Garson Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Witam. Czy ktoś z szanownych, doświadczonych kolegów montował w/w gaźnik w swym pojeździę ?Czy jest to skomplikowana operacja ?Jakie były efekty ?Czy warto zainwestować w to urządzenie ?Zastanawiam się nad zainstalowaniem go w mot. Yamaha SR 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jaki gaznik powinien byc oryginalnie ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Też Mikuni, ale VM 34 SS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 yo! chcialem zapytac - co chcesz osiagnac montując ten model gaznika? z tego co widze w sieci nie jest to gaznik podcisnieniowy - podobnie jak ten dedykowany - jaki jest wiec cel tej 'modyfikacji'? pozdrawiam szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Sprawa typowo ekonomiczna. Mikuni TM 36 jest tańszy od nowego oryginału o ponad 100 euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) yo! no to jest powod :) zaraz zerkne w katalogi i poczytam cos wiecej o tych 'gaziorach'. napisz czy nie masz w ogóle gaznika czy ten ktory jest nie nadaje sie juz do uzytku - no i napisz czy bierzesz pod uwage tylko kupno nowego - moze na ebay-u cos by sie dalo znalezc w dobrej kasie. pozdrawiam. ...z tego co widze na niemieckim ebay-u oferuja nowe gazniki VM34 w cenie okolo 100 e: http://tinyurl.com/4caget i jeszcze: http://tinyurl.com/463q86 pozdrawiam szynszyll Edytowane 16 Października 2008 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garson Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Kupiłem trzecią SR 500. Rocznik 85. Kompresja w normie, układ rozrządu również, tylko ten gaźnik...Jest już chyba rozkalibrowany i walec przepustnicy lata za luźno. Nie można wyregulować wolnych obrotów,pomimo wymiany wszystkich membran, dysz i śrub regulacyjnych.Prawde mówiąc dość mam niepewnych używek i chciałbym jej zafundować nowy gaźniczek. Zasługuje na to, bo po przełożeniu gaźnika z drugiej eserki idzie jak burza w całym zakresie obrotów.TM 36 jest również dedykowany do SR 500. Ciekawi mnie tylko jakie kto miał z nim doświadczenia i czy zamontowanie go nie jest kłopotliwe. Który przewód do czego, czy podłaczać pompkę przyśpieszającą czy też nie, itp. Słyszałem różne opinie, ale chętnie posłucham człeka biegłego.Pozdrowienia i dzięki za zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 A to widze, ze mamy tu prawdziwego konesera i milosnika SR-ki :biggrin: pozostaje pewno skorzystać z wiedzy zgromadzonej na zagranicznych forach dyskusyjnych - jest dosc mocne takie forum niemieckie czy amerykanskie. powodzenia i pozdrawiam :crossy: szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jezeli oryginalny przelot jest 34mm, to taki gaznik bym kupowal.Rozni sie od od 36mm iglica.TM da ci lepsze osiagi od oryginalu, jak rowniez nie zuzyje sie tak szybko ( flat slide ) ale mozliwe ze bedziesz musial powalczyc z ustawieniami.Nie pisze tego na podstawie moich doswiadczen z SR500, tylko z gaznikami flat slide w poriwnaniu z CV ( membranowymi ).Rowniez reakcja na gaz bedzie bardziej gwaltowna, zarowno dodanie jak odjecie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 yo! no wlasnie - moze warto poeksperymentowac z gaznikiem membranowym. bedzie nieco mniej 'nerwowo' - ale moze wlasnie o to chodzi w klasycznych singlach :icon_razz: pzdr szynszyll p.s. ostatnio przelecialem sie na XL600 LM na podwojnych gaziorach 'mechanicznych' - czyste szalenstwo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Nie powinno być większych problemów. Koniecznie z pompką przyspieszającą zamontować.Jeżeli będą problemy to tylko z rozruchem na zimno i trzeba będzie eksperymentować ile razy szarpnąć manetką aby go nie zalać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.