michoa Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 1. na oko to crm ma inny filtr jak dobrze pamiętam.... wykręc zobacz....2. sprawdź czy od nsr 125 nie pasuje bo np klocki hamulcowe są takie same...tu jest np przód ale cena zaporowa http://www.select-shop.pl/przednia-tarcza-hamulcowa-honda-9304r-p-5653.html 3. ściągnij sobie service manuala (w internecie jest tylko po francusku ) do crm/nsr 125 i tam będzie zaznaczone ja juz nie pamiętam dokładnie rok minał od od kiedy pozbyłem sie moto... 4.sprawdź ile masz oleju w dozowniku najpierw... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 WitamZamontowałem wiatraczek i przy ostrym katowaniu wskazówka nawet połowy skali nie przekroczyła :D A poza tym mam założoną nową kostkę z tyłu i przy ostrej jezdzie wentyl mi się przekrzywia tzn. opona przemieszcza się względem felgi. Słyszałem coś o trzymaku do opon, tylko nie wiem jak go założyć. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Zamontowałem wiatraczek i przy ostrym katowaniu wskazówka nawet połowy skali nie przekroczyła :D A poza tym mam założoną nową kostkę z tyłu i przy ostrej jezdzie wentyl mi się przekrzywia tzn. opona przemieszcza się względem felgi. Słyszałem coś o trzymaku do opon, tylko nie wiem jak go założyć. Z góry dzięki zwróc uwagę czy masz termostat-przy obecnej aurze jeżdząc z właczonym wiatraczkiem możesz mieć przechłodzony silnik co bardzo zwiększa zużycie paliwa i niszczy silnik w stopniu zbliżonym do przegrzewania... trzymak kupujesz na allegro w feldze powinna być 2 dziury na wentyl jedna na wentyl a druga na trzymak-trzymak montujesz tak żeby dociskał oponę do felgi i dętka ma być nad trzymakiem (żebyś jej nie przytrzasnął trzymakiem do felgi ) receptą też jest wysokie ciśnienie ale tracisz na trakcji-ja miałem 1.8-2 bary i latałem bez trzymaka w ciągu roku może z 2 razy kapcia złapałem... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 WitamDzięki za info, ale wiatrak miałem tylko przy tym "katowaniu" włączony bo wolno jezdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Chciałbym się dowiedzieć dlaczego moja CRM po tulejowaniu cylindra jest trochę słaba i nie chce się wkręcać na obroty jednak gdy wskoczy w górny zakres obrotów wyrywa do przodu tak jak powinna. Stąd moje pytanie czy to jest normalne a jak nie to czym może być spowodowane. I czy na czas docierania mogę i czy w ogóle jest sens dolewać trochę oleju do paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 daj jej sie dotrzeć a potem sprawdzaj czy się dobrze czy źle wkręca ...ja przez pierwsze 100km nie przekraczałem 6 tys obr.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 okej dzięki :)A nie wiesz dlaczego gdy dodam delikatnie gazu światła przygasają i tracą moc? Czy to może być spowodowane zepsutym regulatorem napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 coś uszkodzone w instalacji na 80% regulator ale nie koniecznie tylko on... w crm świecenie świateł nie zależy od obrotów bo świecą z akumulatora, a jak ktoś wywali akumulator to momentalnie spali się regel.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) WitamJa z moją CRM miałem ten sam problem a winowajcą okazał się słaby akumulator. Kilka dni temu w CRM zapchał się filterek paliwa. Wymieniłem go i po kilku kilometrach zapchał mi się kranik. Wykręciłem go i wyczyściłem i znowu po kilku kilometrach był zapchany a że byłem już daleko od domu to postanowiłem jechać dalej. Skończyło się tym że przejechałem prawie 40 km a średnio co 2-3km przedmuchując kranik tzn. dmuchając w wylot kranika bo nie chciało mi się go już wykręcać. Raz zapchal sie po 900 metrach. Czy może to być wina jakości benzyny? Sytuacja może wydawać się śmieszna, ale jest prawdziwa. Jutro mam zamiar wyczyścić bak, ale nie chce mi się wierzyć żeby było tyle syfu. A jeśli by już był to nie powinno się to stać tak z dnia na dzień jak w tym przypadku. PS: Gdzie można dostać, lub od czego pasują rączki sprzęgła , hamulca i gumy na lagi? z góry dzięki :D Edytowane 7 Listopada 2011 przez adis3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 a może po prostu odpowietrzenie baku ci się zatkało ?? spuść benzynę i wymyj dokładnie ten bak on jest stalowy może być w środku zgnity...... ja manetkę sprzegła miałem of ogara 200 ale troche przeróbek wymagała....już połamałeś :D ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Bak już wyczyszczony, a rączkę od sprzęgła i od hamulca połamałem jednego dnia :D Na 3 wypadzie z kumplami:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wie ktoś z was gdzie przez internet można kupić filtr powietrza do CRM 125 ? Bo patrzyłem i jakoś do nie zobaczyłem jeszcze ani jednego. I czy taki filtr http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza-hiflofiltro-hff1012-honda-cr-i1889672386.html ewentualnie dało by się tam założyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 od cr na 100% nie pasuje przynJMNIEJ bez przerobek zobacz czy nsr nie ma czasem tego samego airboxa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzias Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam, Panowie może ktoś się z was orjętuje czy? da sie wyjąć łopatki zaworu wydechowego bez zdejmowania cylinra.Jak się da to poprosze jakąś instrukcje.Pozdrawim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 wyjąc się powinno dać ale włożyć może być ciężko..... ściągasz dyfuzor, potem dekielek rc valve, odpinasz linki, odkręcasz tą nakrętkę na półksiężycu, ściągasz półksiężyć potem wybebeszasz simmering pod nim jest blokadka wałka na którym są łopatki, ściągasz nią i wysuwasz wałek i łopatki spadna ci w okno wydechowe potem powinny wyjść przez okno........jak nie da rady trzabędzie ściągnąć głowicę... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.