Soku11 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 WITAM!Problem dotyczy fiata punto z bodajze 97 roku (nie moj). Silnik w nim nie jest pierwszej swiezosci (troche zajezdzony), jednak na benzynie jezdzi normalnie (wkreca sie od niskich obrotow, ma moc itd). Problem pojawia sie przy jezdzie na gazie. Przy obciazeniu silnika (jazda na wyzszym biegu i nizszych obrotach) nie da sie normalnie przyspieszac. Tzn. gdy pedal gazu wciska sie delikatnie to samochod zachowuje sie w miare normalnie (nie ma takiej mocy jak na benzynie). Jednak gdy wcisnie sie do konca, samochod nie przepala i strzela w wydech :/ Im dluzej sie jezdzi, tym jest to bardziej uciazliwe i wystepuje czesciej. Sprawa wyglada tak, ze wczesniej samochod byl u mechanika, ktory wymienil filtr, swiece (komplet byl dostarczony, wiec to raczej nie tego wina) oraz przeregulowal gaz (afaik). I wszystko bylo miodzio. Samochod normalnie lepiej jezdzil niz Opel 1.4 16V (mialem okazje porownac). Jednak po wiekszych ulewach(byly takie tydzien temu) problem znow sie powtorzyl (tak przynajmniej zaklada osoba ktora posiada ten samochod). W zwiazku z tym wymienilismy przewody na swiecach jako, ze byly pod reka (oczywiscie nowe). Niestety kompletnie nic to nie dalo :/ Dodam jeszcze, ze samochod tak dziwnie chodzi. Tzn. jakby sie dusil - ciezko wchodzi na obroty oraz tak jakby sie rura wydechowa zapychala (nie pali na wszystkie gary?). W zwiazku z tym mam pytanie, czy mozliwe ze samochod w krotkim czasie sie az tak rozregulowal?? Jesli tak, to czy regulacja tego to jakas skomplikowana czynnosc (nigdy nie mialem do czynienia z mechanika pojazdow z instalacja gazowa)?? Bo szkoda oddawac znow do zakladu, gdzie za 100zl wyreguluja ponownie i znow bedzie to samo. Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi. BTW. Co to moze byc taki kabel, ktory jest owijany na pierwszy przewod WN(na pierwszy cylinder od lewej)?? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bykoo11 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 BTW. Co to moze byc taki kabel, ktory jest owijany na pierwszy przewod WN(na pierwszy cylinder od lewej)?? ten kabel mogli nawinąć przy montażu gazu i jest on po to aby podawać impulsy z cewki do centralki gazowej dzięki czemu widzi ona obroty silnika.... ale jest to zrobione trochę od niechcenia , lepiej było sie podpiąć w sterowanie cewką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Dzieki :D Hmpf... A moze to byc powodem blednej pracy pojazdu?? Ma ktos jakies pomysly?? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Ja trochę z innej beczki. Czy jest to instalacja gazowa firmy BRC ?Dlaczego pytam. Te instalacje wyszły z rynku jakieś 4lata temu. Są wadliwe i wymuszają częstą regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Szczerze powiedziawszy nie wiem :) Spytam jutro, to napisze. Byc moze to i wina tego... Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 po ulewie powrucił probolem...to zdanie nasuwa rozwiazanie gaz nie toleruje jakiej kolwiek nawet najmniejszej niesprawnosci układu zapłonowego;] Stawiał bym na przebicie w kablach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ja bym obstawiał regulacje LPG ale świece i kable tez należy przejrzeć :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeździłem na "L" Punciakiem do czasu aż Poznań zmienił "Lki" na Renaulty. Miałem podobne problemy. Pytanie jaka tam jest instalacja LPG. W moim nawalił jakiś sterownik i musiałem jeździć tylko na benie. Po wizycie w warsztacie i 4stówkach zaczął chodzić jak marzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.