motodzik Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Witam,wynikł u mnie problem, :buttrock: regulator daje za mały prąd jak go obciążę to daje max 12,5 v a z obciążeniem 12Vwg mnie padł z silnika na każdym kablu wychodzi to same napięcie, z regulatora powinno wychodzić 14 vmój regulator ma oznaczenie SH579B-11 9,2znalazłem na allegro o innym oznaczeniu SH579A-11 8,1NIE WIEM CZY KUPOWAĆ bo nie wiem czy bedzie działał, czy ducati mają te same regulatory i nie wiem co oznaczają te wszystkie cyfry - może ten drugi jest lepszy :biggrin: dzięki z góry za wszelkie rady :icon_mrgreen: pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Z alternatora bezposrednie napiecie powinno byc o wiele wieksze- nawet dochodzi do 70-90 V - prawdopodobnie masz padniety alternator- tam sprawdz fazy i jak sie uda oddaj do przewiniecia- lub trza kupic nowy, dopiero potem sprawdz regulator- powinien podawac zawsze powyzej 12 V na wlaczonych swiatlach, przy ok. 3500- 4000 obr powinno byc w granicach 13,8- 14, 2 V, a powyzej tych obrotow nie powinno juz sie te napiecie powiekszac...jak powieksza i daje przy max obrtotach wiecej niz 15,5 V oddac do regeneracji regulator lub poszukac dobrego z podobna iloscia kabli i prawidlowo podlaczyc...Pamietaj ze regulator powinien byc w miejscu chlodzonym przez powietrze- dobrze jest podlozyc duza plytke alumino=iowa cobby dzilala jak dodatkowy radiator(oddawala szybko cieplo do otoczennia)...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Mogą się różnić max prądem obciążenia.Pozdr Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodzik Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 dzięki za info sprawdzę ładowanie z alternatora na większym gazie - ale czy regulatory ducati są rużne w 900 - np w 620? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Moga byc- w zaleznosci od rodzaju alternatora i jego parametrow...dochodzi tu tez ilosc i moc odbiornikow...ale generalnie jesli altek ma te same parametry to i regulator moze byc ten sam...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Własnie przerabiam temat regulatorów u siebie. Uogulniając występują dwa rodzaje regulatorów do alternatorów samowzbódnych. Z wyjściem pojedynczym i podwójnym. Czyli albo wychodzi do instalacji przewód + i -, albo po dwa. Róznią się te regulatory budowa wewnętrzna. Jakies tam tyrystory, mostki itp. W kazdym razie można podłączać dowolny regulator byle o takiej samej konstrukcji i od zblizonego mocą alternatora (obciażenie cieplne) może być od japoni, mają takie same alternatory. A z własnego doswiadczenia proponuję przenieść regulator w monsterze w jakies lepiej "owiewane" miejsce. Swój usmażyłem. :biggrin: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.