Jackuzy Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ja też mam dławienie się przy przechodzeniu przy czym u mnie pojawia się raz gdy dłuższa chwilę silnik pracuje ponizej 7k. Gdy wejdzie wyzej raz przynajmniej dalej się juz nie dławi, dopuki nie zejdę poniżej na dłużej niz kilka minut... ja tego juz nie ruszam, przezwyczaiłem się (trzeba pamietać zeby przegazować jak się chce odkręcić) Co do pływaka to się zdejmuje go wyciągając ten pręcik.... trzeba to zrobić umiejętnie (i zdaje się ze tylko w jedną stronę sie przesuwa). Nabieranie paliwa NIE jest normalne ;] Gaźnik jest taki sam w NSR, RX, i większości włoskich 125 również tych scigaczowatych... trzeba tylko dobrac dysze... pasować powinien też gaźnik z płaską przepustnicą od CRki ale tutaj też zabawa z dyszami była by prawdopodobnie potrzebna. Generalnie uszczelnij ten pływak to podstawa... i ustaw prawidłowy poziom paliwa i ściągnij sobie serwisuwkę tam masz dużo obrazków (dla tych co nie rozumieją francuskiego) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dzięki, dzięki rozwiało to wiele nieprawidłowości i pytań. Naprawdę bardzo mi pomogłeś thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Crm`ka już śmiga jak cholera, i teraz tak mam pytanko odnośnie amortyzatora z tyłu. 1. Da się go "utwardzić" trochę, bo u mnie mięciutki jak poduszka. O ile wiem w Yamaszce YZ 250 dało się "utwardzić" amorek tylni. 2. Jak to zrobić :) Z poważaniem MxFan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 yz 250 to crossówka i ma regulowane zawieszenie ;] CRMa nie ma takich udogodnień... jedyne co możesz to skręcić nieco sprężynę (albo i do końca) nieco pomaga na nieco cięższych jeźdzców... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 koledzy pomocy już pisałem o moim gaźniku, dalej nie mogę dojść z nim do ładu :banghead: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Co tym razem z tym gaźnikiem? wyregulowac to nie kłopot inna sprawa jak masz go zjeba**go, wtedy pomoze tylko wymiana ;] (a w delorto to nic nadzwyczajnego) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 poziom paliwa ok szczelne, nie leje tylko kręci na luzie na max, a na biegu do ok 5,5k góra 6k i koniec przedtem jak mi lało spod gaźnika, to wyciągnołem max 137km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Sprawdź zawór wydechowy, jak masz ustawioną iglice i czy regulowałeś jałowe (śrubka składu mieszanki) po poprawieniu poziomu paliwa? a to 137 to czym mierzone?? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 już wyjaśniam jak taką prędkość osiągnąłem, a mianowicie założyłem szosówkę , bo kostka tyle nie pociągnie- zajebiście hamuje, zębatki 13/ 40 i trasa w poziomie, nie z górki ! a czym mierzyłem, no przecież nie licznikiem rowerowym, chociaż "uparty polak wszystko potrafi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 jeżeli oryginalnym licznikiem mierzyłeś to odejmij z 10km/h ;) ja swoją pociołem na 5 (6 nie chciała wejść) 128 na liczniku Vapour trailtecha... w tym samym czasie licznik w DRZ kumpla wskazywał 150km/h ;] Orginalny oczywiscie liczniczek.... ale to stare dzieje ;) także wiesz ;) jak to z tymi wskazaniami.... na ten moment moje maks na kostkach z aktualnym stanem silnika to 117km/h zapamiętane przez licznik ;) ale pomiar obwodu koła może nieco kłamać :P (stan na 3 maja ;) ) ten gaźnik może za nisko ustawiłeś?? poziom znaczy się, iglica na drugim ząbku od góry? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 ok jutro poniedziałek to coś pokombinuję :bigrazz: tak sobie myślę że to sprzęt w teren, i nie potrzeba zawrotnej prędkości :eek: chociaż na asfalt też wymiata równo, karzdy ma inne upodobania :crossy: a i jeszcze małe pytanko :icon_question: ten licznik to elektronik, i jakiej marki :icon_question: ja mam oryginała i chodził do puki nie wytarł się plastikowy przegub w ślimaku zamocowany do koła - pewnie się domyślasz. Może wiesz ile to kosztuje? albo jakiś namiar na sklep internetowy, byłbym wdzięczny :buttrock: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Podejrzewam ze ślimak tylko oryginał w salonie Hondy, ale moze od czegoś innego też pasować, niemniej ja nie wiem .... moje zegary uległy rozpadowi w wyniku kontaktu z ziemią wiec zakupiłem Vapora a właściwie dostałem ze stanow ;) a nazwe Ci napisałem Trail Tech Vapour ;] tak to wygląda http://img170.imageshack.us/img170/1205/dsc08708.jpg mniej wiecej... ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melmag Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Witam wszystkich posiadaczy CRMek. To mój pierwszy post choć przeglądam to forum od roku i wiele się tu dowiedziałem. Bardzo proszę jakąś uczynną duszę o podanie schematu podłączenia przewodów do modułu zapłonowego (prawdopodobnie CI585). Wystarczy mi jeśli dostanę kolory kabli i miejsca w które wchodzą. Okazało się że poprzedni właściciel włożył moduł od XLR250 dzięki czemu jestem do tyłu: nicasil, 2x wosner, zawór wydechowy, o pierdołach nie wspomnę. Sprawa jest PILNA, a w okolicy nie mam nikogo z takim sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 wszystko ci powie serwisówka.. na końcu jest schemat i są tam kolorki opisane... oczywiscie w obcym języku ale da się rozszyfrować... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melmag Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jackuzy ja znam kolory przewodów, tylko nie wiem w których gniazdach mają być umieszczone. Schematy od NSR nic nie dają, bo tam jest moduł AC CDI, a w NSR zastosowano noduł DC CDI. Jeśli ktoś może to niech opisze kolory w gnieździe modułu (schemat poniżej). [a b] [e] [c d] [f] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.