Skocz do zawartości

Budowa customa


Gość psioter5
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tylko martwi mnie jak ten wał będzie wyglądał bo mi się wydaje że koszmarnie

 

Jestem tego samego zdania.

Daj łańcuch będzie ładniej i łatwiej-wiadomo zawsze można dorzucić/wywalić kilka ogniw z łańcucha.

btw magny raczej nie cieszą się dobrymi opiniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik od magny załatwię za 2koła a na łańcuch po prostu nie ma żadnej ładnej v-ki za podobną kasę.

 

 

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Ktoś wcześniej wspominał, że tanio nie zbuduje się fajnego sprzęta . Jak coś robić to już na pełnym wypasie nawet kosztem czasu. Lepiej niech budowa potrzwa pół roku dłużej i wydasz więcej kasy ,ale wyjeżdżasz wykurwistym sprzętem zrobionym na ''perfekt''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rury kupione, trochę grubsze niż w założeniu ale co tam dodatkowe 5 kg nie zawadzi :icon_mrgreen: powiedzcie mi panowie co myślićnie o takim motocyklu tylko że napędzanym za pomocą wału kardana ?????

 

Może wrzucisz jakieś fotki z prac nad konstrukcją.

A co do silnika z Magny to spotkałem się z wieloma opiniami że jest przej.bany w obsłudze i może o to chodzi.

Edytowane przez blebleble

CRASH PADY do wszystkich motocykli tel 530603084

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony gratuluje samozaparcia i checi zrobienia czegos swojego z drugiej strony obawiam sie, ze efekt koncowy raczej obok tego co pokazales na zdjeciu nawet stanac nie bedzie mogl. To takie skladanie moto za przeproszeniem z gratow - byle czego.

Musialbys miec maszyne CNC, ktora wykona mase gustownych bzdurek zakrywajacych pochodzenie czesci bo inaczej to moze wyjsc choinka, ktora zamiast opadu szczeki u innych wywola co najwyzej usmiech politowania. Oczywiscie nie zycze Ci tego ale budowa customa, ktory bedzie sie wyroznial na tle innych moto to niestety kasa i jeszcze raz kasa. Mowisz o silniku z Shadowy i szerokim tylnym kole. Byc moze maks 200 opone wsadzisz bez potrzeby bawienia sie z zebatka zdawcza ale nie gwarantuje. Tylko pomiedzy customem na 200 z tylu a takim na 250 - 280 - 300 - 360 jest przepasc jesli chodzi o wyglad i stylistyke.

Silnik z magny + wal jeszcze gorsza kombinacja bo wal nie moze leciec krzywo bo wykonczysz krzyzaki.

Wiesz jak bys powiedzial - mam 100 tys. pln na poczatek i zaczynam sie bawic to zapewne dostalbys duzo wiecej podopowiedzi co do czesci stylistycznie pasujacych do odpicowanego customa. Patrzac na ceny czesci, ktore podales to raczej cuda to nie beda - sa firmy gdzie jedno lusterko do customa wiecej kosztuje niz caly osprzet, ktory wymieniles. Moze ceny nie sa wlasciwym wyznacznikiem ale niestety jakosc i wykonanie kosztuje krocie.

Mimo wszystko zycze powodzenia.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktora wykona mase gustownych bzdurek zakrywajacych pochodzenie czesci

 

Tylko nie rób tak jak ktoś z przednim kołem na tym filmie

http://pl.youtube.com/watch?v=rLPP1_dYInU

(btw 3 ostatnie zdania-poezja:P)

 

 

 

IMHO mając ok 10koła da rade zrobić ciekawego draga na dużym r4. albo... kupić jakiegoś seryjnego choppera (np starszego intruza 1400) i z biegiem czasu bawić się przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie...zależy w jaką klase customów ma się wpasować ten sprzęt który ma powstać. Jeśli ma to być typowy pro-street na czasie to kope szmalcu trzeba. To samo w stylu hot-rod czy chopper. W tym ostatnim jest trendzik z tylnymi kołami serii 360mm czyli sama opona to wydatek 1-1,5 tyś PLN. Silnik też nie może być byle co, 124cu.i. jest na czasie. :icon_mrgreen: A skromnego choppera to nie ma co budować bo skromnie to się budowało w latach 90-tych. Teraz jest moda na największe, najszersze i najniższe.

 

Regularnie czytam magazyn custom w UK, zwany BSH który ma już 25 lat i tu jest całkiem inne podejście do wizji konstruktorów. Nikt nie wyśmiewa tego czy tamtego a maszyny w nim prezentowane to często amatorskie pojazdy. Oczywiście są też maszyny z samego szczytu jUKejowej sceny custom, takie jak np. Destiny Cycles i ich mega pociśnięte sprzęt Saracen i najnowszy War Horse. Poezja. A amatorskie sprzety są często na rozkładówkach w tym magazynie. Chociażby takie jak Sunbeam XB9 o którym jest inny wątek. Wyobrażacie sobie w PL żeby ktoś wziął Sokoła 600 i wrzucił tam silnik np. od Ducati 900? Budowniczy zostałby wychłostany publicznie. A w UK taki Sunbeam zdobywa nagrody w konkursach custom i zajmuje okładki topowych magazynów custom. Ot, taka mentalność to jest i to lubię. Podziw dla włożonej pracy i wysiłku. Fakt że w PL wiele sprzętów to burackie ścigaczo-harleyo-glebogryzarki. :bigrazz:

 

Tak czy inaczej, ja niecierpliwie czekam na wynik pracy kolegi tutaj. Nie po to żeby wyśmiać lecz żeby ocenić wg. swoich kryteriów. Myślę że Psioter5 może podzielić się z Nami swoimi pomysłami, postępami a My może byśmy mu doradzili co można zmienić, na co ma zwrócić uwagę a czego ma unikać żeby nie wyszło buractwo?

Krótko mówiąc - może mu pomożemy? :lalag:

 

PS. przy okazji wspominki o Destiny Cycles, zapodaję linka. Można obejrzeć ich historię i od jakiego moto zaczynali.

http://www.destinycycles.co.uk/history.html

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...