Skocz do zawartości

TUNING UKŁADU WYDECHOWEGO


edzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj doszedł do mnie tłumik firmy dominator (okrągły) do Suzuki RF 900R. Muszę powiedzieć, że bardzo jestem zaskoczony. Miałem od nich tłumik ale w 2010 roku. Ten który dostałem wczoraj to wygląda jak jakaś Yoshimura (nawet mam inną naklejkę niż te co widziałem na YT) moja jest czarna z takim ładnym napisem Dominator exhaust system.

Jakość wykonania w skali od 1 do 10 daję 8, Tłumik solidnie wykonany spawy, konkretnie zrobione, wnętrze niczym się nie różni od markowego tłumika firmy Laser którego miałem w ZXR 750.

Tłumik pasował idealnie, nic nie trzeba było kombinować oraz bardzo ładnie prezentuje się na motocyklu (jest dużo lżejszy od standardowego tłumika).

Ale emocje osiągają zenitu gdy odpalam motocykl. On po prostu basowo mruczy, na niskich i średnich obrotach jest przyjemne mruczenie z basem (nie przesadnie głośnym) a na wysokich obrotach mruczenie znika bas zostaję z potężnym armatnim rąbnięciem.

Szczerze jestem zaskoczony nigdy bym nie pomyślał, że nowy tłumik za 429zł da takie efekty, aż chce się jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w listopadzie Edek modernizował komin w mojej Super Tenerze 1200.

jako ,że nie bardzo sprzyjała aura to i możliwość testu też mocno ograniczona.

jakieś próby garażowe . w zeszłym tygodniu pierwsza jazda .

no i banan od ucha do ucha. Piękny bas szczególnie z dołu.

Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwości czy warto ? Z pełną odpowiedzialnością WARTO!!!!!!!!!!!!

Edek to najlepszy fachowiec w kraju. Doskonały kontakt i bardzo przystępna cena usługi.

Polecam .

ps. Edziu obserwuje plastik na końcówce tłumika i absolutnie nic się nie dzieje.

przelot 150km na strzał ,także wszystko ok.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem Edhaust w cbr 600 rr 2004 kolegi i dupa, coś wywalić pogrzebać a może będzie dobrze, ogólnie świszczy, ani to dźwięk rasowej r4 wkręcającej się na obroty ani bas, 20 zł chyba bym nie wydał na to. Kiedyś na trasie na Mazury spotkałem też GSXR z jego wydechem, koleś mówił, że nie wie czemu się tak jarają ludzie i go wychwalają na forach, ja myślę ,że chodzi o to że taki przeciętny posiadacza 12 letniej zx6/cbr/r6 itd najpierw wyda z 300 zł a później dorobi sobie do tego wrażenie ,że dobrze gra i to za małą kasę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami właściciel mówi krótko "średnia głośność" więc robię wszystko by było nie za głośno stosując rurkę perforowaną o nie za wielkiej średnicy. To może spowodować że tłumik nie powala basem ale na bank ta CBR mieści się w 96dB.Jakby właściciel dał mi wolną rękę nie zważając na konsekwencje to udało by się uzyskać fajny efekt ale zapewne i ponad 100dB i za chwile byłby telefon o dB-Killer którego nie bardzo w tej Cebrze jest gdzie zamocować. Niektóre tłumiki fabryczne mają też ograniczenia np średnic na wlotach i wylotach (ta cebra tak ma) których nie da się poprawić i efekt końcowy może być nie zadowalający. CBR-ki 600 starszej generacji z bocznym tłumikiem wychodzą lepiej niż te z tłumikiem pod zadupkiem ale też one nie posiadają katalizatorów. Podpowiedz koledze że może jeszcze go usuną a sytuacja się poprawi.Raczej zawsze mówię że modyfikacja kompleksowa z katalizatorem włącznie da większą gwarancję właściwego efektu.

Ostatnio poprawiałem kilka tłumików przelotowych renomowanych firm jak LeoVince ,Boss i kilka innych bo ludzie nie byli z nich zadowoleni (za cicho i za mało basu). Takie firmy, z armią inżynierów o tak długoletniej praktyce i za taką kase , często zdarza się że brzmią tak sobie .Więc po takiej manufakturze jak moja zawsze można by się spodziewać że wszystkie powinny chodzić gorzej.Wszystko to co robię są to moje wydumki więc jak czasem coś nie wyjdzie tak jak tego właściciel by się spodziewał to normalna sprawa. Tylko że kosztuje to znacznie mniej niż zakup nieudanego produktu akcesoryjnego.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to rozumiem, wszystkim nie dogodzisz, ja od siebie polecam firmę Ixil, miałem w fz6, teraz mam w fz1, dziewczyna ma karbonowy w cb500f i super sprawa. Ceny są znośne, niższe niż Akrap/mivv/ Leo a jakość super, w zestawie 2 db killery, warto mieć jeden zawsze pod siedzeniem w razie kontroli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...