antracido Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Jednym z moich dwóch pierwszych motocykli jest Yamaha tr1. z 1982r.od pewnego czasu zamierzam sie z pomysłem dokonania zmian wyglądu a może nawet "tuningu " silnika. Może ktoś miał do czynienia z tym modelem i zajmował sie jego personalizacją??? Podzielcie sie swoimi koncepcjami i doradźcie czy dokonywać zmian czy raczej może pieścić stan oryginalny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antracido Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Nadal żadnej odpowiedzi na mój temat w sprawie Yamahy TR1 Może zapytam z innej strony: Czy na forum są osoby które posiadają tenże model i mogły by sie podzielić swoimi spostrzeżeniami oraz doświadczeniami związanymi z exploatacją motocykla jak w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Twój model jest bardzo rzadki na Polskich drogach i jeszcze długo będziesz czekał na odpowiedź jakiegoś posiadacza. Zachowaj lepiej w stanie oryginalnym bo warto. Pod koniec lat osiemdziesiątych motocykle z tym silnikiem były ostro tuningowane i brały udział w wyścigach BOT na zachodzie. Jeździły dobrze i czasami nawet wygrywały ale przeważnie podczas głównego wyścigu silniki eksplodowały bardzo widowiskowo. Szkoda byłoby zniszczyć Twój silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasmin Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 od marca 2007 posiadam taki model yamahy :biggrin: w idealnym stanie,sprowadzona ze szwajcarji,co do personalizacji to tylko drobna kosmetyka, całość pozostaje jako orginał,sprawuje się super :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nigdy w życiu nie zmieniał bym nic w tak kultowym motocyklu. To by było bluźnierstwo i świętokradztwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulk333 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Tak to prawda!! .Nie lubie okreslenia "KULTOWY".Ale jest to rzadki model na naszych drogach.Sam jestem posadaczem TR-ki i za nic bym ,w niej nic nie zmieniał. Jest taka jak ja kupiłem kilka lat temu ,z tym ze nie jest eksploatowana non stop: chociaż odbyłem na niej kilka długich podrózy. Miło Ze spotkałem na forum{ w końcu }kilku posiadaczy tego modelu motocykla. Pozdrawiam szerokosci i przyczepnosci. http://www.bikepics.com/pictures/1232780/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antracido Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 hulk333 jeśli na zdięciu to Twoj sprzet to wyrazy szacunku + normalnie ideal :buttrock: Moj jak go kupilem wygladal jak po wojnie, caly potraktowany czarnym matowym sprayem, caly znaczy nie bylo miejsca nie pomalowanego... Malymi krokami doprowadzam go do ladu, mam nadzieje ze w tym roku bedzie gotowy aby go przedstawic na forum :cool: ps mam problem z polskimi znakami na forum i zamienilo mi sie Z na Y i odwrotnie. poradzi ktos :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 wciśnij na raz lewy ctrl+shift ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulk333 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 K................mac !!!! Oczywiscie ze mój. Mogé zapodac jeszcze paré fotek .http://www.bikepics.com/pictures/1389581/ http://www.bikepics.com/pictures/1232779/ . Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Już niedługo u mnie w garażu XV 1000 midnight special, to chyba ten sam silnik ? Czy zawieszenia to też to samo ? dobrze się spisuje ten monoshock z tyłu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulk333 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Tak silnik jest tam ten sam co w tr1. Ja w tej chwili nie pamiętam żadnych różnic { oprócz wyglądu motocykla jako całości} dlatego nie będę się mądrzył ,ale w jednym z archiwalnych 'Swiatów Motocykli"jest opis tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) Jak się jeździ tr'ka ? Ostro jara olej ? Jak się mają hamulce do mocy takiej bestii ? Edytowane 6 Lutego 2009 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasmin Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 jak dla mnie jest fantastyczna, fakt że pomykam spokojnie ale jak trzeba to przy ostrej zmianie biegów potrafi podnieść przednie koło,co do hamulców to nie mam zdania moje klocki strasznie piszczą i więcej używam tyłu (na sezon wymienie) w 2008 zrobiłem tylko 2000km więc stanowczo za mało żeby coś wywnioskować :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulk333 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Teraz z powodu nieobecności w kraju rzadko zasiadam za stery TR-ki. Ja tez eksploatowałem ja raczej turystycznie ,ale gdy trzeba było przycisnąć to dawała sobie świetnie rade w każdych warunkach. Nie są to jakieś kosmiczne osiągi , ale to tez już niemłode motocykle. Uważam ze prawie 70 konny silnik w tym bądz co bądż nie najlżejszym motocyklu,sprawuje się bardzo dobrze. Wadą yamaszek spod znaku XV były te okropnie charczące rozruszniki. Według mnie jej kierownica powinna być jednak nieco szersza,ale to kwestia przyzwyczajenia. Jeśli chodzi o heble z przodu tarcza z tyłu bębny..... hm hamowałem awaryjnie z pasazerką z prędkosci około 140km. Wyhamowałem wiec nie ma tragedii. Pozdrawiam użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kettle Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 [z tyłu bębny..... hm hamowałem awaryjnie z pasazerką z prędkosci około 140km. Wyhamowałem wiec nie ma tragedii. Pozdrawiam użytkowników. Cieszę się , że znalazło się takie spore gronko użytkowników TR-ki - mam takie dwie z pierwszej serii czyli z ruchomym błotnikiem i są to moje ulubione japońce . Rozruszniki oczywiście mają poblokowane obiegi planetarne , więc działają bez zarzutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.