akiraone Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Mam takie pytanko czy dokladacie do swoich sprzetow, jakies tuningowe gadgety ? Albo czy wymieniacie seryjne czesci na jakies inne niz oryginalne. Nie chodzi mi o to aby sie chwali tutaj zaraz, wiec nie robic bajzlu, tylo podpowiedziec co jest dobre a co do bani... Ja powiem tak doinwestowalem w kilka gadetow ktore ulatwily i poprawily mi konfort jazdy, teraz zastanawiam sie nad wymiana paru gadgetow w samym silniku. Jak na razie klamki ASV - w koncu koniec koszmaru z polamanymi i pogietymi klamkami. Nie stostuje pelnym oslon na dlonie tylko listki. Jedyna wada to wziolem sobie krotkie klami takie niby na dwa/trzy palce jak dla mnie sa troche kiepsko wyprofilowane i mecza troche palce, sa za cienkie i maja zbyt ostre krawedzie. Pozatym bajka kilka pozadnych gleb i klamki cale a wczesniej nie musze chyba mowic. Oslony na chlodnice UNABIKER - najlepiej wydana kasa jak do tej pory szkoda ,ze dopiero to zrobilem po tym jak musialem reanimowac chlodnice. Polecam kazdemy kto jezdzi bo dosc ostrym terenie gory/etc.Kosz niewielki w porownaniu z nowa chlodnica a ja wydalem na naprawe tyle co na te oslony Oslona sprzegla Pro Circuit - gadget ktory cieszy oczy ale za razem zabezpiecza sprzeglo (cala pokrywa jest aluminiowa) bo oryginalna oslona Yamahy to plastik powleczony magnesium po jednej z gleb niestety pekl i zaczal saczyc sie olej. Pompa wody Boyesen - poprawia chlodzenie w znacznym stopniu, mnie sie juz udalo zagotowac WR'ke kilka razy, od instalacji tej pompy ani razu i dodatkowo motor zyskuje na tym jest lepiej chlodzony co na pewno wychodzi mu na zdrowie na poszczegolnych elementach. Szerokie podnozki - rewelacja jesli ktos robi dlugie wypady w terenie po kilka godzin/caly dzien. Poprawiaja bardzo kontrole nad motocyklem, i zapewniaja nam wieksza swobode. A teraz mam kilka pytan do Was czy ktos moze wymienial kosz sprzeglowy na tuningowy, HINSONA , WISECO etc ? jak wygladala sprawa z montazem duzo bylo przy tym zabawy ? Czy wszystkie potrzebne czesci do przerzucenia zebatki przychodza w zestawie ? I czy ktos wymienial zawory na inne niz oryginaly ? Ja mysle o wymianie z Tytanowych na Stalowe (Faction, Pro Circuit etc.) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroman147 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ja tylko do mojego rx-a kupiłem listki,większe podnóżki i zmieniłem opony.Więcej mi sie nie opłaca bo bo w przyszłym sezonie zmieniam na coś większego :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A teraz mam kilka pytan do Was czy ktos moze wymienial kosz sprzeglowy na tuningowy, HINSONA , WISECO etc ? jak wygladala sprawa z montazem duzo bylo przy tym zabawy ? Czy wszystkie potrzebne czesci do przerzucenia zebatki przychodza w zestawie ?Zarówno w Hinsonie jak i Wiseco dostajesz nity do przenitowania kosza. Nitownicę trzeba już samemu załatwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 akiraone możesz stuningować gaźnik, np. pokrywka pompki Boysena lub RD, tuningowe śrubki, dynojety, itp. Dobrze wyglądają z niebieskim carbonowe dodatki, np. osłony ramy. Widziałem na Ebayu jakiś czas temu ładnie zrobioną w ten sposób Wr'ke. Nie wiem jak sprzęgło, ale zaworów o ile stare są w dobrej kondycji, to bym nie wymieniał. Możesz poszukać zestawów big bore czy są, możliwe, że do Wr'ki ktoś je oferuje. Licz się z tym że wszystkich "poważniejszych" akcesoriów trzeba szukać za oceanem. PzdrPS. Też mam klamki ASV'a ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Podpinam się pod temat....Czeka mnie wymiana obręczy tylnego koła (pęknięcie przy niedolocie). Miałem do tej pory fabryczną obręcz (no-name). Szukałem i znalazłem excele (koszt ok 550 pln) i rexfelgen (290 pln). O excelach opinie słyszałem a z tą drugą marką miał ktoś do czynienia? Dają radę na torze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Podpinam się pod temat....Czeka mnie wymiana obręczy tylnego koła (pęknięcie przy niedolocie). Miałem do tej pory fabryczną obręcz (no-name). Szukałem i znalazłem excele (koszt ok 550 pln) i rexfelgen (290 pln). O excelach opinie słyszałem a z tą drugą marką miał ktoś do czynienia? Dają radę na torze? Powiem tak ja juz w standardzie zalozona Excele'a i zaliczyla ona juz kilka takich dzwonow ze hey i niema nawet minimalnego wgiecia...ale mam tez kumpla ktory przy przejezdzie przez tory kolejowe tak dobil ze zgial troche takze Excele'a, wiec jak widzisz niema chyba reguly :-) .... ja osobiscie jestem bardzo zadowolony...pomysl takze nad DID'ami lub TwoBrothers troche tansze od Excele ale takze gwarantowane i bardzo dobre , no chyba .z, chcesz miec mega kuloodporna to polecam BBR. A piasta cala, nie ulegla uszkodzeniu ? Pozatym nie wiem czy chesz przekladac stare szprychy czy nowe zakladasz ? I jak wyglada pekniecie bo znam tez takich co smigaja z lekkim peknieciem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) co do obreczy, to "seryjne" excele nie sa takie jak kupne excele. Rexfelgen to dobra obrecz lecz nie na wyscigi. co do aftermarketu:prawa klamka reikonlewa ala ASVtyl obrecz Taksago+grube szprychyplyta pod silnik "works racing"kierownica reikonwal hot rodzawieszenie- Brendler Racingtarcza tylk-ddt racing jak sa chetni to moto jest na sprzedaz. Edytowane 15 Września 2008 przez Tomski_01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A piasta cala, nie ulegla uszkodzeniu ? Pozatym nie wiem czy chesz przekladac stare szprychy czy nowe zakladasz ?I jak wyglada pekniecie bo znam tez takich co smigaja z lekkim peknieciem... Piasta i szprychy na szczęście ocalały, pęknięcie wg mnie to raczej konkretne jest - z jednej strony obręczy ok 1 cm a z drugiej 2,5 cm! (oba od zewnętrznej strony obręczy do środka). Szprychy miałem zamiar pozostawić stare.No właśnie nie zapytałem o DID'a - okazało się że w garażu "zalega" mi komplecik kół od starej hondy cr. I o dziwo nie no-name tylko DID. Układ i liczba szprych ta sama, tylko grubość szprych i nypli większa - nie wiem czy ma to znaczenie?No i lekkie prostowanie przydałoby się...Jak myślicie- opłaca się pobawić z tymi DID-ami? Czy brać nowe rexfelgen? W przypadku excela/rexfelgen trzeba dokupić szprychy i nyple? Co do aftermarketu to wymieniłem seryjny gaźnik podciśnieniowy na gaźnik mechaniczny Mikuni TM 36 z pompką przyśpieszającą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 radze skladac kolo na nowych szprychach, stare juz sa wyciagniete. Nie zapleciesz juz tak samo dobrze kola, moze na oko bedzie proste ale nie bedzie juz to ta sama jakosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.