Skocz do zawartości

KTM LC 4 słaby i nie wchodzi na wysokie obroty


LukaszB10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki o to problem z moim ktm lc 4 600 z 90 roku.ze jest słaby i cos niecche wchodzic na wysokie obroty jak wrzuce 5 bieg i cały gaz to ledwo idzie 80 km.Nie ma róznicy gdy z połowy gazu dam cały gaz to motor wogule nieprzyspiesza.Co moze byc przyczyna.Dodam ze silnik remontowałem nowa tuleja cylindrowa nowy tłok wszystkie uszczelniacze łozysko na wąłku rorzadu.Czy to moze byc zle ustawiony rozrzad ,na wolnych obrotach idealnie chodzi bardzo równo.Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezanie ma bardzo dobre jeszcze anie raz nieudało mi sie zapalic go na kopnik ledwo zapale na 4 biegu i to z właczonym dekompresatorem bo inaczej kolo stoi ,jak wykrece swiece wał lekko sie obraca.Mam nowa swiece NGK.Jak chodzi o rozrzad to go ustawiłem tak ze Gdy tłok jest w GMP kropka na wałku jest skierowana w dół bo cos niemoge znalesc znaczka na zebatce.Ale raczej dobrze jest ustawiony bo jak ustawie tłok w gmp to zawory dolotowe i wydechowe sa otwarte .Na wolnych obrotach ładnie chodzi równo .Luzy na zaworach mam 0.15 mm na dolotowych i 0.20 na wydechowych .Przed chwila jak odpałałem to nawet niechciał przekroczyc 2 tys obrotów.Zapłon ustawiony na srodku .przerwa na swiecy okolo 0.3 mm.Ciekawi mnie to ze po lewej stronie gaznika nie ma zadnej sróby a sa otowry .Iglica ustawiona na sam dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.przerwa na swiecy okolo 0.3

:banghead:

 

Ustaw np. 0,7 -1,0 mm

 

W gazniku nie powinno byc zadnych bonusowych dziur.Spróbuj dmuchnąć w te otwory które widzisz w gazniku.Nie powinny miec przelotu.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kopie ustawienia z 640, 600 to juz dla nich prehistoria.

Zebatka walka rozrzadu ma dwa znaczki ( punkty ) jeden kolo osadzenia walka ( blisko srodka ), a drugi na jej obrzezu.

Ten drugi punkt musi zejsc sie z pozioma krawedzia przeciecia glowicy.

Znak blisko wejscia zebatki w walek musi zgadzac sie ze znakiem ( kreska ) na walku i byc skierowany w gore.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC 4 600 z 90 roku.

 

Jak chodzi o gaznik to sa 2 otowry od regulacji wolnych obrotów z lewej i prawej strony ale sróba jest tylko z prawej strony.Jesli chodzi o dysze od regulacji mieszanki to jest ale zaslepiona .MaciekLC4 masz takia sam model jak ja mam .Czy ty tesz masz tak w gazniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC 4 600 z 90 roku.

Jak chodzi o gaznik to sa 2 otowry od regulacji wolnych obrotów z lewej i prawej strony ale sróba jest tylko z prawej strony.Jesli chodzi o dysze od regulacji mieszanki to jest ale zaslepiona .MaciekLC4 masz takia sam model jak ja mam .Czy ty tesz masz tak w gazniku?

Napisz model gaźnika albo zapodaj fotke. Dwa otwory do regulacji wolnych obrotów?? znaczy dwa otwory do podnoszenia przepustnicy?? Jeżeli tak to jeden jest rzeczywiście do reg. wolnych oborotów a druga dziura jest po Ciepłym Ssaniu. Jeżeli nie masz dzwigni Ciepłego Ssania to zaślep ten otwór.

Możliwe że masz nieźle popiprzony gaźnik i nigdy nie dojdziesz z nim do ładu. Najlepiej to znajdz sobie fiszki (rysunek ze wszystkimi częściami gaźnka) do tego modelu i wszystko posprawdzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...