abu Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ...Wedlug mnie glupio gadaja-bo aerodynamika w "tornado" a w markowym produkcie to dwie rozne galaktyki. Co wplywa na halas w srodku czy powstajace turbulencje kasku. Nie mowiac o konstrukcji samej skorupy. Z tego co pamietam Nakano walnal glebe przy 300 km/h i na glowie mial Arai. Nie sadze by "tornado" czy nawet jakis Caberg czy inny Lazer to wytrzymal. Nie sprecyzowałem - mówili o walnięciu bańka w np. krawężnik prędkościach typu 160km/h, jak "uzbrajałem sie" to nie miałem pojęcia co to Arai, a co to Tornado - wziąłem to co mi plecono... co do aerodynamiki juz napisałem, mozna z głowa robic wszystko przy prędkościach jakie CBFka osiąga, ale niebawem coś bardziej aerodynamicznego będę potrzebował :D Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Zamieniłem Shoei'a Z-One na Schubertha S1 Pro - niebo, a ziemia. Cicho, przytulnie, okular przeciwsłoneczny jest (nie pierdzielisz się z szybkami jak cię zmrok w trasie zastanie), wentylacja super (klima prawie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 (edytowane) w prawdzie nie jezdzilem nigdy w schubercie, ale jakos podswiadomosc mi podpowiada, ze te wszystkie mechanizmy ktore obsluguja bledne nie wzmacniaja skorupy :] poza tym nie widzilem zeby w motogp ktos latal w schubercie, a juz tym bardziej z blenda...tak wiec wole sie bawic w wymiane szybki w araiu... no i jeszcze jedno srednio wierze z stwierdzenie "cicho i super wentylacja" to tak jak: "dobre i tanie" :icon_evil: Edytowane 13 Września 2008 przez mikegsx400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 (edytowane) w prawdzie nie jezdzilem nigdy w schubercie, ale jakos podswiadomosc mi podpowiada, ze te wszystkie mechanizmy ktore obsluguja bledne nie wzmacniaja skorupy :] poza tym nie widzilem zeby w motogp ktos latal w schubercie, a juz tym bardziej z blenda...tak wiec wole sie bawic w wymiane szybki w araiu... no i jeszcze jedno srednio wierze z stwierdzenie "cicho i super wentylacja" to tak jak: "dobre i tanie" :) Mike, własnie dlatego tak twierdzisz bo nie jeździłeś , jak masz możliwoś poprostu sprawdz jak sie w nim jeździ. Dodam iz uzywa go Schumi :icon_evil: Edytowane 13 Września 2008 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikegsx400 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 jak bedzie okazja to sie przejade, gwoli scislosci nie mowie ze to zly kask, tylko nie przekonuja mnie mechnizmy wewnatrz skorupy, dlatego wole kaski bez tego typu bajerow. jak bede kiedys szukal kasku to rozwaze i schuberta :icon_evil:puki co starczy mi arai, dodam ze jezzi w nim Kubica :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Poza tym jak go kupowałem to inny klient sklepu stwierdził, że przy 160km/h nie ma znaczenia czy na bańce jest Arai czy chiński plastik - kwestia lansu, podobno :D . w tanim kasku jako pasażer przy 180km/h szyba/wizjer się katapultował... :D teraz tylko schuberth S1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 w prawdzie nie jezdzilem nigdy w schubercie... A ja jeżdżę, a jeździłem w Shoei'u więc to ja wiem jakie są te kaski (między innymi, który jest cichszy i ma lepszą wentylację).Natomiast nie jeździłem w Arai'u więc się na temat tych kasków nie wypowiadam WCALE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 A ja mam XR-1000 (...) Przy wyższych prędkościach (= 160 km/h) głowa lata na boki i kask podnosi się, co jest dość nieprzyjemne.. Moim zdanie masz źle dobrany rozmiarowo kask. Ja nic takiego w swoim shoei nie odczuwam, wręcz przeciwnie, pierwszy kask w którym da się przy prędkości powyżej 200 wyjrzeć za owiewkę i łba nie urywa... