kulman Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam, juz kiedys pisałem o problemach z temp w moim kmx, znów są lub nigdy nie odeszły. Więc niby na dworze zimno a ja ciagle musze kontrolować temp silnika wywaliłem juz termostat ale nic się nie zmieniło. Jeżdżę mieszanie tzn i teren i drogi...jak mają inni właścicele kmx-ów? Co mogę zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Może czujnik temp. działa na zasadzie rezystancji to dość wrażliwa część. Wywalony termostat w zimie to nie jest najlepsze rozwiązanie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 chłodnica drożna? uklad odpowietrzony?mozliwe ze czujnik nawala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nosmohT Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 ile zdazysz zrobic km zanim sie zagrzeje silnik ?? chlodnica trzyma płyn ? nie wyrzuca go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulman Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 układ odpowietrzony, chłodnica cała ciepła z biegiem czasu gorąca. ile km nie wiem zależy gdzie jadę i jak jadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 To może nie czujnik.A pompa ? Nie wiem w jaki sposób jest rozwiązana w twoim motocyklu ale zobacz czy tłoczy płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 a silnik ma normalne osiągi ?? znaczy nie wydaje ci sie słaby czy nie ma jakiś problemów z nim ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulman Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Silnik pali normalnie, nie zauważyłem żeby był słabszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Kolega michoa dobrze wyczuł jest też możliwość złej regulacji gaźnika.Mówiąc dokładniej mieszanka jest za uboga (za mało beny) silnik przez to się przegrzewa ale objawy to oprócz tego również spadek mocy.Regulacja gaźnika może pomóc.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulman Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 No dobra ale jak by była żle ustawiona mieszanka to świeca była by okopcona albo coś...a jest jak należy koloru ceglanego. Chyba że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 a masz dozownik ?? i sprawny jest ?? skoro z chłodnicą wszystko ok to może coś z silnikiem.. raz miałem taki przypadek dt 80lc2 kolesiowi gotowała sie woda i potem moto słabło walczył z chłodzeniem ze 3 dni wymienił na oślep termostat regenerował pompe odpowietrzał cudował po 3 dniach doszedł że dozownik jest przytkany i praktycznie nie podaje oleju przez to moto sie grzeje jak wściekły bo nie ma smarowania.....on doszedł do tego tak że odpiął dozownik i zrobił mieszanke do baku i woda przestała sie gotować..........aczkolwiek całe story nie miało happy endu bo remont i tak był konieczny.... wiem że historia troche z kosmosu bo po 3 dniach to powinno sie zatrzeć w p**** no ale wyjątki sie zdarzają........ jeśli dozownik nie podaje oleju to świeca i tak może być brązowa bo kolor świecy świadczy tylko o realacji powietrze/paliwo....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Jaka była wcześniejsza usterka że się tak grzał? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulman Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 (edytowane) Wcześniej wydawało mi się że był zapowietrzony układ. Już sam nie wiem a co do dozownika to raczej jest dobry oleju ubywa...aha wcześniej jeździłem na pół syntetyku a teraz na pełnym syntetyku więc jeszcze lepsze smarowanie. Edytowane 6 Listopada 2008 przez kulman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Mnie jak się grzał to miałem złą mieszankę świeca brąz jasny silnik gorący.Sprawdziłem omomierzem rezystancje czujnika w zimnej/ciepłej wodzie był ok. Wszystko drożne itp. Spróbuj lekko podregulować może an urz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 Moze poprostu za powoli jezdzisz... Kiedy mialem KMXa to w ciezkim terenie przy bardzo powolnej jezdzi wylączalem silnik co 5- 10 min zeby ostygł . (grzał sie pod czerwone pole) . A kiedy jezdzilem szybciej to temperatura zatrzymywala sie przed polową skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.