biegan38 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jak napisałem w tytule szukam pierścieni do swojej hondy , jestem z Piotrkowa tu nie ma nic takiego, jakieś namiary na sklep ? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Zapytaj w serwisie Hondy. CIezko bedzie znalezc w sklepach do tego moto.Jezeli masz mozliwosc to tutaj: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-1978-79...sspagenameZWD1V http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NOS-HONDA-C...sspagenameZWD1V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Nie pakował bym się w wymianę samych pierścieni, bo taki zabieg może być mało skuteczny (Wiem po swojej SR 250). Wiele zrobiła natomiast wymiana tłoka z pierścieniami oraz szlif cylindra, a pierścienie wiem że dorabiają na wymiar tłoka (samochodowe to cena ok, 40zł za jeden) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No to na ebayu masz circa 90 zł za tłok Hondy pierscieniami nowy. Zrobisz szlif i za śmieszna kase masz nową górę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Już znalazłem firmę co dorabia pierścienie, tam już buł robiony drugi szlif tylko ktoś zmienił pierścienie nie umiejętnie, sprawdzałem odpowiednimi urządzeniami tłok i cylinder, są tylko dwie setki zużycia więc się nie opłaca szlifować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Kolejny raz na tym 4um powtarzam że dorabiane pierścienie w japońcu to wycieranie dupy szkłem.Po rozebraniu silnika cylinder należy lekko przehonować i poskładać nie ruszając pierścieni.Jeżeli rzeczywiście pierścienie są zużyte należy zakupić kompletne tłoki nominalne i zamontować.Szkoda czasu i nowych uszczelek. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No nie wiem jeśli już miałbym zakładać nominalne tłoki z pierścieniami to też nowy cylinder tylko ciężko dostać wszystko, co da mi honowanie jeśli już są trzy setki na minusie, wkładam pierścienie do cylindra i widać spore luki około trzech milimetrów to jednak za dużo, mierzyłem przyrządami z mechanikiem widać że był robiony drugi szlif i jest dobrze, tłok chodzi suwliwie, myślę że wymiana pierścieni pod ten wymiar cylindra powinna załatwić sprawę z całym szacunkiem biegan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Uwazasz ze ktos zrobil 2 szlif i nie zmienil pierscieni ?3 mm luzu na zamkach to pelna dyskwalifikacja pierscieni, tak jak Piotrek napisal japonskie silniki trzeba skladac na oryginalnych czesciach, przy czym jesli mechanik mierzyl tuleje, to powinien rowniez zmierzyc tlok i porownac luzy miedzy nim a cylindrem z serwisowka.Wowczas dopiero mozna powiedziec czy tlok nadaje sie do ponownego zalozenia, czy nie.To ze widzisz ze przesuwa sie "suwliwie" w tulei o niczym nie swiadczy.Cokolwiek wrzucisz do tej tulei to przesunie sie suwliwie na jej dno :P Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Dorabiałem pierścienie do CB50J. Wzięli chyba 50zł za komplet trzech. Działać działało - przez jeden sezon :P. Kompresję dalej ma znośną, ale oleju pali tyle co dwutakt (albo jeszcze więcej). Nie polecam z własnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 No nie wiem jeśli już miałbym zakładać nominalne tłoki z pierścieniami to też nowy cylinder tylko ciężko dostać wszystko, co da mi honowanie jeśli już są trzy setki na minusie, wkładam pierścienie do cylindra i widać spore luki około trzech milimetrów to jednak za dużo, mierzyłem przyrządami z mechanikiem widać że był robiony drugi szlif i jest dobrze, tłok chodzi suwliwie, myślę że wymiana pierścieni pod ten wymiar cylindra powinna załatwić sprawę z całym szacunkiem biegan Ale to przeciez te tłoki 0.25 były by akurat po przehonowaniu lub szlifie skoro masz teraz 0.2 odstepu od nominalu. Dorobisz pierscienie z masła za 100 albo wiecej złotych i albo nie bedzie w ogole pracować albo się skończą lub pękną po paru kilometrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 zobaczę co z tego wyniknie i się odezwę narazie dzięki za informacje pozdro , biegan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.