Skocz do zawartości

Stuki od strony sprzęgła ktm exc 250 4t 2003r.


pablo69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do odkrecenia tej nakretki niezbedne jest zablokowanie kosza, wiec przemysl sposob zablokowania dokladnie zanim czegos nie zepsujesz. Jezeli kosz napedzany jest przekladnia zebata to nie ma problemu, moneta kilku groszowa zalatwia sprawe, jak jest lancuch to nie takie proste.

Jezeli kosz sprzeglowy ma amortyzator sprezynowy to one halasuja a nie lozysko, a ich tak latwo nie naprawisz.

 

Adam M.

 

Kosz napędzany jest przez koła zębate.To łożysko nie ma amortyzatora sprężynowego tylko 2x łożyska igiełkowe. Motor będę rozbierał dopiero w sobotę, ale znajomy powiedział mi że słyszał o przypadku własnie w ktm-ie, że nakrętka na koszu była tak luźna że, można było odkręcić ją palcami i to właśnie ona powodowała luz w układzie a co za tym idzie - hałas towarzyszący pracy sprzęgła.Czy miał ktoś z was taki przypadek??A i jeszcze wie ktoś może jaki jest gwint na koszu prawy czy lewy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosz napędzany jest przez koła zębate.To łożysko nie ma amortyzatora sprężynowego tylko 2x łożyska igiełkowe. Motor będę rozbierał dopiero w sobotę, ale znajomy powiedział mi że słyszał o przypadku własnie w ktm-ie, że nakrętka na koszu była tak luźna że, można było odkręcić ją palcami i to właśnie ona powodowała luz w układzie a co za tym idzie - hałas towarzyszący pracy sprzęgła.Czy miał ktoś z was taki przypadek??A i jeszcze wie ktoś może jaki jest gwint na koszu prawy czy lewy??

Ja miałem tą nakrętkę w sx -sie odkreconą z tym ,że wtedy są problemy z wysprzęglaniem i kosz może trzeć o dekiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co tylko ją dokręciłeś czy łapałeś na jakiś klej?

Dokręciłem,pod nią jest z reguły podkładka z miękiego metalu którą się zagina po dokręceniu na śrubie.Ma to przaciwdziałac odkrecaniu.Ja bym radził to szybko sprawdzić bo jak ci zniszczy gwint to będziesz miał dopiero problem.Miałem tak raz zgwintem na wale i trzeba się bylo bawić gwintownikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokręciłem,pod nią jest z reguły podkładka z miękiego metalu którą się zagina po dokręceniu na śrubie.Ma to przaciwdziałac odkrecaniu.Ja bym radził to szybko sprawdzić bo jak ci zniszczy gwint to będziesz miał dopiero problem.Miałem tak raz zgwintem na wale i trzeba się bylo bawić gwintownikami.

 

Wiem wiem że jest podkładka, dlatego tymbardziej dziwi mnie jak to może sie odkręcać.Ale zobaczymy jak rozbiorę moto w sobotę.dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...