Skocz do zawartości

Harley - Porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

No to git. Pojeździj trochę wokół komina i zapytaj sąsiadów czy ładnie gada teraz. :biggrin: :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam koledzy, natrzaskałem trońkę km-ów w te ostatnio ciepłe dni, i jestem zajebiście zadowolony ze swojego moto – jeździ szybciutko, pięknie się składa itd. Jedno pytanie: po odpuszczeniu manetki gazu (hamowanie silnikiem) słyszę dziwny dźwięk w okolicach skrzyni biegów (z wyłączeniem 6-go biegu, przy nim nie słychać). Czy to aby nie jest normalny objaw w HD? Bo nie chce mi się znowu wszystkiego rozbierać … :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to nawinałem Sportsterem Custom pierwsze 1500 km i jestem bardzo zadowolony. Zobaczylem tylko jedną niepokojącą rzecz, która jednak podczas jazdy zupełnie nie przeszkadza. Mam delikatnie zósemkowane przednie koło (na szprychach) i nie wiem czy coś z tym robić? Zobaczylem to jak sobie patrzylem na przednie koło, które się toczy, ale w ogole tego nie czuję podczas jazdy. Jeśli coś z tym robić to dajcie znać co. Dzięki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nawinałem Sportsterem Custom pierwsze 1500 km i jestem bardzo zadowolony. Zobaczylem tylko jedną niepokojącą rzecz, która jednak podczas jazdy zupełnie nie przeszkadza. Mam delikatnie zósemkowane przednie koło (na szprychach) i nie wiem czy coś z tym robić? Zobaczylem to jak sobie patrzylem na przednie koło, które się toczy, ale w ogole tego nie czuję podczas jazdy. Jeśli coś z tym robić to dajcie znać co. Dzięki i pozdrawiam!

 

No wypadaloby wycentrowac kolo, zebys ktorego dnia orla nie wywinal w zakrecie. A jestes pewien ze to felga jest zcentrowana a nie np. opona krzywo na felge zalozona?

p.s. z ktorego roku masz sporciaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005 wersja custom koło 21 cali szprychowane. NA feldze nie ma śladu po żadnym uderzeniu ani wady. Być może opona jest źle założona, to "ósemkowanie" jest naprawdę minimalne i właściwie go nie czuję, zauważyłem tylko i chciałem spytać czy ktoś z was coś takiego widział u sibie i czy coś z tym robił. Prawdopodobnie jestem przewrażliwiony, ale spytać nie szkodzi. Pozdro i dzięki za odzew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2005 wersja custom koło 21 cali szprychowane. NA feldze nie ma śladu po żadnym uderzeniu ani wady. Być może opona jest źle założona, to "ósemkowanie" jest naprawdę minimalne i właściwie go nie czuję, zauważyłem tylko i chciałem spytać czy ktoś z was coś takiego widział u sibie i czy coś z tym robił. Prawdopodobnie jestem przewrażliwiony, ale spytać nie szkodzi. Pozdro i dzięki za odzew

Mozesz tez sprawdzic czy ktores szprychy nie sa poluzowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkał sie ktoś z was z problemem "wariacji" wskaznika paliwa w Night Rodzie?Gdy jest ok 1/3 baku paliwa wskaźnik nieraz wariuje i pokazuje raz więcej a raz brak całkowity paliwa.Nieraz zaraz po odpaleniu wskazuje 0 jakby bezpiecznik był przepalony ale wystarczy wyłączyć i włączyć zapłon żeby od razu pokazał prawidłowa wartość.Rozmawiałem z Jackiem z ChG i mówił ze ma klienta z podobnymi objawami.Zamówił czujnik paliwa i jak przyjdzie to sprawdzi czy to było to.Lecz może ktoś z Was zetknął sie z tym problemem,nawet czytając gdzieś na zagranicznych forach internetowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z technicznych porad to ja chetnie doradzę a raczej odradzę montaż świec NKG do HD. Ostatnio kupiłem takowe, chwilę później w sieci wyczytałem że to niby hu**ia do HD jest, ale myślę sobie że NGK lipy nie robi. No ale zrobiło....świece już po 30km zaczęły pajacować. Silnik niby chodzi, wszystko ok tylko że kicha w wydech przy odpalaniu a na wolnych obrotach się zalewa jeśli dasz gazu. Trzeba najpierw wyciągnąć silnik na ok.1500-2000RPM i wtedy można dawać ognia dopiero. To samo z jazdą na niskich obrotach, poniżej 2k RPM dasz w palnik to silnik się zadławi. W***łem się i założyłem spowrotem stare świece, jedna Autolite a druga Champion chyba. Moto teraz lata jak trzeba. 26PLN w plecy. :icon_eek: A mogłem zamienić tą gotówkę na paliwko i latać na starych świecach. Tych NGK nawet do SHLki nie włożę bo mają długi gwint. Co za chójnia.... :banghead: Dobrze że mam jeszcze kilka świec z czerwoną gwiazdką i literkami CCCP. Tylko nie wiem jaka to marka. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

A masz mozliwosc sprawdzenia zlaczki od tego czujnika? Moze cos zasniedzialo, albo sie poluzowalo.

 

 

Witam.Moto prawie nowe-1000 km przebiegu-złączki wszystkie sprawdziłem.Podobno nieraz psuje w nich sie czujnik paliwa i to moze byc przyczyną.Kolega ma tak samo i zamówił ten czujnik.Jak wymieni i bedzie ok to zobaczymy.Ogólnie motor na 5+.Polecam jak ktoś chce szybkiego,choperowatego harleya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qurim, ja juz od jakiegos czasu stosuje tylko Denso w motocyklach ktore naprawiam/serwisuje. Do Ironheada tez kupilem Denso ale jeszcze sie nie zebralem zeby je wymienic, jezdze na starych Boschach jeszcze i nie powiem zebym mial powody do narzekan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie trafiles na oryginalne NGK, z nimi jest ten problem ze o ile sa oryginalne to wszystko jest ok ale mozna czasem trafic na kiepska podrobke ktora ciezko odroznic z zewnatrz, widzialem juz przypadki oderwanej czesci z gwintem w nowej swiecy, i to wcale nie podczas dokrecania przez jakiegos bezmyslnego osilka a przez doswiadczonego mechanika. Poza tym jak ngk sie raz zaleje to 90% pewnosci ze juz nie bedzie pracowac tak jak przed zalaniem

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka - może nasz szczęscie przy zakupie świec. :biggrin: W japoniach nie narzekałem na NGK ale w Jawie , dwusuwach i w HD to masakra z nimi jest. Wcześniej miałem świeczki Screamin Eagle z elektrodą w kształcie litery V (V-split) i ładnie na nich śmigał, silnik jakby elastyczniej pracował i lepiej odpalał ale jak ze*rał mi się moduł zapłonowy to i świece wtedy dostały po doopie no i musiałem zmienić na jakieś które były pod ręką. SE niby miały ładną iskrę i wszystko git ale po włożeniu do silnika kiepsko pracowały. Teraz latam na starych świeczkach wykręconych z japonii i jest git. Musze upolować jakieś dobre spiczki do EVO. Podobno Champion jest git.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów kombinujecie :wink: ,świece hd kosztują między 20-30 zł za sztukę i z palcem w tyłku wytrzymuja ze 30 tys. km,przejrzeć internet i znajdziecie, ja kupiłem u pewnego dilera w Warszawie bo czekać mi się nie chciało i o dziwo zapłaciłem 20 zł za sztukę do TC88.Wymieniłem raczej pro-forma niż z musu.Jest git jak było.

Edytowane przez Fabio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...