Skocz do zawartości

znów temperatura kmx125


kulman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, juz kiedys pisałem o problemach z temp w moim kmx, znów są lub nigdy nie odeszły. Więc niby na dworze zimno a ja ciagle musze kontrolować temp silnika wywaliłem juz termostat ale nic się nie zmieniło. Jeżdżę mieszanie tzn i teren i drogi...jak mają inni właścicele kmx-ów? Co mogę zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a silnik ma normalne osiągi ?? znaczy nie wydaje ci sie słaby czy nie ma jakiś problemów z nim ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega michoa dobrze wyczuł jest też możliwość złej regulacji gaźnika.

Mówiąc dokładniej mieszanka jest za uboga (za mało beny) silnik przez to się przegrzewa ale objawy to oprócz tego również spadek mocy.

Regulacja gaźnika może pomóc.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz dozownik ?? i sprawny jest ??

 

skoro z chłodnicą wszystko ok to może coś z silnikiem..

 

raz miałem taki przypadek dt 80lc2 kolesiowi gotowała sie woda i potem moto słabło walczył z chłodzeniem ze 3 dni wymienił na oślep termostat regenerował pompe odpowietrzał cudował po 3 dniach doszedł że dozownik jest przytkany i praktycznie nie podaje oleju przez to moto sie grzeje jak wściekły bo nie ma smarowania.....on doszedł do tego tak że odpiął dozownik i zrobił mieszanke do baku i woda przestała sie gotować..........aczkolwiek całe story nie miało happy endu bo remont i tak był konieczny....

 

wiem że historia troche z kosmosu bo po 3 dniach to powinno sie zatrzeć w p**** no ale wyjątki sie zdarzają........

 

jeśli dozownik nie podaje oleju to świeca i tak może być brązowa bo kolor świecy świadczy tylko o realacji powietrze/paliwo.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej wydawało mi się że był zapowietrzony układ. Już sam nie wiem a co do dozownika to raczej jest dobry oleju ubywa...aha wcześniej jeździłem na pół syntetyku a teraz na pełnym syntetyku więc jeszcze lepsze smarowanie.

Edytowane przez kulman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moze poprostu za powoli jezdzisz... Kiedy mialem KMXa to w ciezkim terenie przy bardzo powolnej jezdzi wylączalem silnik co 5- 10 min zeby ostygł . (grzał sie pod czerwone pole) . A kiedy jezdzilem szybciej to temperatura zatrzymywala sie przed polową skali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...