflonową tzn. , ze jest to tlok zwiekszający kompresje.

no po kilku h pracy silnika nie ma znaku ze na tłoku była powłoka teflonowa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z pierścieniami ? jaki tłok lepszy, ten co ma jeden czy dwa ? jaka różnica ?

 

 

przy 1 pierścieniem uzyskujesz większą moc ale żywotność spada

przy 2 moc mniejsza ale moment obrotowy jest niżej, teoretycznie żywotność powinna być większa

 

do wr to 2 pierścieniowy bym brał

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 1 pierścieniem uzyskujesz większą moc ale żywotność spada

przy 2 moc mniejsza ale moment obrotowy jest niżej, teoretycznie żywotność powinna być większa

 

do wr to 2 pierścieniowy bym brał

po za tym na jendym pierscieniu minimalnie wyzsze obroty (w końcu mniejsze opory tarcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wossner dla mnie nie ma nic lepszego niz te tloki dodam jeszcze ze wossnery sa kute, wiec napewno wytrzymaja wiecej niz vertex.

 

Jak latasz ostro i na torze to biez jeden pierscien, jak latasz tez po lesie troche spokojniej to radzil bym dwa pierscienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...