vinyl Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Niemal we wszystkich motorach, przy których miałem okazję sprawdzić jest tak, ze na stopce centralnej, na 1szym biegu jak nacisne sprzeglo to kolo i tak sie obraca. Jak jest dociozony motor to wiadomo ze jak jest wysprzeglony to nie pojedzie, ale czemu obraca sie jak jest na biegu wysprzeglony jak kolo jest w gorze ? Czy tak powinno byc ? Czy to normalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 normalne , kolo powinno bez problemu zatrzymac sie recznie., a napewno lekko ocierajac podeszwa buta Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 sklejone sprzęgło i tyle, u mnie się nie obraca (chyba) z tego co pamiętam lekko się przekręci i zatrzymuje, może jakieś 1/4 obrotu. ale dokladnie pewności nie mam - skleroza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Niemal we wszystkich motorach, przy których miałem okazję sprawdzić jest tak, ze na stopce centralnej, na 1szym biegu jak nacisne sprzeglo to kolo i tak sie obraca. Jak jest dociozony motor to wiadomo ze jak jest wysprzeglony to nie pojedzie, ale czemu obraca sie jak jest na biegu wysprzeglony jak kolo jest w gorze ? Czy tak powinno byc ? Czy to normalne ? Ludzie,nie macie wiekszych problemow ? :( Zdecydowana wiekszosc motocykli ma wielotarczowe,mokre pracujace w oleju sprzeglo,nacisniecie klamki spowoduje ze tarcze przestaje byc dociskane,co nie znaczy ze sa kompletnie odciagniete od siebie .Plus dochodzi olej ktorego zawsze jest troche pomiedzy tarczami, minimalna czesc momentu obrotowego "przejdzie" w ten sposob przez sprzeglo. Odpowiem tez od razu na nastepne pytanie tego typu.Dlaczego tylne kolo sie troche kreci mimo ze sprzet jest na luzie ? Olej w skrzyni biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinyl Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Czyli na skyrzzowaniu lepiej dawac na luz niz trzymac wysprzeglonym na jedynce ? Dla motoru, bo pali sie sprzeglo, co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Nie, w normalnej jezdzie nie ma to znaczenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Czyli na skyrzzowaniu lepiej dawac na luz niz trzymac wysprzeglonym na jedynce ? Dla motoru, bo pali sie sprzeglo, co ? Sie nie pali,jest w oleju,plus tarcie jest minimalne.Ze wzgledow bezpieczenstwa lepiej trzymac na biegu,,,,,,jak zauwazysz ze puszka raczej nie wyhamuje i moze wjechac ci w D*** wjechac to lepiej byc na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.