squash Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Mam takie pytanie czy można pompę paliwa (chyba od fzr) podłączyć pod zasilanie cewek (w F2) tak aby działała tylko i wyłącznie w czasie pracy silnika. Słyszałem że tak były podłączane w starych CBR 1000 ale nie wiem ile w tym prawdy i czy trzeba jakiś przekaźnik dawać żeby pompa nie zwariowała? Najważniejsze jest dla mnie aby się włączała przy zapalaniu moto i gasiła w tym samym momencie gdy gaśnie moto. Ktoś coś o tym wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Raczej chodziło ci o podpięcie pompy pod + "za stacyjka"(np przy module zapłonowym). Napiecie po stronie pierwotnej cewki (tej sterowanej z modułu) ma kompletnie inny niz stały przebieg i nie może byc wykorzystane do niczego innego jak do tworzenia iskry i ewentualnie pomiaru predkości obrotowej wału. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 W CBR F3 była już elektro-magnetyczna pompa paliwa podpinana pod dodatkową kość od modułu zapłonu. Zaczynała działać po uruchomieniu i w trakcie kręcenia rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 23 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Mógł by mi ktoś tak łopatologicznie naszkicować gdzie "+" i "-" pompy podpiąć? Instalacja od HONDY CBR F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Mógł by mi ktoś tak łopatologicznie naszkicować gdzie "+" i "-" pompy podpiąć? Instalacja od HONDY CBR F2 Podłącz się do przewodu BI/W. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 (edytowane) Podłącz się do przewodu BI/W.Gdy podłączysz sie pod Bl/W nie uzyskasz tego na co liczysz, gdy silnik zgaśnie sam to pompa i tak będzie chodzić, wyłączy się gdy silnik zgasisz guzikiem, a Tobie chyba nie o to chodzi. By zrobić to jak chcesz musisz podłączyć się od cewki przez przekaźnik. Edytowane 23 Października 2008 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 A jak długo będzie chodzić po zgaśnięciu silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 24 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 No właśnie jak mi się czasem motor wypieprzy to zanim do niego dobiegnę i wyłączę to już leży w kałuży benzyny a to nie fajnie. No ale chyba tak podłącze na ten tydzień a w zimę się rozejrzę za przekaźnikiem i wtedy będę pytał gdzie dziada podłączyć. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Jak zamontujesz oryginalną pompę od F3 elektromagnetyczną - membranową to jak ciśnienie paliwa zwiększy się do odpowiedniego poziomu pompa samoczynnie wyłącza się, ciśnienie spada pompa załącza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 chyba każda pompa tak ma, chodzi o to że jak motocykl się przewróci i zgaśnie to paliwo będzie wyciekało z gaźników i ciśnienia docelowego pompa nie uzyska, a wywalać paliwo będzie. Do squasha:w swojej CBR mam zamiar zamontować pompkę podciśnieniową od skutera, teoretycznie powinna działać, największym jej plusem jest prostota, jak to będzię działać to Cię powiadomię. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 W suzuki od zawsze były pompy elektryczne - wirnikowe (montowane w zbiorniku paliwa) tłoczyły paliwo cały czas a zawór regulował ciśnienie paliwa.Jak moto się przewróci i zgaśnie to można zastosować do tego przekaźnik od F3 montowany po prawej stronie pod owiewką, wtedy zasilanie pompy paliwa jest automatycznie odcinane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 chyba każda pompa tak ma, chodzi o to że jak motocykl się przewróci i zgaśnie to paliwo będzie wyciekało z gaźników i ciśnienia docelowego pompa nie uzyska, a wywalać paliwo będzie. Do squasha:w swojej CBR mam zamiar zamontować pompkę podciśnieniową od skutera, teoretycznie powinna działać, największym jej plusem jest prostota, jak to będzię działać to Cię powiadomię.Bardzo chętnie. Podłączyłem pod czerwony guzik i mimo wyłączenia nie jest dobrze. Czekam na info. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.