kiler087 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Szukam posiadaczy tych motocykli chciał bym skonsultowac pare spraw ( teraz musze wyjac gaźniki i niewiem do końca jak to zrobic ) jezeli mozna to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Oj, masz prawie zabytkowy motocykl i w dodatku rzadko spotykany. Skoro nie wiesz jak wyjąć gaźniki to lepiej się sam za to nie zabieraj. Szkoda motocykla Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler087 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Ale ja chcę zasięgnąc paru porad i samemu to zrobic datego że trzeba poznawac swoje maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 to moze sprecyzuj wszystkie pytania na ktore chcesz odpowiedz, a bedzie znawaca latwiej odpowiedziec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Ale ja chcę zasięgnąc paru porad i samemu to zrobic datego że trzeba poznawac swoje maszyny To może najpierw ją poznaj od strony książkowej. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler087 Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 mam mały problem z moim motorkiem a mianowicie powyżej 4 tyś. zaczyna sie dławic i pomyślałem że zdejmę gażniki i je przeczyszcze zobacze przy okazji w jakim stanie są membrany itp. tylko najpiero muszę sie dowiedziec jak wyjmuje sięte gaźniki czy wychodza dwa razem czy trzeba je rozdzielac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Poszukaj manuala i zapoznaj się z nim a z motocyklem wybierz się do warsztatu i może pozwolą Ci podglądać jak się wyjmuje gaźniki z wiekowego motocykla.Temat rudny do opisania ponieważ kolektory dolotowe masz na pewno bardzo twarde i przez to łatwo je uszkodzić a naprawa polega na wymianie z czym są związane spore koszty.Podejrzewam że wystarczy je wyczyścić i wymienić zaworki AirCut. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.