Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie CRM 125/250


Rekomendowane odpowiedzi

1. na oko to crm ma inny filtr jak dobrze pamiętam.... wykręc zobacz....

2. sprawdź czy od nsr 125 nie pasuje bo np klocki hamulcowe są takie same...

tu jest np przód ale cena zaporowa http://www.select-shop.pl/przednia-tarcza-hamulcowa-honda-9304r-p-5653.html

 

3. ściągnij sobie service manuala (w internecie jest tylko po francusku ) do crm/nsr 125 i tam będzie zaznaczone ja juz nie pamiętam dokładnie rok minał od od kiedy pozbyłem sie moto...

 

4.sprawdź ile masz oleju w dozowniku najpierw...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zamontowałem wiatraczek i przy ostrym katowaniu wskazówka nawet połowy skali nie przekroczyła :D A poza tym mam założoną nową kostkę z tyłu i przy ostrej jezdzie wentyl mi się przekrzywia tzn. opona przemieszcza się względem felgi. Słyszałem coś o trzymaku do opon, tylko nie wiem jak go założyć. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem wiatraczek i przy ostrym katowaniu wskazówka nawet połowy skali nie przekroczyła :D A poza tym mam założoną nową kostkę z tyłu i przy ostrej jezdzie wentyl mi się przekrzywia tzn. opona przemieszcza się względem felgi. Słyszałem coś o trzymaku do opon, tylko nie wiem jak go założyć. Z góry dzięki

 

zwróc uwagę czy masz termostat-przy obecnej aurze jeżdząc z właczonym wiatraczkiem możesz mieć przechłodzony silnik co bardzo zwiększa zużycie paliwa i niszczy silnik w stopniu zbliżonym do przegrzewania...

 

trzymak kupujesz na allegro w feldze powinna być 2 dziury na wentyl jedna na wentyl a druga na trzymak-trzymak montujesz tak żeby dociskał oponę do felgi i dętka ma być nad trzymakiem (żebyś jej nie przytrzasnął trzymakiem do felgi )

 

receptą też jest wysokie ciśnienie ale tracisz na trakcji-ja miałem 1.8-2 bary i latałem bez trzymaka w ciągu roku może z 2 razy kapcia złapałem...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się dowiedzieć dlaczego moja CRM po tulejowaniu cylindra jest trochę słaba i nie chce się wkręcać na obroty jednak gdy wskoczy w górny zakres obrotów wyrywa do przodu tak jak powinna. Stąd moje pytanie czy to jest normalne a jak nie to czym może być spowodowane. I czy na czas docierania mogę i czy w ogóle jest sens dolewać trochę oleju do paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj jej sie dotrzeć a potem sprawdzaj czy się dobrze czy źle wkręca ...ja przez pierwsze 100km nie przekraczałem 6 tys obr....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś uszkodzone w instalacji na 80% regulator ale nie koniecznie tylko on...

 

w crm świecenie świateł nie zależy od obrotów bo świecą z akumulatora, a jak ktoś wywali akumulator to momentalnie spali się regel....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja z moją CRM miałem ten sam problem a winowajcą okazał się słaby akumulator.

 

Kilka dni temu w CRM zapchał się filterek paliwa. Wymieniłem go i po kilku kilometrach zapchał mi się kranik. Wykręciłem go i wyczyściłem i znowu po kilku kilometrach był zapchany a że byłem już daleko od domu to postanowiłem jechać dalej. Skończyło się tym że przejechałem prawie 40 km a średnio co 2-3km przedmuchując kranik tzn. dmuchając w wylot kranika bo nie chciało mi się go już wykręcać. Raz zapchal sie po 900 metrach. Czy może to być wina jakości benzyny? Sytuacja może wydawać się śmieszna, ale jest prawdziwa. Jutro mam zamiar wyczyścić bak, ale nie chce mi się wierzyć żeby było tyle syfu. A jeśli by już był to nie powinno się to stać tak z dnia na dzień jak w tym przypadku.

 

 

PS: Gdzie można dostać, lub od czego pasują rączki sprzęgła , hamulca i gumy na lagi? z góry dzięki :D

Edytowane przez adis3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może po prostu odpowietrzenie baku ci się zatkało ??

 

spuść benzynę i wymyj dokładnie ten bak on jest stalowy może być w środku zgnity......

 

ja manetkę sprzegła miałem of ogara 200 ale troche przeróbek wymagała....już połamałeś :D ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wie ktoś z was gdzie przez internet można kupić filtr powietrza do CRM 125 ? Bo patrzyłem i jakoś do nie zobaczyłem jeszcze ani jednego. I czy taki filtr http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza-hiflofiltro-hff1012-honda-cr-i1889672386.html ewentualnie dało by się tam założyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od cr na 100% nie pasuje przynJMNIEJ bez przerobek zobacz czy nsr nie ma czasem tego samego airboxa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjąc się powinno dać ale włożyć może być ciężko.....

 

ściągasz dyfuzor, potem dekielek rc valve, odpinasz linki, odkręcasz tą nakrętkę na półksiężycu, ściągasz półksiężyć potem wybebeszasz simmering pod nim jest blokadka wałka na którym są łopatki, ściągasz nią i wysuwasz wałek i łopatki spadna ci w okno wydechowe potem powinny wyjść przez okno........jak nie da rady trzabędzie ściągnąć głowicę...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...