Skocz do zawartości

Gaźnik Mikuni TM 36


Garson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z szanownych, doświadczonych kolegów montował w/w gaźnik w swym pojeździę ?

Czy jest to skomplikowana operacja ?

Jakie były efekty ?

Czy warto zainwestować w to urządzenie ?

Zastanawiam się nad zainstalowaniem go w mot. Yamaha SR 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo!

 

no to jest powod :) zaraz zerkne w katalogi i poczytam cos wiecej o tych 'gaziorach'. napisz czy nie masz w ogóle gaznika czy ten ktory jest nie nadaje sie juz do uzytku - no i napisz czy bierzesz pod uwage tylko kupno nowego - moze na ebay-u cos by sie dalo znalezc w dobrej kasie. pozdrawiam.

 

 

...z tego co widze na niemieckim ebay-u oferuja nowe gazniki VM34 w cenie okolo 100 e:

 

http://tinyurl.com/4caget

 

i jeszcze:

 

http://tinyurl.com/463q86

 

pozdrawiam

 

szynszyll

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem trzecią SR 500. Rocznik 85. Kompresja w normie, układ rozrządu również, tylko ten gaźnik...

Jest już chyba rozkalibrowany i walec przepustnicy lata za luźno. Nie można wyregulować wolnych obrotów,

pomimo wymiany wszystkich membran, dysz i śrub regulacyjnych.

Prawde mówiąc dość mam niepewnych używek i chciałbym jej zafundować nowy gaźniczek.

Zasługuje na to, bo po przełożeniu gaźnika z drugiej eserki idzie jak burza w całym zakresie obrotów.

TM 36 jest również dedykowany do SR 500. Ciekawi mnie tylko jakie kto miał z nim doświadczenia i czy zamontowanie go nie jest kłopotliwe. Który przewód do czego, czy podłaczać pompkę przyśpieszającą czy też nie, itp. Słyszałem różne opinie, ale chętnie posłucham człeka biegłego.

Pozdrowienia i dzięki za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to widze, ze mamy tu prawdziwego konesera i milosnika SR-ki :biggrin: pozostaje pewno skorzystać z wiedzy zgromadzonej na zagranicznych forach dyskusyjnych - jest dosc mocne takie forum niemieckie czy amerykanskie. powodzenia i pozdrawiam :crossy:

 

szynszyll

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli oryginalny przelot jest 34mm, to taki gaznik bym kupowal.

Rozni sie od od 36mm iglica.

TM da ci lepsze osiagi od oryginalu, jak rowniez nie zuzyje sie tak szybko ( flat slide ) ale mozliwe ze bedziesz musial powalczyc z ustawieniami.

Nie pisze tego na podstawie moich doswiadczen z SR500, tylko z gaznikami flat slide w poriwnaniu z CV ( membranowymi ).

Rowniez reakcja na gaz bedzie bardziej gwaltowna, zarowno dodanie jak odjecie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yo!

 

no wlasnie - moze warto poeksperymentowac z gaznikiem membranowym. bedzie nieco mniej 'nerwowo' - ale moze wlasnie o to chodzi w klasycznych singlach :icon_razz:

 

pzdr

 

szynszyll

 

p.s. ostatnio przelecialem sie na XL600 LM na podwojnych gaziorach 'mechanicznych' - czyste szalenstwo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być większych problemów. Koniecznie z pompką przyspieszającą zamontować.

Jeżeli będą problemy to tylko z rozruchem na zimno i trzeba będzie eksperymentować ile razy szarpnąć manetką aby go nie zalać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...