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 A nie myślałeś o AGV GP-PRO ? Ja mam ten kask i nawet przy większych prędkościach jest super, co prawda w moto bez owiewki jest trochę głośniejszy ale w porównaniu do uvex-a Bossa z podwójną szybą jest o niebo cichszy. Jadąc po deszczu nie paruje ma dobrą wentylacje i system anti-fog.Oto mój kask - zobacz na żywo i przymierz w Inter-motorshttp://moto.allegro.pl/item434267604_agv_k..._46_roz_ml.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 w prawdzie nie jezdzilem nigdy w schubercie, ale jakos podswiadomosc mi podpowiada, ze te wszystkie mechanizmy ktore obsluguja bledne nie wzmacniaja skorupy :] Rolą blendy raczej nie jest wzmacnianie skorupy :) Grunt żeby nie osłabiała :) Blendy montuje Nolan, Airoh, Caberg, Shark, Uvex, Schuberth - towarzystwo o którym raczej trudno powiedzieć że słabo się zna na robieniu kasków. Obok wygody tego rozwiązania, dla mnie blenda to również element zwiększający bezpieczeństwo (wysuwasz/chowasz blendę natychmiast gdy jest to potrzebne). poza tym nie widzilem zeby w motogp ktos latal w schubercie a juz tym bardziej z blenda... :) Dobre. Nie mają też siedzenia dla pasażera, reflektorów, lusterek, kierunków i stelaży na kufry :P I jeszcze paru innych przydatnych dodatków. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 poza tym nie widzilem zeby w motogp ktos latal w schubercie, a juz tym bardziej z blenda...tak wiec wole sie bawic w wymiane szybki w araiu...tez nie widzialem schuberta na motogp, za to na formule 1 juz troche osób w schuberthu jezdzihttp://schuberth.klaxmedia.de/en/formel-1/products.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arex Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 tez nie widzialem schuberta na motogp, za to na formule 1 juz troche osób w schuberthu jezdzi Jak juz ktos wspomnial. Zawodnicy jezdza w kaskach tej firmy ktora zaplaci najwiecej ;) Poza tym kaski samochodowe sa ciut inaczej skonstruowane niz na moto. Po prostu inna pozycja kierujacego a co za tym idzie inna specyfika aerodynamiczna.I jeszcze kilka innych pierdolow odrozniajacych te kaski.. Co nie zmienia faktu ze Schubert to zacna firma robiaca naprawde przyzwoite nakrycia czaszki. Wracajac do glownego watku mialem okazje porownac ostatnio Arai Chaser i Shoei XR1000. Cena zblizona (przynajmniej tu gdzie mieszkam).Oba kaski wykonane wzorowo. Lekkie. jakosc materialow - najwyzsza. Uwazam ze te produkty sa bardzo zblizone i wybor zalezy w tym wypadku od indywidualnych upodoban kupujacego. Arai Chaser - jak dla mnie (opinia subiektywna) zbyt blisko znajduje sie oslona szczeki. Czulem sie niekomfortowo. Troszke przykrotki pasek do zapinania pod broda - trzeba rozplatac aby ten kask zdjac i jak dla mnie abyt blisko srodka kasku - znaczy sie gleboko pod szczeka. Ogolne wrazenie - niby wszystko OK. Nie cisnie, lezy dobrze, rozmiar prawidlowy ale "cos jest nie tak". Do tej pory nie jestem w stanie okreslic co... Shoei XR1000 - Waga prawie identyczna. Wykonanie na zblizonym poziomie. Te drobne mankamenty ktore mnie lekko irytowaly w Arai w Shoei nie wystepuja. Generalnie ten kask znacznie bardziej mi pasuje. Uwazam ze przy wydawaniu na kask wcale niemalej sumy koniecznie trzeba przymierzyc. I jesli nie pojezdzic to chociaz ponosic/ posiedziec w tym kasku kilkanascie minut.Idealnie by bylo gdyby w jednym miejscu mozna bylo przymierzyc kaski wszystkich firm i typow ktore nas interesuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.