Skocz do zawartości

Tuningowe gadgety/czesci etc.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanko czy dokladacie do swoich sprzetow, jakies tuningowe gadgety ?

 

Albo czy wymieniacie seryjne czesci na jakies inne niz oryginalne.

 

Nie chodzi mi o to aby sie chwali tutaj zaraz, wiec nie robic bajzlu, tylo podpowiedziec co jest dobre a co do bani...

 

 

Ja powiem tak doinwestowalem w kilka gadetow ktore ulatwily i poprawily mi konfort jazdy, teraz zastanawiam sie nad wymiana paru gadgetow w samym silniku.

 

Jak na razie klamki ASV - w koncu koniec koszmaru z polamanymi i pogietymi klamkami. Nie stostuje pelnym oslon na dlonie tylko listki. Jedyna wada to wziolem sobie krotkie klami takie niby na dwa/trzy palce jak dla mnie sa troche kiepsko wyprofilowane i mecza troche palce, sa za cienkie i maja zbyt ostre krawedzie. Pozatym bajka kilka pozadnych gleb i klamki cale a wczesniej nie musze chyba mowic.

 

Oslony na chlodnice UNABIKER - najlepiej wydana kasa jak do tej pory szkoda ,ze dopiero to zrobilem po tym jak musialem reanimowac chlodnice. Polecam kazdemy kto jezdzi bo dosc ostrym terenie gory/etc.Kosz niewielki w porownaniu z nowa chlodnica a ja wydalem na naprawe tyle co na te oslony

 

Oslona sprzegla Pro Circuit - gadget ktory cieszy oczy ale za razem zabezpiecza sprzeglo (cala pokrywa jest aluminiowa) bo oryginalna oslona Yamahy to plastik powleczony magnesium po jednej z gleb niestety pekl i zaczal saczyc sie olej.

 

Pompa wody Boyesen - poprawia chlodzenie w znacznym stopniu, mnie sie juz udalo zagotowac WR'ke kilka razy, od instalacji tej pompy ani razu i dodatkowo motor zyskuje na tym jest lepiej chlodzony co na pewno wychodzi mu na zdrowie na poszczegolnych elementach.

 

Szerokie podnozki - rewelacja jesli ktos robi dlugie wypady w terenie po kilka godzin/caly dzien. Poprawiaja bardzo kontrole nad motocyklem, i zapewniaja nam wieksza swobode.

 

 

A teraz mam kilka pytan do Was czy ktos moze wymienial kosz sprzeglowy na tuningowy, HINSONA , WISECO etc ? jak wygladala sprawa z montazem duzo bylo przy tym zabawy ? Czy wszystkie potrzebne czesci do przerzucenia zebatki przychodza w zestawie ?

 

I czy ktos wymienial zawory na inne niz oryginaly ? Ja mysle o wymianie z Tytanowych na Stalowe (Faction, Pro Circuit etc.) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz mam kilka pytan do Was czy ktos moze wymienial kosz sprzeglowy na tuningowy, HINSONA , WISECO etc ? jak wygladala sprawa z montazem duzo bylo przy tym zabawy ? Czy wszystkie potrzebne czesci do przerzucenia zebatki przychodza w zestawie ?

Zarówno w Hinsonie jak i Wiseco dostajesz nity do przenitowania kosza. Nitownicę trzeba już samemu załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akiraone możesz stuningować gaźnik, np. pokrywka pompki Boysena lub RD, tuningowe śrubki, dynojety, itp. Dobrze wyglądają z niebieskim carbonowe dodatki, np. osłony ramy. Widziałem na Ebayu jakiś czas temu ładnie zrobioną w ten sposób Wr'ke. Nie wiem jak sprzęgło, ale zaworów o ile stare są w dobrej kondycji, to bym nie wymieniał. Możesz poszukać zestawów big bore czy są, możliwe, że do Wr'ki ktoś je oferuje. Licz się z tym że wszystkich "poważniejszych" akcesoriów trzeba szukać za oceanem.

Pzdr

PS. Też mam klamki ASV'a ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat....

Czeka mnie wymiana obręczy tylnego koła (pęknięcie przy niedolocie). Miałem do tej pory fabryczną obręcz (no-name).

Szukałem i znalazłem excele (koszt ok 550 pln) i rexfelgen (290 pln). O excelach opinie słyszałem a z tą drugą marką miał ktoś do czynienia?

Dają radę na torze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat....

Czeka mnie wymiana obręczy tylnego koła (pęknięcie przy niedolocie). Miałem do tej pory fabryczną obręcz (no-name).

Szukałem i znalazłem excele (koszt ok 550 pln) i rexfelgen (290 pln). O excelach opinie słyszałem a z tą drugą marką miał ktoś do czynienia?

Dają radę na torze?

 

Powiem tak ja juz w standardzie zalozona Excele'a i zaliczyla ona juz kilka takich dzwonow ze hey i niema nawet minimalnego wgiecia...ale mam tez kumpla ktory przy przejezdzie przez tory kolejowe tak dobil ze zgial troche takze Excele'a, wiec jak widzisz niema chyba reguly :-) .... ja osobiscie jestem bardzo zadowolony...pomysl takze nad DID'ami lub TwoBrothers troche tansze od Excele ale takze gwarantowane i bardzo dobre , no chyba .z, chcesz miec mega kuloodporna to polecam BBR.

 

A piasta cala, nie ulegla uszkodzeniu ? Pozatym nie wiem czy chesz przekladac stare szprychy czy nowe zakladasz ?

 

I jak wyglada pekniecie bo znam tez takich co smigaja z lekkim peknieciem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do obreczy, to "seryjne" excele nie sa takie jak kupne excele. Rexfelgen to dobra obrecz lecz nie na wyscigi.

 

co do aftermarketu:

prawa klamka reikon

lewa ala ASV

tyl obrecz Taksago+grube szprychy

plyta pod silnik "works racing"

kierownica reikon

wal hot rod

zawieszenie- Brendler Racing

tarcza tylk-ddt racing

 

jak sa chetni to moto jest na sprzedaz.

Edytowane przez Tomski_01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A piasta cala, nie ulegla uszkodzeniu ? Pozatym nie wiem czy chesz przekladac stare szprychy czy nowe zakladasz ?

I jak wyglada pekniecie bo znam tez takich co smigaja z lekkim peknieciem...

 

Piasta i szprychy na szczęście ocalały, pęknięcie wg mnie to raczej konkretne jest - z jednej strony obręczy ok 1 cm a z drugiej 2,5 cm! (oba od zewnętrznej strony obręczy do środka). Szprychy miałem zamiar pozostawić stare.

No właśnie nie zapytałem o DID'a - okazało się że w garażu "zalega" mi komplecik kół od starej hondy cr. I o dziwo nie no-name tylko DID. Układ i liczba szprych ta sama, tylko grubość szprych i nypli większa - nie wiem czy ma to znaczenie?No i lekkie prostowanie przydałoby się...

Jak myślicie- opłaca się pobawić z tymi DID-ami? Czy brać nowe rexfelgen? W przypadku excela/rexfelgen trzeba dokupić szprychy i nyple?

 

Co do aftermarketu to wymieniłem seryjny gaźnik podciśnieniowy na gaźnik mechaniczny Mikuni TM 36 z pompką przyśpieszającą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...