Jackuzy Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Rurka o średnicy tej wylotowej z dyfuzora, nawiercana owinięta wata mineralna albo metalową... Pytanko... wymieniał ktoś łożyska główki ramy? I czy orientujecie się od czego by pasowały jeżeli nie oryginały? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam wszystkich aj również jestem posiadaczem CRM-ki :icon_biggrin: .Mam takie pytanie,co to jest za wylot na wężyk na dole gaźnika? Witam wszystkich aj również jestem posiadaczem CRM-ki :icon_biggrin: .Mam takie pytanie,co to jest za wylot na wężyk na dole gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Od komory pływakowa, spuszcza się przez ten wężyk paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam wszystkich aj również jestem posiadaczem CRM-ki :icon_biggrin: .Mam takie pytanie,co to jest za wylot na wężyk na dole gaźnika? Tak samo jak w kazdym innym motocyklu ;] To zna ktoś odpowiedz na pytanie o łożyska główki ramy??? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Może ktoś ma link sklepu int. ,potrzebuję kupić króciec (izolator gaźnika). Pytałem w salonie ale tam kosztuje 250 zł :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Z tego co wiem to tam powinny być łożyska stożkowe, spróbuj dopasować od jakiegoś samochodu, mogą mieć podobne w piastach kół i na pewno będą tańsze od oryginalnych. Mam już tłumik, tylko ta rurka w środku ma większy przekrój.Mam nadzieje, że nie będzie zawirowań spalin i nie wpłynie to na pogorszenie osiągów oraz żywotność silnika! Jeszcze raz zapytam czy ktoś wie jakie zębatki pozakładać żeby prędkość maksymalna wynosiła ok. 120 km/h, żeby w terenie lepiej sie zbierać ? Jakie przełożenia macie przy swoich maszynach i ile wam jadą na maxa? Ja mam 14 i 40 jechałem ponad 130 ale to jeszcze nie była pełna prędkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja też mam 14/40 i spokojnie wyciągnę 120- 125 km/h, a propo tych łożysk to najlepiej pytać w churtowniach łożysk, kupowałem już różne,i kosztowały mnie ok 10-12 zł za szt. ( zagraniczne z Francji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Kupiłem olej do silnika Castrol Magnatek 10 W 40 . Czy będzie w sam raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie bardzo, ponieważ jest to olej samochodowy. Motocyklowy, to całkiem inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 ale kumpel lał taki do yamahy dt 125 i nic mu nie szwankowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A jak by twój kumpel wlał roślinny do frytek to ty też byś taki wlał, to nie motorynka musi być olej do mokrego sprzęgła np. motul transoil expert 2t. Ale to twoje moto więc sam zdecyduj, tylko później nie pisz że ślizga ci sie sprzęgło, albo masz problem ze znalezieniem luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Lepiej nalać dedykowanego do motocykli, a jeszcze lepiej do 2T... Nie powinno się nic stać, ale wiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 A co z proporcją oleju do benzyny? Słyszałem że najlepsza do CRM -ek jest 1:35. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 1:40 w zupełności wystarczy, jak naprawdę dobry olej to i 1:50, bo nadmiar oleju w paliwie jest szkodliwy, zapiekają się pierścienie, zbiera się nagar na tłoku, glowicy, na zaworze wydechowym. Ale najbespieczniej jest 1:40, wtedy będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) no dla mojej CRM 1:40 to za mało.... ja leje ~1:35 czasem ciut mniej czasem ciut więcej.... przy 1:40 po ostrym przykatowaniu przytarła mi sie ;/ od tamtej pory leje wiecej... zeby nie było ze jeździłem na mixolu :P olej jaki leje to Midland 2T syntetyk... do skrzyni Transoil i nie kombinuj w CRMie.. w DT wszystko jeździło tutaj miałem problem ze sprzęgłem ;] Przełożenie? 13/40 ci wystarczy ... ja mam 12/38 i max jaki miałem (według mojego licznika) to 120... ale u kumpla w DRZet pokazywało 150... ;] podejrzewam ze jego licznik kłamie :P łożyska kupiłem oryginały ... zeby kupić zamiennik najpierw musiał bym rozebrać główkę, potem wyciągnąć łożyska i je zmierzyć a na to nie mam miejsca niestety ;/ poza tym jak zamienniki kosztują w okolicach 130zł a za oryginały dałem 160..... nie ma co kombinować jest OK :) Edytowane 9 Lutego 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.