Skocz do zawartości

Gdzie można kupić nowe pierścienie do hondy cm 185 t


biegan38
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytaj w serwisie Hondy. CIezko bedzie znalezc w sklepach do tego moto.

Jezeli masz mozliwosc to tutaj:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-1978-79...sspagenameZWD1V

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-HONDA-C...sspagenameZWD1V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pakował bym się w wymianę samych pierścieni, bo taki zabieg może być mało skuteczny (Wiem po swojej SR 250). Wiele zrobiła natomiast wymiana tłoka z pierścieniami oraz szlif cylindra, a pierścienie wiem że dorabiają na wymiar tłoka (samochodowe to cena ok, 40zł za jeden) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już znalazłem firmę co dorabia pierścienie, tam już buł robiony drugi szlif tylko ktoś zmienił pierścienie nie umiejętnie, sprawdzałem odpowiednimi urządzeniami tłok i cylinder, są tylko dwie setki zużycia więc się nie opłaca szlifować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz na tym 4um powtarzam że dorabiane pierścienie w japońcu to wycieranie dupy szkłem.

Po rozebraniu silnika cylinder należy lekko przehonować i poskładać nie ruszając pierścieni.

Jeżeli rzeczywiście pierścienie są zużyte należy zakupić kompletne tłoki nominalne i zamontować.

Szkoda czasu i nowych uszczelek.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jeśli już miałbym zakładać nominalne tłoki z pierścieniami to też nowy cylinder tylko ciężko dostać wszystko, co da mi honowanie jeśli już są trzy setki na minusie, wkładam pierścienie do cylindra i widać spore luki około trzech milimetrów to jednak za dużo, mierzyłem przyrządami z mechanikiem widać że był robiony drugi szlif i jest dobrze, tłok chodzi suwliwie, myślę że wymiana pierścieni pod ten wymiar cylindra powinna załatwić sprawę z całym szacunkiem biegan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazasz ze ktos zrobil 2 szlif i nie zmienil pierscieni ?

3 mm luzu na zamkach to pelna dyskwalifikacja pierscieni, tak jak Piotrek napisal japonskie silniki trzeba skladac na oryginalnych czesciach, przy czym jesli mechanik mierzyl tuleje, to powinien rowniez zmierzyc tlok i porownac luzy miedzy nim a cylindrem z serwisowka.

Wowczas dopiero mozna powiedziec czy tlok nadaje sie do ponownego zalozenia, czy nie.

To ze widzisz ze przesuwa sie "suwliwie" w tulei o niczym nie swiadczy.

Cokolwiek wrzucisz do tej tulei to przesunie sie suwliwie na jej dno :P

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorabiałem pierścienie do CB50J. Wzięli chyba 50zł za komplet trzech. Działać działało - przez jeden sezon :P. Kompresję dalej ma znośną, ale oleju pali tyle co dwutakt (albo jeszcze więcej). Nie polecam z własnego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem jeśli już miałbym zakładać nominalne tłoki z pierścieniami to też nowy cylinder tylko ciężko dostać wszystko, co da mi honowanie jeśli już są trzy setki na minusie, wkładam pierścienie do cylindra i widać spore luki około trzech milimetrów to jednak za dużo, mierzyłem przyrządami z mechanikiem widać że był robiony drugi szlif i jest dobrze, tłok chodzi suwliwie, myślę że wymiana pierścieni pod ten wymiar cylindra powinna załatwić sprawę z całym szacunkiem biegan

 

Ale to przeciez te tłoki 0.25 były by akurat po przehonowaniu lub szlifie skoro masz teraz 0.2 odstepu od nominalu. Dorobisz pierscienie z masła za 100 albo wiecej złotych i albo nie bedzie w ogole pracować albo się skończą lub pękną po paru kilometrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...