Kidler Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Witam, mam problem, odpalam zimnego i jest dobrze motor chodzi na wszystkie cylindy, po ok 10-15 km kiedy się już zagzeje zaczyna gasnąć albo chodzi na 2, zatrzymuje się odpalam jeszcze na 2 i po chwili jest normalnie, albo nawet przetrzymam go na 2 jak słabnie jadąc i jest dobrze ale znowu na krotko (ok 10km). Jaka jest przyczyna? Dostaje za bogata mieszanke i go zalewa? A i jeszcze dużo paliwa pożera, jak odpalałem bez baku to ok 100ml na 2-3 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 A co z podstawowymi sprawami takimi jak:1. Kiedy ostatnio wymianiałeś swiece?2. Kiedy ostatnio robiłeś synchro i czyszczenie gaźników? Odpal go wieczorem ze sciągnietym bakiem i zobacz czy nie ma dyskoteki na przewodach wysokiego napięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Miałem kiedyś coś podobnego - jak się moto zagrzewał, to padał jeden z impulsatorów, i przez to jedna cewka nie chodziła, i dlatego dwa garki nie paliły. Sprawdź, może to to? Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Przede wszystkim: gaźniki- świece- ciśnienie sprężania!!! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Przede wszystkim: gaźniki- świece- ciśnienie sprężania!!!On the contrary - właśnie że nie. Najpierw napisz które to 2 garki nie palą, bo 90% 4cylindrowców zasilanych jest z 2 cewek zapłonu - czyli 2 układów zapłonowych. Jak coś tam pyknie, to 2 garki nie chodzą.Jakby to miały być gaźniki czy ciśnienie, toby i tych 10 minut ne pochodził, a jeżeli nawet to już to chodzenie byłoby "kulawe".Wg. mnie na 95% to zapłon - jeżeli są to garnki zasilane z tej samej cewki - napisz które nie palą. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 problemu elektrycznego nie można wykluczyć, ale z doświadczenia najpierw sprawdziłbym wymienione przeze mnie punkty, albo inaczej, dodałbym , świece-iskra, ciśnienie sprężania, gaźniki- w tej kolejności. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.