Skocz do zawartości

czy można dopasowaś regulator napięcia do ducati 900 ss


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wynikł u mnie problem, :buttrock: regulator daje za mały prąd jak go obciążę to daje max 12,5 v a z obciążeniem 12V

wg mnie padł z silnika na każdym kablu wychodzi to same napięcie, z regulatora powinno wychodzić 14 v

mój regulator ma oznaczenie SH579B-11 9,2

znalazłem na allegro o innym oznaczeniu SH579A-11 8,1

NIE WIEM CZY KUPOWAĆ

bo nie wiem czy bedzie działał, czy ducati mają te same regulatory i nie wiem co oznaczają te wszystkie cyfry - może ten drugi jest lepszy :biggrin:

dzięki z góry za wszelkie rady :icon_mrgreen:

pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z alternatora bezposrednie napiecie powinno byc o wiele wieksze- nawet dochodzi do 70-90 V - prawdopodobnie masz padniety alternator- tam sprawdz fazy i jak sie uda oddaj do przewiniecia- lub trza kupic nowy, dopiero potem sprawdz regulator- powinien podawac zawsze powyzej 12 V na wlaczonych swiatlach, przy ok. 3500- 4000 obr powinno byc w granicach 13,8- 14, 2 V, a powyzej tych obrotow nie powinno juz sie te napiecie powiekszac...jak powieksza i daje przy max obrtotach wiecej niz 15,5 V oddac do regeneracji regulator lub poszukac dobrego z podobna iloscia kabli i prawidlowo podlaczyc...Pamietaj ze regulator powinien byc w miejscu chlodzonym przez powietrze- dobrze jest podlozyc duza plytke alumino=iowa cobby dzilala jak dodatkowy radiator(oddawala szybko cieplo do otoczennia)...Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie przerabiam temat regulatorów u siebie. Uogulniając występują dwa rodzaje regulatorów do alternatorów samowzbódnych. Z wyjściem pojedynczym i podwójnym. Czyli albo wychodzi do instalacji przewód + i -, albo po dwa. Róznią się te regulatory budowa wewnętrzna. Jakies tam tyrystory, mostki itp. W kazdym razie można podłączać dowolny regulator byle o takiej samej konstrukcji i od zblizonego mocą alternatora (obciażenie cieplne) może być od japoni, mają takie same alternatory. A z własnego doswiadczenia proponuję przenieść regulator w monsterze w jakies lepiej "owiewane" miejsce. Swój usmażyłem. :biggrin:

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...