KaRaKaN89 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Witam serdecznie czeka mnie teraz pierwsza wymiana tłoczka w motocyklu HUSQVARNA WR 125 [ 40koni rocznik 2000 ) iii mam problem, nie wiem jaki tłok wybrać nie znam się na tłokach do wyczynówek... chodzi mi tutaj o dwie firmy VERTEX i WOSSNER ? -tłok z jedym pierścieniem czy dwoma ? jaka różnica między nimi jest ? widze że niektóre tłoki są czymś pokryte pokryte ? bardzo prosze o pomoc jaki tłok wybrać itp ? ?????????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 wossner powien styknac w końcu jedna z nalepszych :bigrazz: ,jak do 125tki to bedzie kosztowac ok 300zł a liczba pierscieni (1 badz 2) to zależy od modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Obie firmy są bardzo dobre . Z tym ze ja bym wybrał ten który jest pokryty teflonem i jesli mozliwe to jednopierscieniowy. Jesli ma jeden pierscien i powloke teflonową tzn. , ze jest to tlok zwiekszający kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Obie firmy są bardzo dobre . Z tym ze ja bym wybrał ten który jest pokryty teflonem i jesli mozliwe to jednopierscieniowy. Jesli ma jeden pierscien i powloke teflonową tzn. , ze jest to tlok zwiekszający kompresje. teflon jest tylko na pierwsze chwile pracy tłoka aby od razu nie zatrzeć cylindra :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 a co z pierścieniami ? jaki tłok lepszy, ten co ma jeden czy dwa ? jaka różnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Obie firmy są bardzo dobre . Z tym ze ja bym wybrał ten który jest pokryty teflonem i jesli mozliwe to jednopierscieniowy. Jesli ma jeden pierscien i powloke teflonową tzn. , ze jest to tlok zwiekszający kompresje. no po kilku h pracy silnika nie ma znaku ze na tłoku była powłoka teflonowa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 a co z pierścieniami ? jaki tłok lepszy, ten co ma jeden czy dwa ? jaka różnica ? przy 1 pierścieniem uzyskujesz większą moc ale żywotność spada przy 2 moc mniejsza ale moment obrotowy jest niżej, teoretycznie żywotność powinna być większa do wr to 2 pierścieniowy bym brał Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 przy 1 pierścieniem uzyskujesz większą moc ale żywotność spada przy 2 moc mniejsza ale moment obrotowy jest niżej, teoretycznie żywotność powinna być większa do wr to 2 pierścieniowy bym brał po za tym na jendym pierscieniu minimalnie wyzsze obroty (w końcu mniejsze opory tarcia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 dowiem się co jest z tymi pierścieniami ?? jaka różnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Masz wyzej wyjasnione. Jezeli jezdzisz "wyczynowo" i wykorzzystujesz kazdy konik maszyny to bierz z 1pierscienie, Jezeli masz malo kasy na remonty i nie widzisz potrzeby zeby wykorzystywac pełej mocy motocykla to bierz 2pierscieniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Wossner w 90% produkuje tloki pod zeliwo wiec jesli masz to wosner.vertex pod nikasyl. pod nikasyl zasadzil bym jeden pierscien do husqy pod zeliwo 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Wossner dla mnie nie ma nic lepszego niz te tloki dodam jeszcze ze wossnery sa kute, wiec napewno wytrzymaja wiecej niz vertex. Jak latasz ostro i na torze to biez jeden pierscien, jak latasz tez po lesie troche spokojniej to radzil bym dwa pierscienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 no wielkie dzięki to wezme chyba wosnera jednopierścieniowego, bo sporo latam po torach ii teraz mam zamiar startować na zadowach itp ;) więc każdy konik się przyda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.