WLD_Wlodi Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam. Nadszedł u mnie czas zmiany napędu, więc odkręcam koło z tyłu, powoli wybijam ośke - ani drgnie. Zacząłem walić na hama no i z 2 cm się ruszyło, a dalej ośka nie chciała iść. W końcu jakoś udało mi się przełożyć nową zębatke i ją przykręcić, i myśle sobie : Hmm... Wbije ośke tak jak była i przykręce... Ale teraz ona ani drgnie:/ Ani w jedną strone, ani w drugą :/Prawdopodobnie ośka zatrzymała w miejscu, gdzie przechodzi przez zacisk hamulca. I teraz co robić? :/ Na hama już waliłem młotem, jednak to gówno dało. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 wd40 , jest możliwość obrócenia ośki ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam. Nadszedł u mnie czas zmiany napędu, więc odkręcam koło z tyłu, powoli wybijam ośke - ani drgnie. Zacząłem walić na hama no i z 2 cm się ruszyło, a dalej ośka nie chciała iść. W końcu jakoś udało mi się przełożyć nową zębatke i ją przykręcić, i myśle sobie : Hmm... Wbije ośke tak jak była i przykręce... Ale teraz ona ani drgnie:/ Ani w jedną strone, ani w drugą :/Prawdopodobnie ośka zatrzymała w miejscu, gdzie przechodzi przez zacisk hamulca. I teraz co robić? :/ Na hama już waliłem młotem, jednak to gówno dało. Masz za mały młot lub za mało siły a na pewno nie masz żadnego doświadczenia.Wystarczy pomyśleć i podlać tam nafty lub WD40 , poczekać jeden dzień i sprawdzić czy da się ją wyjąć.Nie bij młotkiem po ośce bo będziesz płakał że nowa jest bardzo droga. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Mi tez sie zapiekla ostatnio. I WD40 pomoglo. Napsikaj tam i napewno wejdzie/wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Najlepiej mieć kogoś do pomocy, jeden manewruje kołem, zaciskiem i często jakąś tuleją którą trzeba włożyć pomiędzy to wszystko, a wahacz. Wszystkie te elementy powinne być w jedej osi łącznie z otworem w wahaczu. Drugi stara sie wpychać ośke. Tak samo robisz jak teraz Ci sie cos zblokowało. Jeśli motocykl jest dość wysoko podniesiony i trzeba unieść koło na dużą wysokość, które z reguły troche waży mozna pod nie podłożyć jakiś klocek, zeby otwory w feldze były na mniej wiecej tej wysokości co te w wahaczu. Lepiej unikać młota, bo mozna tak jak Piotr pisze zniszczyć ośke, jeśli dobrze sie zgracie to wystarczy ją puknąć mocniej ręką i wejdzie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jest możliwość obrócenia ośki, ale baaaaaardzo ciężko to idzie w dodatku porządnym kluczem. Próbowałem napsikać, ale za bardzo nie ma gdzie. Masz za mały młot lub za mało siły a na pewno nie masz żadnego doświadczenia.Wystarczy pomyśleć i podlać tam nafty lub WD40 , poczekać jeden dzień i sprawdzić czy da się ją wyjąć.Nie bij młotkiem po ośce bo będziesz płakał że nowa jest bardzo droga.Młot jest, para w łapie też raczej(No bo jak mocno można walić?), doświadczenie gdzieś tam jest, bo już w tym sprzęcie ściągałem koło z 5 razy. Spróbuje jeszcze napsikać i dam znać. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 (edytowane) Jest możliwość obrócenia ośki, ale baaaaaardzo ciężko to idzie w dodatku porządnym kluczem. Próbowałem napsikać, ale za bardzo nie ma gdzie. Młot jest, para w łapie też raczej(No bo jak mocno można walić?), doświadczenie gdzieś tam jest, bo już w tym sprzęcie ściągałem koło z 5 razy. Spróbuje jeszcze napsikać i dam znać.Spróbuj obkręcać ośke a z drugiej strony niech ktoś puka. Jak już to rozbierałeś to coś musialeś źle poskładac że się tak zrobiło albo sie zapiekło w co watpie to tam nie ma wysokiej temperatury i sie obkręca. Chociaż moze sie obkręcac tylko łozyska a nie ośka w łożyskach. Mozesz zalać ropą jeszcze. Edytowane 6 Listopada 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Sciagnalem cale koło razem z zaciskiem od hamulca i ośka zapiekła się na tym zacisku. Jak narazie spryskałem WD40 i czekam do jutra. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 niech ktoś kręci ośką a Ty wal młotem przez teflonowy/drewniany /aluminiowy kołek .jak weszło to musi wyjść .Tak że koło podepszyj aby nie ciążyło do dołu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Problem rozwiązany. Pokręciłem troche ośką na lewo i na prawo, zacząłem ją naprzemian wbijać i wybijać, aż w końcu poszła. Miałem racje, w miejscu gdzie ośka przechodziła przez zacisk hamulca zrobił się taki próg. Papier ścierny i jazda. Moto poskładane :( Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.