michoa Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 http://servicemanually.com/motorcycle/honda-nsr-125-service-manual choćby tu jest :D odrobine samodzielności mnie zajeło 2min znalezienie, jak nie zadziała to google i wpisujesz crm 125 service manual i szukasz działającego linku..... ja na dysku nie mogę znaleźć możliwe że usunąłem..... crm 125 ma obrotomierz elektroniczny (nie ma linki ale zegar jest analogowy ) nie masz go w ogóle czy nie działa ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) Właśnie google mnie uraczyło serwisówką niestety po hiszpańsku,fajnie by było po angielsku. Nie mam wcale obrotomierza w motorze, kupiłem już bez. Myślałem, że może z jakiegoś innego motoru można dopasować, może z NSR - pozostało by tylko pobawić się z montażem. Edytowane 15 Stycznia 2012 przez Pajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 a nie czasem po francusku ?? ja miałem po francusku taką do nsr/crm i innej nigdy nie udało mi się znaleźć..... od nsr na 99% będzie pasował podłaczeniem tylko będziesz miał zabawy w montażem i srednio to będzie wyglądało :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Po hiszpańsku do CRM 125 R na bank. Strasznie ciężko znaleźć jakieś używane części do CMR dlatego już w ostateczności pomyślałem o obrotomierzu z NSR. W Twoim linku jest serwisówka ale potrzebne hasło do wypakowania. A może orientujesz się jak jest ze stopką bo u mnie też jest odkręcona a czasem by się przydała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 stopkę to ja bym szukał od jakiegokolwiek moto i dopasowywał najwyżej będzie trochę zabawy.... z częściami do crm125 jest lipa straszna jest ich bardzo bardzo mało i dlatego wielu ludzi wybiera dt125 i znowu jest mniej posiadaczy i mniej części a szkoda.... zegary do crm są w zasadzie nie do dostania ja szukałem z kolei predkościomierza, to nigdy mi się znaleźć nie udało raz trafiłem na ebayu cały zestaw zegarów ale cena z kosmosu i jeszcze przesyłka z UK do PL.......możesz poszukać po ebayach.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 WitamDzięki za info, ale wiatrak miałem tylko przy tym "katowaniu" włączony bo wolno jeździlem.Cześć. Czy masz może jakieś fotki po podłączeniu wentylatora, jaki wentylator masz zamontowany? Ja dzisiaj trochę pojeździłem po śniegu (dość głęboki i ciężki) przy temperaturze około około +3 i temperatura podskoczyła do końca skali. Prawie cały czas jechałem na jedynce i pewnie to jest powód, ale raczej nie powinno tak być. Dziwna sprawa była, bo w chłodnicy było pełno płynu a w zbiorniku wyrównawczym nie było nic. Zastanawiam się, może coś nie tak jest z pompą wody... tylko jak to sprawdzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 odpal moto na wolnych obrotach i odkręc wlew chłodnicy (tylko na zimnym moto :D ) i zobacz co się dzieje-jak nie ma żadnego ruchu płynu to znaczy że pompa nie pompuje.... wiatraczek podpinasz minusem do aku a na plusie dajesz wyłacznik i potem do aku...... ja miałem zwykły komputerowy przywiązany grubym drutem miedzianym za chłodnicą (,,wysysał'' powietrze z chłodnicy) i sprawdziło się motorek był myty myjką ciśnieniową i latał w błocie i przez 0.5 roku wiatraczek żył a kosztuje zawrotne 6 zł nowy (wiatraczek do zasilacza od kompa ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Odkręcałem korek przy chłodnicy i płyn "ruszał się". Jak ściskałem gumowe węże przy pompie to podnosił się płyn, nie było powietrza także wygląda na to, że pompa działa i układ nie jest zapowietrzony. Zmienię olej bo nie wiem kiedy ostatni raz był zmieniany, może to coś pomorze. Zrobiłem też za bogatą mieszankę - wyszło 1:25, nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie. Sprawdzę pomysł z wiatraczkiem od kompa, powinienem mieć jakiś w domu. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) WitamMam prośbę do Was, Czy ktoś z Was mógłby zapisać rozmiary dysz przy okazji rozbierania gaznika?? Będę wdzięczny.Pozdrawiam Edytowane 10 Lutego 2012 przez adis3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 GŁÓWNA 142 wolnych 45 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Dzięki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 WitamMoja crm/ka okazała się dziwną zagadką. Zdjąłem cylek i na tłoku nie ma oznaczen zadnych tylko na jednej stronie pisze "KAK" a na drugiej stronie "N". Czy mam rozumieć że to tłok nominalny?? Na korbie jest wybity symbol "B", Membrana ma 3 listki odgięte co by wyjaśniało moje wcześniejsze problemy z nią. Aha, kompresta jest około 8atm. a na nicasilu widać ślady honowania :blink: Dodam, że na liczniku jest około 2000km i nie wiem czy właściciel kręcił licznik czy kupił nowy bo nie wiezę żeby w tak krótkim czasie membrana sie zuzyla itd. Ale nicasil może i ma taki przebieg bo nie ma na nim rys wyczuwalnych. Na dniach zaniosę cylek do pomiaru ( ile może kosztować pomiar cylindra i tłoka). Czy możecie mi coś powiedzieć o tym tłoku i korbie?? z góry dzięki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Zdjąłem cylek i na tłoku nie ma oznaczen zadnych tylko na jednej stronie pisze "KAK" a na drugiej stronie "N". Czy mam rozumieć że to tłok nominalny?? Na korbie jest wybity symbol "B", Membrana ma 3 listki odgięte co by wyjaśniało moje wcześniejsze problemy z nią. Aha, kompresta jest około 8atm. a na nicasilu widać ślady honowania :blink: na 100% nie masz wossnera ani vertexa :D wossnery i vertexy mają nabity kod literowo cyfrowy który sobie wklepujesz w google i już znasz rozmiar...albo masz chiński nominał(meteor/namura być może ) albo nominał hondy (mało prawdopodobne) Na dniach zaniosę cylek do pomiaru ( ile może kosztować pomiar cylindra i tłoka) u mnie max 10 zł ale to zależy od miejsca........patrz na ręce jak ktoś ci mierzy żeby ci suwmiarką nie zmierzył :D cylinder średnicówką (wyszukaj sobie jak wygląda) a tłok mikrometrem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) Bardzo dziękuję :DAha , jeśli łapię za główkę korbowodu i ruszam na boki ale nie na czopie wału tylko taki ukośny luz wtedy jest to jest jakaś granica dopuszczalna wyznaczona, bo u mnie jest to ok. 2-2,5mm? Bo nie moglem nic w googlach znaleźć ale luzu góra-dół nie wyczuwam.PS: Pozdrawiam i jak coś to zdam relacje z pomiaru :D Edytowane 19 Lutego 2012 przez adis3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Czy ktoś mógłby mi opisać i wytłumaczyć jak sie szlifuje zaworek wydechowy? Wszystko po koleji od podstaw, jak? czym? gdzie dokładnie? i jak dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.