Radzio/ns Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Witam, mam pytanie posiadam jawke 50 i z czego dobrać tłumik rezonansowy żeby pasował i dał te min 1km i o około 9.000 obr/min, silnik jest odblokowany i w bardzo dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Te motorowery nie były nigdy blokowane czyli jak odblokowałeś nie zablokowany silnik?Tłumik od jawki 50 będzie na pewno pasował ale możesz poszukać akcesoryjnego do silnika Kreidler 50 tylko nie przeraź się ceną Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzio/ns Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Ja mam czeską jawke 50,były blokowane do 45km/h bo bez blokad nawet do 70km.h pojedzie chodziło mi jaki tłumik rezonansowy działający podejdzie DO jawy 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Te motorowery nie były nigdy blokowane czyli jak odblokowałeś nie zablokowany silnik?Tłumik od jawki 50 będzie na pewno pasował ale możesz poszukać akcesoryjnego do silnika Kreidler 50 tylko nie przeraź się ceną Były blokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 możesz oblicz\yć programem exhaust calculator ale o ile samo obliczenie to pikuś tak wykonanie jest dosyć trudne (spawarka flexa i sporo ale to sporo talentu.....) z tego co wiem Z3US (bodajrze tak sie pisało sory kolego jeśli przekręciłem ksywke) wykonywał wydech do jawki 50 liczony na 9 tys napisz mu PW niech ci poda wymiary albo projekt do exhaust calculatora co do offtopowej debaty.......z tego co wiem orginalna czeska jawa 50 nie była blokowana blokowany był ogar 200 i ta blokada polegała na tym że rura wydechowa wchodziła 5 czy 10 cm głębiej w tłumik niż w nieblokowanej wersji zaburzało to ruch spalin i osłabiało silnik......wystarczyło skrócić rure wydechową i już ok natomiast w tłumiku nic sie nie zmieniało........ była jeszcze dysza w gaźniku i ustawienie zapłonu......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 I zwężka w kolanku prowadzącym z gaźnika do cylindra. Tomek G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm666 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 nawet do 70km.h pojedzie Na innym forum się chwaliłeś, że poleciałeś 95km/h na serii hihi natomiast w tłumiku nic sie nie zmieniało........ Była zwężka w tłumikumożesz oblicz\yć programem exhaust calculator Ten program można o kant pupy potłuc. Kartka papieru, odpowiednie wzory i liczymi sami :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.