pablo69 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Do odkrecenia tej nakretki niezbedne jest zablokowanie kosza, wiec przemysl sposob zablokowania dokladnie zanim czegos nie zepsujesz. Jezeli kosz napedzany jest przekladnia zebata to nie ma problemu, moneta kilku groszowa zalatwia sprawe, jak jest lancuch to nie takie proste.Jezeli kosz sprzeglowy ma amortyzator sprezynowy to one halasuja a nie lozysko, a ich tak latwo nie naprawisz. Adam M. Kosz napędzany jest przez koła zębate.To łożysko nie ma amortyzatora sprężynowego tylko 2x łożyska igiełkowe. Motor będę rozbierał dopiero w sobotę, ale znajomy powiedział mi że słyszał o przypadku własnie w ktm-ie, że nakrętka na koszu była tak luźna że, można było odkręcić ją palcami i to właśnie ona powodowała luz w układzie a co za tym idzie - hałas towarzyszący pracy sprzęgła.Czy miał ktoś z was taki przypadek??A i jeszcze wie ktoś może jaki jest gwint na koszu prawy czy lewy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Kosz napędzany jest przez koła zębate.To łożysko nie ma amortyzatora sprężynowego tylko 2x łożyska igiełkowe. Motor będę rozbierał dopiero w sobotę, ale znajomy powiedział mi że słyszał o przypadku własnie w ktm-ie, że nakrętka na koszu była tak luźna że, można było odkręcić ją palcami i to właśnie ona powodowała luz w układzie a co za tym idzie - hałas towarzyszący pracy sprzęgła.Czy miał ktoś z was taki przypadek??A i jeszcze wie ktoś może jaki jest gwint na koszu prawy czy lewy?? Ja miałem tą nakrętkę w sx -sie odkreconą z tym ,że wtedy są problemy z wysprzęglaniem i kosz może trzeć o dekiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo69 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ja miałem tą nakrętkę w sx -sie odkreconą z tym ,że wtedy są problemy z wysprzęglaniem i kosz może trzeć o dekiel. I co tylko ją dokręciłeś czy łapałeś na jakiś klej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 I co tylko ją dokręciłeś czy łapałeś na jakiś klej?Dokręciłem,pod nią jest z reguły podkładka z miękiego metalu którą się zagina po dokręceniu na śrubie.Ma to przaciwdziałac odkrecaniu.Ja bym radził to szybko sprawdzić bo jak ci zniszczy gwint to będziesz miał dopiero problem.Miałem tak raz zgwintem na wale i trzeba się bylo bawić gwintownikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo69 Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Dokręciłem,pod nią jest z reguły podkładka z miękiego metalu którą się zagina po dokręceniu na śrubie.Ma to przaciwdziałac odkrecaniu.Ja bym radził to szybko sprawdzić bo jak ci zniszczy gwint to będziesz miał dopiero problem.Miałem tak raz zgwintem na wale i trzeba się bylo bawić gwintownikami. Wiem wiem że jest podkładka, dlatego tymbardziej dziwi mnie jak to może sie odkręcać.Ale zobaczymy jak rozbiorę moto w sobotę.dzięki wszystkim za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Jak ktos przed Tobą juz to rozbierał iles razy, to sie nie zdziw jak tej podkładki tam nie bedzie, bo one po kilku zaginaniach mają tendencje do pekania i ktos mogł ja wyrzucic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Podobna podkładka kosztuje circa 2 zł i warto chyba wymienić ją niż szarpać się ze starą lub nie zakladać wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo69 Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Już po usterce.Rzeczywiście okazało się że to nakrętka trzymająca koło zębate była poluzowana.Użyłem kleju do stali, dokręciłem śrubę i sprzęgło chodzi jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.