jasiek09 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 (edytowane) Czyli mam postępować tak jak napisałem w ostatnim poście, tak? OK więc już wszystko wiem, teraz tylko kupić i na test drive :)na docieranie jest 1000sposobów, ja teraz docieram nsr nowy cylek i tłok 70cc, odrazu docieram go na pełnym syntetyku, i leje olej 1;40 , iglica na srodek,na poczatku na wiekszej dyszy poki co po 250km, nic zlego sie nie dzieje, jest tylko problem zeby wogole złapał norme na temperaturze bo to jest silnik chlodzony ciecza, wiec nie ma mowy o przegrzewaniu, po za tym motocykl dociera sie gdy pracuje pod obciazeniem, i zadne parkotanie w miejscu nic nie da, tak samo podczas jazdy nie jezdzij na stałych obrotach tylko zwalniaj i przyspieszaj..ps aaa no i 500 km to napewno zdecydowanie za mało na pełne dotarcie sprzęta Edytowane 9 Listopada 2008 przez jasiek09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 W drogowym silniku chlodzonym cieczą jest stosowany termostat zeby silnik mogl pracowac w dostatecznie wysokiej temperaturze. Widocznie u Ciebie go już nie ma. Poza tym pytanie po co docierac na syntetyku jezeli lepszy efekt jest na mineralnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 W drogowym silniku chlodzonym cieczą jest stosowany termostat zeby silnik mogl pracowac w dostatecznie wysokiej temperaturze. Widocznie u Ciebie go już nie ma. Poza tym pytanie po co docierac na syntetyku jezeli lepszy efekt jest na mineralnym ?pracuje w optymalnej ale trzeba najechać troche kilometrów, po za tym z tego co sie dowiadywalem to docieranie na mineralce bardziej tyczy się docierania 4t a nie 2t gdzie jest zupełnie inne smarowanie, dotre sprzęta zmierze kompresje i zobaczymy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) I tu i tu silnik jest smarowany przecież olejem. Tylko,że w 2T jest smarowanie poprzez paliwo + olej. Wydaje mi się,że lepiej lać choćby półsyntetyk zamiast syntetyka bo w nim i tak znakomita większość jest oleju mineralnego. Edytowane 10 Listopada 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 docieranie na mineralce bardziej tyczy się docierania 4t a nie 2t gdzie jest zupełnie inne smarowanie, dotre sprzęta zmierze kompresje i zobaczymy cool.gif według bodajrze strony motortechu docieranie 2t robi sie na mineralu wlasnie dlatego ze gorzej smaruje i szybciej sie dociera (przecież to nawet na chlopski rozum wiadomo) z tym że większośc oleji 2t mineralnych az za slabo smaruje :) dlatego jak pisze adoado0 pólsyntek i tyle Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Czyli co docierać na oleju półsyntetyczny i potem lać syntetyka ?? Bo z waszych opini taką metodę wywnioskowałem; półsyntetyczny bo słabiej smaruje i łatwiej go dotrzeć, syntetyczny po dotarciu bo smaruje lepiej, i co ten pierwszy z dawkowaniem 30-35ml/1l paliwa i ten drugi 20-25ml/1l paliwa po dotarciu. Jak myślicie czy tak będzie dobrze ? Jak wy byście zrobili na moim miejscu mając tyle doświadczenia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Proszę o potwierdzenie tego co napisałem. Takie docieranie będzie ok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Lej minerala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Mozesz docierac albo na mineralu albo na polsyntetyku. Zreszta caly czas pozniej mozesz jezdzic na polsyntetyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Przede wszystkim powinno się odróżniać pojęcie docierania silnika 2T i 4T. W czterosuwie docieranie na mineralnym potem syntetyk. W dwusuwie raczej proponowałbym docieranie na półsyntetyku lub syntetyku. Docieranie na mixolu to byłaby przesada - produkcja nagaru oraz łatwość przegrzania... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.