Rider666 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 witam jestem szczesliwym posiadaczem FZR 1000 91r. :biggrin: tylko cos jest nie tak ponieważ kreci się tylko do 4 tys obr. w takim stanie ją kupiłem sprzedawca powiedział ze stała kilka dni na włączonym zapłonie i od tej pory się nie wkręca , sprawdzałem czujnik połozenia wału i moduł są na pewno sprawne , jeżeli ktoś się na tym zna to prosze o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 aha...a moduł to jak sprawdzałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 przełozyłem od sprawnego moto i było bez zmian Podejrzewam cewki , chodz wyczytałem gdzies na necie ze to moze przez exupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 przełozyłem od sprawnego moto i było bez zmian Podejrzewam cewki , chodz wyczytałem gdzies na necie ze to moze przez exupa ani przez cewki ani przez exupa napisz cos wiecej, piszesz ze osiaga pulap 4 tys i co dalej mozna dodac wiecej gazu? motor sie wtedy dusi czy nie reaguje w ogole, czy moze koniec linki manetki rowna sie 4 tys, wiecej szczegolowpozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) -kumpel miał kiedyś taką przypadłość (oczywiście w FZR1000);moto kręciło do 4 tys, i żeby obroty poszły dalej musiał zrobić szybkie off/on czerwonym guziczkiem od zapłonu i wtedy obroty szły dalej.Jeżeli spadły poniżej 4 tys, - ponownie "reset" off/onPowodem były nie gaźniki, moduł czy cewki a taka mała kostka znajdująca się pod osłoną z boku siedzenia. Edytowane 7 Września 2008 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 objawy sa dokładnie takie jak pisze kolega bread , dzieki za diagnoze nie przyszło by mi to nawet do głowy ze to moze byc tego wina tylko która to kostka bo są 3 ? jest to ta najmniejsza ? bo jedna to przerywacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) -ups nie pamiętam dokładnie która to kostaka bo to 6 lat temu było, ale może uda mi się kumpla dorwać (z tym że to może trochę potrwać)Co żeśmy się poprzekładali gaźników, modułów i cewek, żeby wykluczyć przyczynę :biggrin: Edytowane 7 Września 2008 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 jak by ci sie udało dowiedziec dokładnie to było by super , ale i tak wielkie dzięki i POzdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babasek Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ja niedawno miałem to samo , mechanik powiedział że to wina exup-a, zdemontował go (okazało się ze w środku zębatka plastikowa jest do wymiany i jedna linka była zerwana). Narazie jeżdżę bez exupa i teraz problem jest ale o wiele mniejszy: troszkę się podławi przy 3-3,5tys obrotów, później ciągnie już ładnie.Jak tylko dorobię zębatkę i wszystko zmontuje dam znać co się zmieniło. A tej kostce tez się przyjże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Ja niedawno miałem to samo , mechanik powiedział że to wina exup-a, zdemontował go (okazało się ze w środku zębatka plastikowa jest do wymiany i jedna linka była zerwana). Narazie jeżdżę bez exupa i teraz problem jest ale o wiele mniejszy: troszkę się podławi przy 3-3,5tys obrotów, później ciągnie już ładnie.Jak tylko dorobię zębatkę i wszystko zmontuje dam znać co się zmieniło. A tej kostce tez się przyjże.no to jest wlasnie objaw przy nieprawidlowej pracy Exupa, dziura-przymulenie przy 3-5 tys ale pozniej ciagnie normalnie a u Ridera w ogole nie idzie powyzej 4 tys Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 próbowałem na kolektorach bez exupa i było bez zmian 3-4 tys i nie więcej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 - no coś ty rider, to nie exup tylko kostka, na razie nie mam jeszcze odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 - odświeżam temat, ponieważ chciałbym sprostować moje poprzednie wypowiedzi Właśnie u siebie stwierdziłem przerywanie (zakłócanie zapłonu przy 4 tys obr) problemem nie były wspomniane przeze mnie wcześniej kostki obok siedzenia a exup tych których wprowadziłem w błąd przepraszam. Opis usterki; Najpierw zaczął mi piszczeć exup - zawór znajdujący się w wydechu, po czym tak się zablokował że silniczek exupu nie miał siły nim sterować na dodatek w przekładni silniczka połamało się parę zębów. Po zdjęciu linek sterujących z silniczka, pomimo wyłamanych paru zębów silniczek zaczął pracować, dzięki czemu elektronika zaczęła dostawać sygnał o jego pracy i problem z przerywaniem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpeer22 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 moze trochę nie na czasie ale może się komuś jeszcze przyda propnuję odswierzyć temat lub mi poradzić gdzie szukać ja mam objawy . odpala od pierwszego . kręci sie do 4-tys i odcina jakby miał mało paliwa , kilka razy sie zdażyło że jak długo jadę powoli to mogę yame zkręcić w okolice 7 tyś ale ,nie mogę zmieniać wtedy biegu ani przeryać dodania gazu ,po osiągnięciu tych 7tyś brak paliwa i znów mogę szleć do 4 tyś :banghead: ,może ktoś dba bym się nie zabił to moje pierwsze poważne moto/ zbiornik czysty , filter ok , przewody drożne , rozebrałem nawet pompę była czysta i membrana cała ale .........nie wiem czy ma znaczenie ,że na pompie znalazłem znaczek mitshubishi , :eek: szukałem pompy na allegro i tam jest jedna i wygląda inaczej niż ta moja . podejrzewam wydajność pompy, ale nie mam skąd podmienić na dobrą jutro zrobię fotkę mojej to wyślę pozdrawiam(yama kupiona już z tym objawem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikoo Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 ta mała kostka co kolega pisał to regulator napięcia może??co do exupa do mam wyjęty i mi śmigalo spokoale wymieniłem silnik i teraz mam to samo odcina zapłon przedwcześni tzn strzela przy 5-6 tysi i nie wiem o co kaman może ktoś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.