szable Opublikowano 5 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 http://www.skuterdebica.hg.pl/ wszedlem sobie ci ja na te stronke i za glowe sie zlapalem!w czasach kiedy ja ostro skladalem junaki to podstawowe braki to byly - kolanka, dekle od iskrownikow, sprezynki do zmieniacza, tlumiki...O te sprezynki to zesmy sie zabijali:)) bo nie szlo dorobic, kiepska jakosc byla.A tu prosze - sklep gdzie jest to wszystko i duuzo wiecej, no szok dla mnie.Nie wiem jak jest z jakoscia, ale juz sam fakt ze to wszystko jest dostepne .......W glowie sie nie miesci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 W Skuterze nie maja niektorych drobiazgow jak np. derma na siedzenie ,a Kemot ma.Zeby robic zakupy to trzeba by niekotre czesci brac z Kemotu ,a niektore ze Skutera rozne ceny maja.Ja jestem na etapie kupowania szprych Skuter ma po 1,90 zł sztuka ,a Kemot 2,5 zł.Przy 80 sztukach jest troche roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 5 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 No tak wybor jest duzy .Ale np. prowadnca zaworu kosztuje w skuterze 15 zl Jest to prowadnica od ciagnika ktora normalnie w sklepie z czesciami do ciagnika kosztuje 5 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 Dokładnie!! Niedawno nawet sobie zrobiłem dokładną listę wszystkich dostępnych części do junaka. :D Nawet policzyłem sobie ile by kosztował porządny remont: wszystkie tulejki nowe, nowy rozrząd , nowy tłok z cylindrem, remont wału w porządnej firmie, nowe simmeringi i ringi, nowe łańcuchy i koła , itp.Wyszło około 2600 zł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 5 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2004 policzyłem sobie ile by kosztował porządny remont "...no cacko!..."To zapodaj to na forum w jakiejs elektronicznej postaci, mysle ze wielu poczatkujacych junakowcow bedzie moglo dzieki temu odpowiedziec sobie na wiele dreczacych pytan, czy kupowac Janka po remoncie generalnym za 1500 zl, czy nie.... itp ja cos podobnego sukcesywnie zapodaje na swoja stronke o mercedesie:www.115.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Na razie zrobiłem to na papierze, tzn wydrukowałem listę i pozakreślałem kolorowym flamastrem odpowiednie pozycje. Coś wymyśle i wkleję w następnym tygodniu. Pomysł dobry aby uzmysłowić ludziom ile jest w silniku do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Pipcyk ,ale policzyles razem z malowaniem i chromowaniem??Mnie sie wydaje ze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Nie, tak jak mówię to cena remontu kompletnego silnika (nie licząc pracy własnej), bez większych uszkodzeń-normalnie zużytego. Reszty motocykla nie prałem pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2004 Jedyna lyzka dziegciu w tej beczce miodu jest jakosc tych remontow przeprowadzanych przez polskich rzemieslnikow i jakosc rzemieslniczych czesci zamiennych. Dwa szybkie przyklady.Na liscie dzikowo junakowej przeczytajcie sobie dlugi watek o walach regenerowanych przez Mikronka, ktorych oni nie sprawdzaja na bicie przeciwwag przed sprzedaniem.Tej jesieni Ataman przywiozl komplet od Skutera - nowy cylinder alu z tuleja + tlok z pierscieniami i sworzniem. Przy pierwszych przymiarkach okazalo sie ze sworzen nie ma fazek na koncach i nie wchodzi w otwory tloka , a z najwyzszym trudem w ( uzywana ) tulejke korbowodu. Poniewaz wazne bardzo dla silnika jest `plywanie` tloka - wiec zalozymy uzywany i dobrze spasowany sworzen.Wniosek - wszystko trzeba sprawdzac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.