Skocz do zawartości

Malowanie ramy a naklejki z numerami


Rekomendowane odpowiedzi

Szczauka.

Dawno mnie tu nie było. Ponieważ mam plan aby przez zimę doprowadzić mojego monsterka (M600 '97) do stanu cud mniut laleczka, mam pytań kilka:

1. Chcę pomalować ramę proszkowo, problem jest tylko taki, że na tej ramie tabliczki znamionowe są w formie naklejek. W trakcie piaskowania i lakierowania na pewno szlag je trafi. Co z tym zrobić? Da się zamówić nowe czy może nabić numery na ramę czy coś jeszcze innego?

2. Czym polakierować silnik? Proszek czy jakiś inny lakier? Czy proszek nie spowoduje pogorszenia chłodzenia wiatrem?

3. Ma ktoś może sety podnóżków Lucas/TRW w Monsterze? Przydałyby mi się jakieś wymiary, żeby wystrugać coś podobnego.

4. Chcę skrócić oryginalne wydechy i przenieść je w inne miejsce. Czy przedłużenie kolektorów nie pogorszy pracy silnika?

5. Potrzebuję numery katalogowe regulatora napięcia i czujnika oleju, niestety, mam tylko numery do nowszych roczników. Ma ktoś coś gdzieś?

 

Pozdrawiam.

Zefir.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam...

Mysle ze z rama bedzie problem- ruszenie naklejek sliska sprawa- lepiej dowiedz sie u kogos ze stacji robiacej pierwsze przeglady motocyklowe( tylko taka gdzie to robia faktycznie a nie na odleglosc), ja bym pomalowal normalna farba tylko wielowarstwowo, wczesniej oczywiscie zmatowac nalezy stary lakier, a naklejki oklejamy tasma papierowa...

Na silnik zdaje egzamin tylko lakier do malowania czolgow- znajomek pomalowal czarnym-matem czolgowym silnik chlodzonego powietrzem wysokoobrotowego radiana 600 i trzyma do tej pory, problem tylko gdzie znalezc taki lakier(w jednostce woj. moze maja), jak sobie dobrze przypominam jest to lakier do malowania w "latki"kamuflazowe, przedluzenie kolektorow itp sprawy pytaj na priva Edzia- speca od wydechu, jesli chodzi o stary regultor napiecia - mozna naprawic w firmie Elservice w Ostrolece(adres znajdz w necie), tylko sprawdz od razu fazy w 2-fazowym alternatorze- czy nie ma przebicia-spalenia itp..., a czujnika oleju poszukaj w czesciach od traktorow- musi byc tylko dobrany odpowiedni gwint- jak sie nie myle od Massey Fergusson pasuje( ale nie jestem pewien)...

To chyba tyle...Pozdr. Janek.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam...

Mysle ze z rama bedzie problem- ruszenie naklejek sliska sprawa- lepiej dowiedz sie u kogos ze stacji robiacej pierwsze przeglady motocyklowe( tylko taka gdzie to robia faktycznie a nie na odleglosc), ja bym pomalowal normalna farba tylko wielowarstwowo, wczesniej oczywiscie zmatowac nalezy stary lakier, a naklejki oklejamy tasma papierowa...

Zapytałem Dominika co z tymi naklejkami, jak nic nie wymyślę to faktycznie zostanie zwykłe lakierowanie zamiast proszku.

 

Na silnik zdaje egzamin tylko lakier do malowania czolgow- znajomek pomalowal czarnym-matem czolgowym silnik chlodzonego powietrzem wysokoobrotowego radiana 600 i trzyma do tej pory, problem tylko gdzie znalezc taki lakier(w jednostce woj. moze maja), jak sobie dobrze przypominam jest to lakier do malowania w "latki"kamuflazowe

No to żeś Janek wymyślił ;), mam się do wojska zaciągnąć? :icon_razz:

przedluzenie kolektorow itp sprawy pytaj na priva Edzia- speca od wydechu,

Juz piszę na priv :crossy:.

jesli chodzi o stary regultor napiecia - mozna naprawic w firmie Elservice w Ostrolece(adres znajdz w necie), tylko sprawdz od razu fazy w 2-fazowym alternatorze- czy nie ma przebicia-spalenia itp..., a czujnika oleju poszukaj w czesciach od traktorow- musi byc tylko dobrany odpowiedni gwint- jak sie nie myle od Massey Fergusson pasuje( ale nie jestem pewien)...

Dzięki za pomoc, chłopaki.

Pozdrawiam.

Zefir.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Zefir!

 

Przechodzilem podobny problem z 748 - brk bylo tabliczki. Z tego co mi powiedzial mily Pan na stacji diagnostycznej, to idziesz do wydzialu komunikacji, gdzie zglaszasz swoj problem. A oni go rozwiazuja i po jakims czasie odbierasz owa naklejke. Nie pamietam tylko czy na diagnostyce, czy musisz tylko jechac na przeglad (przed lub po wydaniu). Anyway - sprawa nie jest jakas skomplikowana i do zalatwienia legalnymi i uczciwymi sciezkami.

Co do samego malowana to jestem za proszkowym. Jak masz firme ktora sie na tym zna, porzadnie wypiaskuje i odpowiednio polakieruje - bedziesz super zadowolony. Ja tak malowalem docisk sprzegla a nawet sprezyny. Mimo ze to elementy pracujace - nic nie odpryskiwalo, a efekt byl ciekawy. Mozesz zerknac na mojego bikepics'a - mam tam fotki sprzegla w 749. Poza tym nawet jakies ubicia czy uderzenie - taki lakier naprawde daje rade.

