Skocz do zawartości

polaczenie rur


arbuz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanko. Oplaca sie robic w uralu polaczenie 2 rur wydechowych (puste rury po obu stronach moto), myslalem o krotkiej rurce gdzies pod kopniakiem.widzialem w nowych boxerach np bmw jest tam taka komora. Slyszalem ze silnik moze nie ma wiekszej mocy ale jest elastyczniejszy..o mocy chyba mozna mowic dopiero w silnikach wysokoobrotowych, gdy mozna efekty falowe wykorzystac..I tu pytanie do Pipcyka: czy myslales o tym robiac dniepra, i czy zrobiles?

pozdrawiam

 

ps tak przy okazji:gdy dodaje gazu kierunki szybciej mi migaja a na jalowym to bardzo wolno. mam dnieprowski rozdzielacz napiecia i akumulator 4Ah. cewka maluch.. alternator. maluchoski stary typ zmieniacz kierunkow migacze mz..zalorzyc elektroniczy maluchoski i po problemie, czy mam zwalona cala instalacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli rury masz puste , to nie ma większego sensu je łączyć.

Pomiary napięć wykonaj miedzy zaciskami akumulatora. Na piegu luzem a następnie dodaj gazu. Napięcie bez obciążenia ( światła ) po 1 min przy 3000-4000 nie powinno przekroczyć 14.4 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowych BMW kolanka są połaczone w jeden wydech.

W weteranach owe łaczenie miało chyba na celu wyrównywanie i zmniejszenie ciśnienia w wydechach. Kiedyś kupiłem tzw "sanki" od polskiego producenta, jednak były tak niedokładnie wykonane, iż od tamtej pory poprzestaję na oddielnych rurach. Miałem naprawde kupę roboty by je spasować, aż się w końcu wqrwiłem i zaspawałem łączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Pomiary napięć wykonaj miedzy zaciskami akumulatora. Na piegu luzem a następnie dodaj gazu. Napięcie bez obciążenia ( światła ) po 1 min przy 3000-4000 nie powinno przekroczyć 14.4 V

 

Po minucie??

A to moze ja mam ladowanie :).

Musze jeszcze raz pomierzyc :).

Tylko najpierw musze naprawic motor :).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no napięcie powinno od razu wzrastać a potem asymptotycznie dążyć do około 14 V na max 14.4 właśnie dlatego powinno się odczekać chwile aby zobaczyć czy w skutek malejącego obciążenia ( ładujący się akumulator ) napięcie nie przekroczy 14.4 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

dzieki za odpowiedzi.

Problem lezal w tym, ze myslalem ze regulator napiecia nie pozwala uzyskac mniejeszego napiecia :oops: a za to odpowiedzialny jest akumulator przecie ;) mamcewke od malucha i jak postoi troche z wlaczonym zaplonem akumulator ( nowy byl rok temu 4Ah) to pada... :D nawet na jalowym biegu z minute i jush slabszy.. ;(

musze kupic chyba lepszy

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
w nowych BMW kolanka są połaczone w jeden wydech.

W weteranach owe łaczenie miało chyba na celu wyrównywanie i zmniejszenie ciśnienia w wydechach.

 

Hej hej nie wiem czy to ty synu Sama - czy nie i wiem ze temat to troszke stary i posty z zimy, ale...

 

W BMW R100RT 1990 - taki miałem - rury miały połączenie z przodu - rurką i pod skrzynią biegów duża puszka.

a wydechy były i tak dwa. myślę ze ma to podobne zadanie jak wstępny tłumik w samochodach.

 

Jak połączyłem wydechy w swoim dnieprze rok temu to silnik troszke lepiej się buja - zwłaszcza widać na wolnych obrotach w terenie.

 

pozdrawiam

mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...