arbuz Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Witam. Mam pytanko. Oplaca sie robic w uralu polaczenie 2 rur wydechowych (puste rury po obu stronach moto), myslalem o krotkiej rurce gdzies pod kopniakiem.widzialem w nowych boxerach np bmw jest tam taka komora. Slyszalem ze silnik moze nie ma wiekszej mocy ale jest elastyczniejszy..o mocy chyba mozna mowic dopiero w silnikach wysokoobrotowych, gdy mozna efekty falowe wykorzystac..I tu pytanie do Pipcyka: czy myslales o tym robiac dniepra, i czy zrobiles?pozdrawiam ps tak przy okazji:gdy dodaje gazu kierunki szybciej mi migaja a na jalowym to bardzo wolno. mam dnieprowski rozdzielacz napiecia i akumulator 4Ah. cewka maluch.. alternator. maluchoski stary typ zmieniacz kierunkow migacze mz..zalorzyc elektroniczy maluchoski i po problemie, czy mam zwalona cala instalacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Jeżeli masz miernik zmierz sobie napięcie jakie jest na biegu jałowym , a jakie na wysokich obrotach.4Ah to troszkę mały akumulator co może powodować duże skoki napięcia, ale możesz mieć także walnięty regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 9 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 dzieki Pipcyk..gdzie zmiezyc te napiecie?na zaciskach akumulatora? nie wymieniac tego przerywacza od kierunkow? ...a z tymi rurami to glupota? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2004 Jeżeli rury masz puste , to nie ma większego sensu je łączyć.Pomiary napięć wykonaj miedzy zaciskami akumulatora. Na piegu luzem a następnie dodaj gazu. Napięcie bez obciążenia ( światła ) po 1 min przy 3000-4000 nie powinno przekroczyć 14.4 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 w nowych BMW kolanka są połaczone w jeden wydech.W weteranach owe łaczenie miało chyba na celu wyrównywanie i zmniejszenie ciśnienia w wydechach. Kiedyś kupiłem tzw "sanki" od polskiego producenta, jednak były tak niedokładnie wykonane, iż od tamtej pory poprzestaję na oddielnych rurach. Miałem naprawde kupę roboty by je spasować, aż się w końcu wqrwiłem i zaspawałem łączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Czolem! Pomiary napięć wykonaj miedzy zaciskami akumulatora. Na piegu luzem a następnie dodaj gazu. Napięcie bez obciążenia ( światła ) po 1 min przy 3000-4000 nie powinno przekroczyć 14.4 V Po minucie??A to moze ja mam ladowanie :).Musze jeszcze raz pomierzyc :).Tylko najpierw musze naprawic motor :).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Nie no napięcie powinno od razu wzrastać a potem asymptotycznie dążyć do około 14 V na max 14.4 właśnie dlatego powinno się odczekać chwile aby zobaczyć czy w skutek malejącego obciążenia ( ładujący się akumulator ) napięcie nie przekroczy 14.4 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 dzieki za odpowiedzi.Problem lezal w tym, ze myslalem ze regulator napiecia nie pozwala uzyskac mniejeszego napiecia :oops: a za to odpowiedzialny jest akumulator przecie ;) mamcewke od malucha i jak postoi troche z wlaczonym zaplonem akumulator ( nowy byl rok temu 4Ah) to pada... :D nawet na jalowym biegu z minute i jush slabszy.. ;(musze kupic chyba lepszy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny płaszcz Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 w nowych BMW kolanka są połaczone w jeden wydech.W weteranach owe łaczenie miało chyba na celu wyrównywanie i zmniejszenie ciśnienia w wydechach. Hej hej nie wiem czy to ty synu Sama - czy nie i wiem ze temat to troszke stary i posty z zimy, ale... W BMW R100RT 1990 - taki miałem - rury miały połączenie z przodu - rurką i pod skrzynią biegów duża puszka.a wydechy były i tak dwa. myślę ze ma to podobne zadanie jak wstępny tłumik w samochodach. Jak połączyłem wydechy w swoim dnieprze rok temu to silnik troszke lepiej się buja - zwłaszcza widać na wolnych obrotach w terenie. pozdrawiammirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 11 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2004 ja, ja; :mrgreen: miło Cię widzieć na forum, witamy :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.