Skocz do zawartości

Brak wolnych obrotów, Kawa KLR 600 '88r


Roqwor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją Kawą i chciałbym prosić o pomoc, ale może opowiem od początku.

Przedwczoraj jechałem z pracy na moto i zabrakło mi paliwa kawałek od domu, ale jakoś poprzechylałem motor na boki i dojechałem. Wczoraj nalałem paliwa, odpalam motor (na popych bo mi aku zdechł i nie uciągnie rozrusznika) i taka sytuacja: na ssaniu chodzi normalnie (ok 2,5-3 tys obrotow), dodaje gazu gasnie; odpalam bez ssania to na wolnych gasnie, chodzi tylko gdy utrzymuje powyzej 3,5 tys obrotów. Podczas jazdy zachowuje się można powiedzieć normalnie, moc ta sama, chodzi nawet na 2 lub 2,5 tys obrotów ale strzela w tłumik, strzela tez przy zmianie biegu lub gdy upuszczę trochę gazu.

Dzisiaj wyczyściłem gaźnik, sprawdziłem przy okazji świece. Wygląda na to, że jest ok ale motor dalej zachowuje się dziwnie.

Pomocy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mam rozumiec ze pali z iskrownika i stopien naładowania aku nie ma nic do gadania?

ciekawe... nawet etz na marnym aku nie chciała wolnych trzymać i zachowywała sie jak kolega opisuje powyzej. no chyba ze ta kawa ma iskrownik z junaka ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen ma rację, nawet na padniętym aku jak już się moto odpali to chodzi normalnie. Zapomniałem też dodać, że jakieś 2 tyg temu miałem identyczną sytuację ale po przejechaniu około 2 km te dolegliwości ustąpiły i moto chodziło normalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba ze ta kawa ma iskrownik z junaka

widocznie ma , wiele japoncow enduro,cross w tym np moja XR w ogole nie ma i nie bylo nigdy aku , a mimo to chodzi normalnie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja taka odmiane iskrownika, zaplon CDI :)

Przez wyjezdzenie do konca starego paliwa zassales syfu do gaznika, a potem nie dokladnie go oczysciles i stad klopoty.

Gaznik do czyszczenia jeszcze raz i radze wsadzic filtr paliwa miedzy kraniok a gaznik.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...