Milego przemysliwania i zalatwien tabliczki - trzymam kciuki, pochwal sie efektem koncowym :banghead:

 

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

3. Ma ktoś może sety podnóżków Lucas/TRW w Monsterze? Przydałyby mi się jakieś wymiary, żeby wystrugać coś podobnego.

 

Pozdrawiam.

Zefir.

Witaj mam w swoim monsterze Lucasowskie sety.Tak to wygląda na zdjęciu.

 

http://img353.imageshack.us/my.php?image=kopiaok1gx6.jpg

 

Jeśli o to chodzi to mogę je zwymiarować i wyśle Ci maila.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki off top:

 

rozbebeszenie Monstera do gołej ramy + malowanie proszkowo i ponowne złożenie to wydatek rzędu...?

Sam rozbebeszasz i składasz? (opcja tańsza i fajniejsza moim zdaniem)

Czy full serwis?

Samo pomalowanie ramy ok.300pln piaskowanie plus malowanie plus klar, żeby rama nie wyglądała jak stary żyrandol- możesz u mnie zobaczyć jak wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ! Powiem tak: rozłożyć to bym rozłożył, ale podczas składania zostało by sporo "niepotrzebnych" elementów :cool:

Więc raczej opcja full servis.

 

franekfilm daj linka do swojego klekota

Edytowane przez basix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

franekfilm daj linka do swojego klekota

Jakiego linka??? Do fotek???

Może chcesz na maila, albo wpadnij osobiście pomacać paluchem, jak się trzyma lakier.

Edytowane przez franekfilm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ! Powiem tak: rozłożyć to bym rozłożył, ale podczas składania zostało by sporo "niepotrzebnych" elementów :icon_idea:

Więc raczej opcja full servis.

 

franekfilm daj linka do swojego klekota

 

Hej Basix!

 

Sluchaj, jesli po zlozeniu zostanie Ci pudlo czesci, a mimo wszystko Ducat bedzie chodzil jak ta lala, tzn ze owe czesci nie byly potrzebne :biggrin: Poza tym to zawsze lepsza opcja od tej kiedy jeszcze nie skonczyles skladac sprzeta a czesci juz nie ma.... :clap:

 

Co do proszkowego malowania to pisalem juz wczesniej, ze jestem zwolennikiem tego rozwiazania. Jest naprawd trwale i estetyczne. Jak jeszcze polozysz klar to juz w ogole bajka. W Krakowie jest firma Colorex ktora sie specjalizuje w lakierowaniu proszkowym - czasem jak walna felgi na srebrno czy bialo to nawet klaru nie potrzeba. Wrazenie takie, ze jak to mawia Troublemaker "klekajcie narody" ;)

 

Powodzenia, pochwal sie efektem koncowym

 

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....Poza tym to zawsze lepsza opcja od tej kiedy jeszcze nie skonczyles skladac sprzeta a czesci juz nie ma.... :biggrin:

Kiedyś w trasie musiałem rozłożyć silnik bo coś stukało. Przy okazji w misce olejowej znalazłem dwie blaszki, którymi pomagałem sobie przy zakładaniu pierścieni :clap:

A po każdej operacji zawsze zostawały jakieś śrubki :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Sam rozbebeszasz i składasz? (opcja tańsza i fajniejsza moim zdaniem)

Czy full serwis?

Samo pomalowanie ramy ok.300pln piaskowanie plus malowanie plus klar, żeby rama nie wyglądała jak stary żyrandol- możesz u mnie zobaczyć jak wyszło.

 

 

Witaj,

 

w jakim zakładzie malowałeś swoją ramę?

Możesz polecić kogoś, kto zrobi "fulll serwis", komu nie zostaną potem wolne części i kto ma serce do Dukatów?

 

Na jaki kolor malowałeś?

Wyszedł dokładnie taki, jakchciałeś?

 

Mój Monster jest cały czarny, a marzy mi się czerwony......

 

Ewa

Edytowane przez Ewa_75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

w jakim zakładzie malowałeś swoją ramę?

Możesz polecić kogoś, kto zrobi "fulll serwis", komu nie zostaną potem wolne części i kto ma serce do Dukatów?

 

Na jaki kolor malowałeś?

Wyszedł dokładnie taki, jakchciałeś?

 

Mój Monster jest cały czarny, a marzy mi się czerwony......

 

Ewa

w kwestii malowania ramy polecam lakiernie proszkową PROMARK w ożarowie mazowieckim. oddawałem im swoje graty od ducata. ładnie i tanio maluja.

Mój monster jest czerwony a chciałbym czarnego ;)

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kwestii malowania ramy polecam lakiernie proszkową PROMARK w ożarowie mazowieckim. oddawałem im swoje graty od ducata. ładnie i tanio maluja.

Mój monster jest czerwony a chciałbym czarnego ;)

 

 

Ot, przewrotność losu :)

 

A czy kolor uzyskany w Ożarowie Ci odpowiadał? Był dokładnie taki, jak chciałeś?

 

I - może się orientujesz - przy którym przeglądzie gwarancyjnym rozkłada się całego Monstera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...