Skocz do zawartości

Suzuki GSXF 750 99r


Kidler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem, odpalam zimnego i jest dobrze motor chodzi na wszystkie cylindy, po ok 10-15 km kiedy się już zagzeje zaczyna gasnąć albo chodzi na 2, zatrzymuje się odpalam jeszcze na 2 i po chwili jest normalnie, albo nawet przetrzymam go na 2 jak słabnie jadąc i jest dobrze ale znowu na krotko (ok 10km). Jaka jest przyczyna? Dostaje za bogata mieszanke i go zalewa?

 

A i jeszcze dużo paliwa pożera, jak odpalałem bez baku to ok 100ml na 2-3 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z podstawowymi sprawami takimi jak:

1. Kiedy ostatnio wymianiałeś swiece?

2. Kiedy ostatnio robiłeś synchro i czyszczenie gaźników?

 

Odpal go wieczorem ze sciągnietym bakiem i zobacz czy nie ma dyskoteki na przewodach wysokiego napięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś coś podobnego - jak się moto zagrzewał, to padał jeden z impulsatorów, i przez to jedna cewka nie chodziła, i dlatego dwa garki nie paliły.

 

Sprawdź, może to to?

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim: gaźniki- świece- ciśnienie sprężania!!!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim: gaźniki- świece- ciśnienie sprężania!!!

On the contrary - właśnie że nie. Najpierw napisz które to 2 garki nie palą, bo 90% 4cylindrowców zasilanych jest z 2 cewek zapłonu - czyli 2 układów zapłonowych. Jak coś tam pyknie, to 2 garki nie chodzą.

Jakby to miały być gaźniki czy ciśnienie, toby i tych 10 minut ne pochodził, a jeżeli nawet to już to chodzenie byłoby "kulawe".

Wg. mnie na 95% to zapłon - jeżeli są to garnki zasilane z tej samej cewki - napisz które nie palą.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemu elektrycznego nie można wykluczyć, ale z doświadczenia najpierw sprawdziłbym wymienione przeze mnie punkty, albo inaczej, dodałbym , świece-iskra, ciśnienie sprężania, gaźniki- w tej kolejności.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...