Bercik89 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 czy wasze hondy crm 125 tez tak dymia jak moja? bo mój motorek trochę dymi jest to dwusow i może to normalne patrzalemna you tube i tez trochę dymia, jakie macie zdanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 MIeszanke robisz sam czy masz dozownik? Plynu z chlodnicy lub oleju z silnika ci nie ubywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 mieszanke robie sam na 5 litrow paliwa leje 100 ml oleju plynu nie ubywa oleju nie wiem a gdzie sprawdzić poziom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 moja na zimno :D na ciepło trochę się uspokajała , ale też dymiła a lałem 1:50 z midlandem syntetycznym (dozownik odpięty ) jak nie ubywa płynów , wkręca się jak trzeba to nie szukać dziury w całym :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 siwy dym moja tez tak dymi czyli to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 jak wszystko działa ok to w czym problem ?? ja to zauważam że na forach internetowych ludzie łapią straszne ciśnienia żeby 2T nie dymił , cudują robiąc jakieś mieszanki 1:80 czy 1:100 , które zagrażają silnikowi , szukają kosmicznych olejów , nie rozumiem tego :D ja wiem że jak jedziesz za takim to potem strasznie śmierdzą ciuchy , jeźdźcowi też zresztą -mi jak ganiałem crm to wszystko smierdziało spalinami z 2T , kurtka , plecak, spodnie.....ale taki urok 2T :D mój mtx 80 tez dymił mocno i nic się nie działo , dymiła dt80lc2 dymi atc 250 ale mnie to nie przeszkadza :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwani22 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Panowie mam pytanko: Jaki polecacie olej do lag? 10w czy 15w? Jaka marka oleju i ew. link do zakupu ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KILEK Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 siemka! Jestem świeżym posiadaczem Hondy CRM 125 chciałem zapytac jakie rozmiary opon beda sobie swietnie radziły w terenie? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 4.60-18 tył90/90 -21 przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja miałem tył 120 -to jest 4.60 ?? 140 nie ma sensu pchać za słabe moto...... Ja mam takie myślenie przy doborze opony -jeśli latasz dużo dojazdów i asfaltu , i dużo piachu/błota (50/50 powiedzmy) i nie masz kasy to najlepiej pchać się w maksymalnie szeroką oponę na kamień-dla crm 120 to maks , wtedy masz znośną trakcję w piachu i nie będzie po miesiącu miał łysego kapcia... Chyba że latasz 100% off i 100% np piachy to nawet jakąś wąską bym rozważył 100 czy 110.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KILEK Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Aha dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja miałem tył 120 -to jest 4.60 ?? 140 nie ma sensu pchać za słabe moto...... .... Okolice 115-90-18, więc 120 jest blisko fabryki. Ale szukając po sklepach zwykle mają calówki więc nie ma co kombinować do memntu aż chcesz odejść od fabryki albo akurat nie ma modelu w rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KILEK Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 siemka chłopy! mam mały problem z CRM 125 gdy wbijam 6 bieg motor dochodzi do 7,5 tys obrotów i przestaje dalej ciągnąć. Dodaje jeszcze ze wymieniałem tłok pierścienie robiłem szlif . jaka moze buc tego przyczyna ? z góry dziękuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 a jakie masz przełożenia ?? śmiem wątpić żeby na seryjnym na ostatnim biegu dało się zamknąć obrotomierz.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KILEK Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 już znalazłem przyczynę były odchylone listki na membranie teraz smiało na 6 biegu leci do 10 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.