VIKI Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jak masz nr błedu 21 to zamiast czujnika temp. możesz podłaczyc opornik reg. (sprawdź wartości ) ale czujnik temp nie ma nic wspólnego z twoim problemem.Miernik w rekę i czujniki do sprawdzenia zgodnie z training service(szczególnie camshaft i crankshaft) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 czujnik temp jest bnardzo wazny bo jak skubany ustawi sie na odpowiednia wartość, to wtrysku nie bedzie;] Zastap go narazie odpowiednim rezystorem;] poprostu zmierz opór dobrego czujnika na garnku nr. 1 kup rezystor i zastap nim czujnik na garnku nr. 2;] Niewiem jaki jest w tryskiwacz zastosowany w RSV ale sprawdzić go mozna szybko;] podac mu zasilanie na wtyk;] Wartosc powinna byc na schemacie elektrycznym z technikum pamietam ze wtryskiwacze sterowane sa 5V bodajże(pewny nie jestem). Wtryski sa odporne na wszystko oprócz jednego ;] Temperatura je zabija dosc szybko(cewka sie upala dosc szybko) Piezo elektryki sa bardziej odporne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wg. schematu czujnik temp. jedenoprzewodowy jest jeden na cały układ jaki nr. błędu ci wyskoczył ,sprawdż napięcia na wtyku 2 cylindra, iskrę masz??. jeżeli zamieniłeś wtryski i dalej drugi nie pali to wtryski masz ok. W training service masz to wszystko pięknie rozpisane z wartosciami i rozrysowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 moto już działa a wina była niestety MOJA a NIE JEJ(RSV)poprostu zle ustawiałem z uporem maniaka rozrząd cylindra nr2 i iskra była na suwie wydechu a nie pracy-człowiek uczy sie na błedach całe życie :crossy: :) ,jak to rozkminiłem to Aprilia odpaliła na dotyk no i grzmi i jezdzi jak wariatka :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Więc koło nie przestawiło sie względem wałka? Uległo coś uszkodzeniu czy obeszło sie? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Więc koło nie przestawiło sie względem wałka? Uległo coś uszkodzeniu czy obeszło sie?TAK-przestawiły sie dwa koła na wałkach ale na tyle szczęśliwie że bez kolizji -tłoki zaworki,potem problem tkwił w ustawieniu już ,ale mogę powiedzieć że zęby zjadłem na tym :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Czy nie lepiej po prostu jezdzic Mka ??? :wink: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Czy nie lepiej po prostu jezdzic Mka ??? :) Adam M.Fakt-nigdy nie zawiodła i zawsze do domu :) na własnych kołach!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.