Skocz do zawartości

szok


szable
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.skuterdebica.hg.pl/

 

wszedlem sobie ci ja na te stronke i za glowe sie zlapalem!

w czasach kiedy ja ostro skladalem junaki to podstawowe braki to byly - kolanka, dekle od iskrownikow, sprezynki do zmieniacza, tlumiki...

O te sprezynki to zesmy sie zabijali:)) bo nie szlo dorobic, kiepska jakosc byla.

A tu prosze - sklep gdzie jest to wszystko i duuzo wiecej, no szok dla mnie.

Nie wiem jak jest z jakoscia, ale juz sam fakt ze to wszystko jest dostepne .......

W glowie sie nie miesci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Skuterze nie maja niektorych drobiazgow jak np. derma na siedzenie ,a Kemot ma.Zeby robic zakupy to trzeba by niekotre czesci brac z Kemotu ,a niektore ze Skutera rozne ceny maja.Ja jestem na etapie kupowania szprych Skuter ma po 1,90 zł sztuka ,a Kemot 2,5 zł.Przy 80 sztukach jest troche roznicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie!! Niedawno nawet sobie zrobiłem dokładną listę wszystkich dostępnych części do junaka. :D

Nawet policzyłem sobie ile by kosztował porządny remont: wszystkie tulejki nowe, nowy rozrząd , nowy tłok z cylindrem, remont wału w porządnej firmie, nowe simmeringi i ringi, nowe łańcuchy i koła , itp.

Wyszło około 2600 zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policzyłem sobie ile by kosztował porządny remont

 

"...no cacko!..."

To zapodaj to na forum w jakiejs elektronicznej postaci, mysle ze wielu poczatkujacych junakowcow bedzie moglo dzieki temu odpowiedziec sobie na wiele dreczacych pytan, czy kupowac Janka po remoncie generalnym za 1500 zl, czy nie.... itp

 

ja cos podobnego sukcesywnie zapodaje na swoja stronke o mercedesie:

www.115.prv.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna lyzka dziegciu w tej beczce miodu jest jakosc tych remontow przeprowadzanych przez polskich rzemieslnikow i jakosc rzemieslniczych czesci zamiennych. Dwa szybkie przyklady.

Na liscie dzikowo junakowej przeczytajcie sobie dlugi watek o walach regenerowanych przez Mikronka, ktorych oni nie sprawdzaja na bicie przeciwwag przed sprzedaniem.

Tej jesieni Ataman przywiozl komplet od Skutera - nowy cylinder alu z tuleja + tlok z pierscieniami i sworzniem. Przy pierwszych przymiarkach okazalo sie ze sworzen nie ma fazek na koncach i nie wchodzi w otwory tloka , a z najwyzszym trudem w ( uzywana ) tulejke korbowodu. Poniewaz wazne bardzo dla silnika jest `plywanie` tloka - wiec zalozymy uzywany i dobrze spasowany sworzen.

Wniosek - wszystko trzeba sprawdzac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...